בקי
אלף נשיקות לך אהובתי ♥♥♥♥♥

"יד הגורל" פרק כ"ה

בקי 31/12/2011 755 צפיות אין תגובות
אלף נשיקות לך אהובתי ♥♥♥♥♥

נירה השתדלה להתעסק עם משהו כדי לשחרר את ראשה וכל כולה לאותו גבר מקסים גיל.

היא החליטה לכתוב ספר זכרונות, מוזר חשבה לעצמה אך למה לא לתעד את כל מה שחוות עד עתה עם האיש שהיא כל כך אוהבת לאהוב.

נירה שקעה בכתיבה ולא האמינה כמה דפים מילאה בכתב יד היא בפירוש רצתה שזה יהיה כתוב בכתב יד ולא במחשב כי לדעתה: כל מה שנכתב בכתה יד נשאר בלבו של אותו אחד לעדי עד.

העמודים המשיכו להתמלא בחמרים אשר נירה שלפה מעמק נשמתה , החמרים הלכו והתרבו מהאהבה שחוותה היא בטוחה שאהבה שכזו לא תוכל לחוות באותה עצמה נפלאה לעולם.

הטלפון צלצל היא ענתה במהירות וכמובן גיל היה מעבר לקו.

"היי נירה שלי אהובתי מה שלומך"? "מתעדת את האהבה שלי אליך השיבה" "את רוצה להראות את התיעוד לנכדים שלנו חחחחחח"

"זה לא מצחיק אני פשוט לא מסוגלת לעשות כלום אתה תקוע לי עמוק בלב עמוק בנשמה ולוקח ממני כל חלקה טובה , אני פשוט מושבתת"

"מתוקה שלי גם את חקוקה לי עמוק בלב, עכשיו יצאתי מההורים אשר אירחו אותו כאילו אני לפחות נסיך, הם אנשים כל כך חמים, כל כך ענווים וצנועים שפשוט קשה להבין.

"דבר אחד אגלה מהשהות שלי אצל ההורים "את עבורם השמש הירח הכוכבים הימים הלילות וכל עונות השנה סתיו, חורף אביב קיץ כך בפירוש הבנתי מהם.

מתוקה שלי מה את עושה אולי מתמודדת עם דמעה חצופה ?"

"הלוא איננו מדברים דרך המחשב אז כיצד אתה יודע עם מה אני מתמודדת"?

"נירה אוהב אותך כמהה לחבק אותך מתגעגע להרגיש את לבך פועם ומת לנשיקות כה מתוקות מפיך עם שפתי הדובדבן המתוק, פשוט מורעל עלייך"

"גילוש עליך לדבר עם אנבל באיזו שהוא מקום אני מרגישה אי נוחות וזאת בלשון המעטה אנא תשתדל לדבר איתה ולדעתי לספר לה את האמת שכידוע האמת הוא השקר האמיתי מאד מאד, תחזור אלי לאחר שדיברת איתה ואנא ספר לי כיצד הגיבה ואם הכל יעבור חלק אזי האהבה תהיה זכה וטהורה."

"אני מבטיח לך לדבר איתה בהזדמנות הראשונה, וכל מה שיתפתח במהלך השיחה אגלה לך מלה במלה, אין לי מושג כיצד תסתיים שיחה זו איתה גם אני לא שלם כלל אך הלב הוא המושך אותי אלייך ולא נותן לי אפשרות להתעלם ממנו הוא שולט בי ללא הפסק, אני מאוהב בך יפה שלי זו אהבה שאין מצב להתעלם ממנה, פשוט אין מצב".

תודה נשמה שלי על כך שאתה קיים תודה שהכרתי אותך תודה שעשית את האקט הכי קיצוני ועלית למטוס כדי לשהות במחיצתי יומם שלמים יומיים מלאי אהבה נצורים לעדי עד.

"ביי נירה שלי שולח לך אלף נשיקות "

"להתראות גיל מקווה בהקדם האפשרי" והטלפון דמם

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך