האחת_ והיחידה
עברה שנה מאז מבצע "צוק איתן". מוקדש לחללי "צוק איתן". ליבי עם המשפחות. יהי זכרם ברוך.

ידעת שתשאיר אותי לבד.

האחת_ והיחידה 26/07/2015 1631 צפיות 21 תגובות
עברה שנה מאז מבצע "צוק איתן". מוקדש לחללי "צוק איתן". ליבי עם המשפחות. יהי זכרם ברוך.

tvcv

כבר שנה אני לבד, שנה שלמה בלעדייך.
שנה שבה אני צריכה להתרגל לחיות בלעדייך, אני לא רוצה להתרגל.
בכל יום חמישי, אני עדיין מזמינה סלט מארומה ועדיין מבקשת בלי פטריות אף על פי שאתה כבר לא פה בשביל לבקש את זה. אני עדיין מכבדת את הרצונות שלך. אני עדיין מורידה נעליים בכניסה לבית, למרות שלי לא מפריע ללכלך את כל הרצפה בבוץ.
לפעמים, אני יושבת בספה ומסתכלת על הריק שלידי, מדמיינת אותך ואת החיוך שלך מרוח על ידי. אני מתכרבלת לבד בלילות ומדברת מתחת לשמיכה, בתקווה שאתה שומע. אני ממשיכה להניח לך את המדים מקופלים על הכיסא, משום מה אף אחד לא נוגע בהם.
אני נוסעת לעבודה עם האוטו ומזיזה את הראש בעדינות ימינה לנהג שלידי, תהיה מופתע אבל ראיתי אותך נוהג לידי. באוטו שתמיד רצית! כמה מגוחכת אני אה?
אני כבר לא מתראה עם אף אחד, כי אף אחד לא מבין אותי כמוך.
אני הולכת לאכול יוגורט עם פירות כמו שאהבנו בימים חמימים. אני מזמינה גם לך עם תותים כמו שאתה אוהב. אני מניחה את היוגורט בצד שלך ונותנת לו לצנוח לאט לאט בחזרה אל הכוס ולהפוך למי יוגורט, כי אין מי שיתענג עליו.
אני חוזרת הביתה וצונחת על המיטה עם חיוך, אין אף אחד שיצנח מעליי ואני אצעק עליו בחזרה שהוא שמן.
שנה עברה, שנה ואני עדיין מפחדת לפתוח את הקופסה שלך. הקופסה של הזיכרונות שלך.
בהתחלה חשבתי למה לי לחדור לחייך הפרטיים? ואז הבנתי שאלה גם החיים שלי.
אז גררתי את הקופסה הלבנה מתחת למיטה והרמתי אותה על רגליי. כשהנחתי את ידיי עליה קצת חששתי ממה שאמצא. לקחתי נשימה עמוקה ופתחתי אותה.
ראיתי שם את השרשרת שקנינו כשבילנו בים המלח לראשונה לפני חמש שנים, שעוד היינו ידידים שמתכחשים לאהבתם.
מצאתי שם גם מכתבי אהבה שכתבתי לך ושמרת. מצחיק. לא ידעתי שגם גברים שומרים מכתבי אהבה, חשבתי שרק אני פתטית ששמרה כל מכתב ופרח.
ואז נגלתה אליי המעטפה הלבנה שהייתה מלאה קצת בבוץ. ניקיתי אותו מעל הקופסה, מהחשש שתראה בוץ על הרצפה.
פתחתי את המעטפה בעדינות וראיתי את הכתב הגדול שלך כותב את שמי. רואים שהיד שלך רעדה, לא רשמת את שמי ברור. המשכתי לקרוא וכנראה שהרגשת את מה שאני הרגשתי.
"אני מרגיש שהמלחמה הזאת תשנה את מי שאני,
אני מרגיש שאחזור ממנה אחר, אם בכלל.
אני יודע שאת דואגת ותאמיני לי, אני לא מפסיק לחשוב עלייך.
אני מרגיש אדרנלין מטורף בכל הגוף, כנראה מהתחושה שלהגן על מישהו, עלייך.
אני מקווה שאגיע לפני שייגמר הקיץ, כי אני מת כבר לאכול איתך יוגורט עם מלא תותים.
ואם לא אהובה, תמשיכי בחייך.
אני אוהב אותך ואגן עלייך תמיד"
העברתי יד רכה על שמי ועל שמך וזלגה לי דמעה שסיכמה את כל מה שאני מרגישה.
זאת הדמעה הראשונה מאז שאתה מת. זאת הדמעה הראשונה שמוכיחה שאני משלימה עם זה שאתה מת.
אני כל יום כותבת לך מכתב ומדמיינת רוח שלך לידי, אני כל יום מבקשת תפילה שאוכל להשיב את המתים, במיוחד אותך.
אני אמשיך לדבר אלייך בזמן הווה, כי אתה קיים בתוכי.
החלל הזה שנוצר בי, אף אחד אחר לא יוכל למלא.
אם אי פעם אצליח להחזיר אותך לחיים או אולי לחלום עלייך, אני אומר לך את כל מה שרציתי בשנה האחרונה.
בינתיים עד אז, אני אכתוב לך פתק ואשים על המקרר מהספק הקטן שאולי תקרא.
"אני כועסת על דבר אחד,
על שידעת שתשאיר אותי לבד".


תגובות (21)

וואו זה ממש יפה !!

26/07/2015 20:51

מדהים ומרגש.. באלי לבכות )-':

26/07/2015 20:54

    כן, זה אחד הטקסטים העצובים שיצא לי לכתוב. אני חוויתי משהו דומה לצערי.
    בשורות טובות לכולנו, אמן.

    26/07/2015 20:58

וואו.
פשוט וואו.
אני נשבעת לך שירדו לי שתי דמעות עכשיו.
לא קראיתי סיפורים שלך או משהו, אבל אני בטוחה שאני הולכת לקרוא עכשיו.
נראלי את המהכותבים הטובים פה.

26/07/2015 21:04

    אני ממש שמחה ועצובה בו-זמנית שהצלחתי לגרום לך להתחבר ולהתרגש מטקסט שלצערי, כל-כך מציאותי.
    תודה על המחמאות, אני יותר מאשמח אם תקראי ותביעי את דעתך לגבי סיפורים אחרים. אוהבת מלא.

    26/07/2015 21:07

את לא מבינה, אני ממש בכיתי.
זה כל כך מרגש.
זה הזכיר לי את צוק איתן ויש כל כך הרבה נשים שעוברות את זה.
את מדהימה ביכולת שלך לרגש.
את הכותבת הכי מוכשרת שיצא לי להכיר.
בקשר לסיפור כלואה, עדיין לא סיימתי לקרוא.
אני אסיים ואגיב:)

26/07/2015 21:11

    אני שמחה שהצלחתי לגעת ברגש שלך. תאמיני לי שאני חוויתי את זה די מקרוב וזה כל-כך קשה לקבל את זה שיש חלל שלא יתמלא לעולם. כל-כך הרבה בנות זוג, חברות, נשים חוות את זה ביום-יום שלהן בזמן שאנחנו המשכנו הלאה בחיינו.
    תודה על התגובות והמחמאות האין-סופיות שלך.
    בקשר לסיפור הקודם שלי, קחי את הזמן מאמי ותגיבי בזמנך החופשי.
    אוהבת מלא ומעריכה בלי סוף.

    26/07/2015 21:15

אני מצטערת שעברת את זה.אם תרצי לדבר על זה או בכללי, שתדעי שאני פה בשבילך.
ואני מתארת לעצמי את הקושי בהתמודדות של זה, אומנם לא חוויתי משהו כזה, אבל חוויתי משהו דומה אז אני יכולה להזדהות איתך.
אני מקווה שאת בסדר ומה שנותר בעצם זה להישאר חזקים ולהמשיך הלאה. עם כל הקושי שבדבר.
אוהבת המון ומעריכה הכי בעולם אהובה!

26/07/2015 21:23

    תודה אהובה שלי, אין לך מושג כמה אני מעריכה את זה מקרב לב.

    26/07/2015 23:54

וואי זה כל כך עצוב.. ביכלל איך שניסחת את זה.. אין לי מילים.. כל כך קשה לאבד אדם שהיה קרוב אלייך במיוחד במילחמה הזאת שהם הקריבו את גופם ואת נפשם כדי להגן עלינו.. כל כך קשה להמשיך הלאה כשהם לא איתנו.. אבל הם בגן עדן,אני בטוחה בזה. ובחיים כמו שרשמת,צריך להמשיך הלאה ולפחות הזיכרונות יהיו איתנו. אני תמיד פה♥אוהבת!

26/07/2015 21:35

    את צודקת כל-כך. לצערי, הטקסט הזה כל-כך אמיתי. תודה על התמיכה.
    אוהבת מלא.

    26/07/2015 23:55

כול המילים שרציתי להגיד האחרות כבר כתבו , אז פשוט להגיד לך תודה , על זה שאת משתפת אותנו בקטע מרגש ואמיתי כזה! תודה על הכתיבה העמוקה שלך! תמשיכי ככה ;) לילה טוב.

26/07/2015 21:49

אף פעם לא יצא לי לבכות מטקסט וברור שלא באתר הזה. קראתי המון דברים מרגשים ועמוקים אבל אף פעם לא בכיתי…
הטקסט הזה גרם לי לבכות. דמעות והכל!! המלחמה הזאת הייתה אכזרית. מתו אנשים שלא היו צריכים למות, ולא נפגעו חזק אנשים שהגיע להם יותר מזה:/
עצובה רצח והשנה יום הזיכרון באמת קיבל משמעות שונה.
זה היה מדהים מה שקראתי! ריגשת. הכתיבה שלך כל כל בוגרת כאילו וואווו אי אפשר להישאר אדיש
ועכשיו בטח יצאתי ממש חופרת אבל הרגשתי שאני חייבת להגיב לך משו על הכישרון המטורף הזה !
רציתי לומר גם שאני תמיד קוראת כל דבר שאת כותבת, גם אם אני לא מגיבה כי זה מרגיז להתחבר כל פעם, והפלאפון לא זוכר…
אני תמיד מדרגת לפחות:)
שנשמע בשורות טובות ואמן שהצום היה מועיל ותחיית המתים תגיע בקרוב בעז״ה
קטע מדהים!
שערכתי 5
ואם היה אפשר יותר, סמכי עליי שהייתי מתייגת יותר

26/07/2015 22:19

    מדרגת יותר*

    26/07/2015 22:19

    את כל-כך צודקת. לצערי הטקסט הזה מתאר בקצרה מה הבנות זוג והנשים חוות. ריק שלעולם לא יתמלא. בור גדול בתוך הלב.
    אני שמחה שאת מצליחה להתחבר לקטעים שלי ולדברים שאני כותבת.
    תודה מקרב לב על האהבה.
    אמן ובאמת נשמע רק בשורות טובות.
    לילה מדהים, אוהבת מלא.

    26/07/2015 23:57

ריגשת אותי מאוד !! זה כל כך עצוב,ואת הכנסת את העצב לכתיבה וזה מדהים. אוהבת

28/07/2015 00:41

את באמת האחת והיחידה.
אני כולי צמרמורות.
אני מחפשת מילים, אבל.. אין כל כך.
את מדהימה.

28/07/2015 12:05

    תודה אהובה יקרה שלי! תודה על אין סוף מחמאות!

    28/07/2015 17:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך