כשתפסיקי לחפש-אז היא תבוא

12/09/2018 436 צפיות תגובה אחת

העולם מלא כרגע בדבר היחיד שלי אין, אהבה. איך בגיל כ"כ צעיר מחליטים שמפסיקים לחפש אהבה?
איפה לא חיפשתי אותה? איפה היא לא פגעה? מה היא אמרה?
היא אמרה שהיא לא חושבת שהיא תבוא לבקר אצלי. האמת שהמשך חיי מתוכנים כך שאני לא צריכה להסתמל על אף אחד ועל שום בן זוג ושום אהבה.
רק עצמי, אנוכי ואני, ומכאן הכל מתחיל ויוצאים לדרך חדשה.
פעם אמרו לי "כשתפסיקי לחפש-אז היא תבוא".
לפעמים את מכריזה שאת מפסיקה לחפש אבל את זורקת את ההצהרה הזו רק בשביל שאולי הקארמה, המזל והגורל, שלושתם ביחד יתחילו לפעול ולעבוד לפעמים.
אבל לא הגורל, לא הקארמה ולא המזל רוצים להיות בצד שלי, אני לא יודעת את הצד של מי הם מחפשים, ומה הם מחפשים בצד הזה.
עכשיו את בדרכים מחפשת אותם, את אותם גורלות ומזלות, מקווה שיתמזל מזלך ותצליחי למצוא אותם, ושם תבקשי מהם לשפוך עלייך רק טיפת מזל על מנת שתצליחי למצוא את אשר חשקה נפשך-אהבה, אהבה גדולה, טהורה, שמגיעה מתוך הלב האוהב.
כל מה שנותר, זה לאחל לך בהצלחה בהמשך דרכך, היא אולי תהיה ארוכה, מייאשת ומלאה בפיתולים, אך בקצה הדרך תשב לה האהבה. לא מחייבת בצורה שאת רוצה אותה, אלא בצורה שאת צריכה אותה, מחבקת וחמימה.
כל שאאחל לך בדרכך-בהצלחה ומי ייתן שתמצאי את עצמך ואת אשר את צריכה.


תגובות (1)

מצד אחד, אני מסכים עם התחושות, בעיקר כשחוויתי אותן (וחווה לפעמים), אבל אהבה זה משהו שצריך לחיות עם הקיום שלו.
אני אישית חושב שברגע שמישהו/מישהי מוצא חן בעיניך, לך על זה ברגע שאתה מרגיש שזה נכון, פשוט תן לזה לקרות
אהבה זה סהכ רגש, ובדיוק כמו כל רגש אחר, צריך לתת לו לקרות כשהוא מגיע, אלא אם כן אין לך רצון בו.
בהצלחה במה שנוגע לאהבה וזוגיות, אני חושב שאני צריך את ההצלחה הזו בדיוק כמוך. מקווה לטוב :) (אלא אם כן כבר יש)

16/09/2018 02:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך