"יד הגורל פרק כ"ד

בקי 31/12/2011 704 צפיות אין תגובות

נירה נכנסה לדירתה וניחוח עז קיבל אותה בברכה ובאהבה. היא ישבה על הספה ופשוט צפתה בפרחים הטריים כל כך וכל כולה נתונה לחשוב רק על אחד ויחיד על אותו גיל שהצליח להפוך את חייה מן הקצה אל הקצה. השלווה נעלמה ממנה, היא כמו קפיץ אשר כל טלפון מקפיץ אותה והשאלה הכי הכי חשובה היא האם תמשך אותה אהבה נהדרת שנרקמה בין שניהם.

לאחר זמן רב, היא קמה מהספה נכנסה להתקלח והכינה לה משהו לאכול ולשתות.

המבט לעבר שעון הקוקייה המתוק שהיה מולה כמעט ולא הירפה ממנו היא רצתה שהוא יצלצל לאחר השיחה עם הוריה וחשוב יותר עם אנבל.

חלפו כמה שעות טובות, שאותן עבירה נירה באי עשייה מוחלט, היא פשוט לא הייתה מסוגלת לעשות מאומה היא רק ישבה וציפתה לטלפון הגואל.

והנה הגיעה השיחה הנכספת.

"היי מאמי שמעה את קולה של אמה" "היי אמא'לה מה שלומכם"?

"הכל בסדר נירה שלי, יש לנו אורח מאד מכובד והוא מבקש את רשות הדיבור: הלב של נירה לא פסק מלהכאיב לה פשוט חשה כאב פיזי מרב התרגשות : "היי מתוקה פנה אל גיל" "מה קורה גילוש" "הכל מצויין ההורים שלך מפנקים אותי ואכלתי ושתיתי בלי סוף. אבא שלך מסר לי את המסמך הרשמי שלפיו ניתנה לי רשות לפרוז מהאוניברסיטה כאן בפריז ולעבור לאוניברסיטה אחרת בכל ארץ שארצה"

"לעולם לא אשכח לאביך את המחווה שעשה עבורי, אני פשוט אוהב את ההורים שלך ממש כך"

"ומה עם אנבל"?

"נירה טרם ראיתי אותה ולכן לא הצלחתי לדבר איתה, אנא אל תהיי לחוצה אני סמוך ובטוח שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר ואומר לך עוד משהו כשאני אחזור ארצה אין לי מושג בכלל אם היא תהייה מעוניינת לעזוב את ארץ מולדתה ולבוא בעקבותי, זו שאלה מאד קשה לגביה, אך לא אקדים את המאוחר למוקדם , לאחר שאשוחח אתה אני מבטיח לצלצל אליך לאלתר.

"גילוש שכחתי להודות לך על הפרחים , אלוהים הבית שלי הפך לחממה עם הפרחים בעלי הניחוח המשכר משהו בלתי רגיל, ישבתי מולם כשחזרתי הביתה ולא הצלחתי להשתחרר מהם תודה לך מתוק שלי, אוהבת אותך הכי בעולם"

נירה, זה היה אביה "כן אבא'לה, תודה על כל מה שעשית עבור גיל, תבורך זה פשוט מחמם לב"

"מה שלומך בתי יקירתי" טוב מאד מרגישה מצויין וגם מאוהבת עד מעל לראש לאותו גבר מבריק שיושב כעת לצידכם, מצטערת שגם אני לא נמצאת ביחד עם כולכם, בא לי לקחת מטוס ולצנוח בבית"

"נירה יפה שלי אני מאד מאד מכבד וכמובן אוהב אותך ואת ברוכה הבאה לכאן מתי שתרצי"

יש לך ד"ש מאמא והנה אני מעביר את רשות הדיבור לגיל"

"נירה יפה שלי אנא הישארי רגועה ואני מקווה שהכל יסתיים בכי טוב ולא תוכלי להיפטר ממני לעולם ".

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך