להרגיש משהו שוב

Elinor10020 11/03/2013 818 צפיות 2 תגובות

היא לא התכוונה!היא לא התכוונה לצאת כל כך זולה!זה פשוט קרה.
אל תשפטו אותה!אל תקראו לה בשמות מבלי לדעת את הסיפור שלה.
רוצים לשמוע את הסיפור שלה? למה היא בקושי שמה עליה בגדים?למה היא כבר ממזן לא בתולה?למה היא יוצאת למועדונים וזורמת עם כל מי שהיא רואה?
למה היא כבר לא בתולה?
אז זה הסיפור שלה.
לפני 5 שנים,בבית שכולו נראה מושלם מבחוץ,נוראי מבפנים.
ההורים שלה הכו אותה,כל פעם שהיו יכולים!
ההורים שלה שנאו אותה! הם לא רצו אותה איתם!
הילדה הזאת הייתה אימו,כולם ידעו שהיא חותכת,כולם ראו כמה מסכנה היא,כל הזמן חבשה שחור והייתה בודדה,
היא לא הצליחה לאהוב אף אחד,היו צוחקים עליה בלי הפסקה!
בגלל המוזיקה שלה,
הבגדים שלה,
ההתבודדות שלה,
המראה שלה,
היה פשוט כיף לצחוק עליה!
היה רק בן אדם אחד בעולם שהיא אהבה,והוא היה אחיה הקטן בן 8,היחיד שהיא באמת הצליחה לאהוב,היחיד שהיה איתה בכל הכאב הזה,בגיהנום הזה.
יום אחד אבא שלה קיבל טלפון,
בזמן השיחה הוא זרק מבטים עצבניים לאחיה הקטן,
אחיה הקטן התחיל לרעוד,הוא הרגיש שהוא הולך לקבל מכות.
המשפט האחרון שאביה אמר היה "זה בסדר אני אטפל בו,תודה".
אבא שלה התקרב לאחיה והתחיל לצעוק בבית:"יש לך מנהג חדש?אני עכשיו צריך לקבל טלפונים ממורים??אני צריך לשמוע על זה שאתה מקבל נכשלים?"
אח שלה התחיל לבכות,הוא פחד כל כך!!
אבא שלה משך אותו מידו והתחיל להכות אותו כל כך חזק שלרגע נראה כאילו איבד את ההכרה.
כשסיים אביה להכות אותו,יצא מן הבית עם אישתו לאירוע,
הילדה,שצעקה ובכתה כל הזמן הזה שיעזוב אותו,רצה אליו וראתה שאין לו דופק,אבא שלה הרג אותו.
עברו שנתיים שהילדה הייתה בבית משוגעים לאחר שהשתגעה.
את הוריה לא עצרו,התיק עדין פתוח ולא חושדים בהם,הם משחקים את עצמם חיים מפשע,ולא אכפת להם ממה שקרה לו.
אחרי שהילדה השתחררה מבית המשוגעים,שהיא כבר בת 13,וחזרה לשפיותה,גילתה שהוריה מסרו אותה למשפחה אומנת.
הילדה החליטה שהיא מתחילה חיים חדשים,ההורים החדשים לא מתייחסים אליה כל כך ורוב הזמן לא בבית.
היא הולכת לבית הספר בהחלטה שהשנה היא מטפחת את עצמה,ומנסה לזכות בתשומת הלב של כולם,
היא הגיעה ליום הראשון בלימודים על מכנסון קצר מאוד,וחולצת בטן צמודה שכל הגב חשוף.
מהר מאוד קיבלה תשומת לב מבנים,אבל הבנות ירדו עליה כל הזמן וקראו לה 'זונה' ו'פרוצה'.
היום הילדה הזאת חלשה,עצובה,אבל היא עם חיוך מזוייף על הפנים,יוצאת למועדונים,זורמת עם כל אחד,
בתקווה שתרגיש שוב משהו יום אחד..


תגובות (2)

מדהים! ממש אהבתי! את כותבת פשוט] אבל מרגש. הסיפור שלך יכול לעלות ברמה- אבל זה נראה לי מיותר לגמרי! את כותבת ממש יפה (ואם את חדשה… (אני נכנסת לפה פעם המאה שנה) אז ברוכה הבאה לאתר!)
ואני קמווה לשמוע ולקורא ולראות עוד סיפורים שלך!
התחברתי לסיפור שלך, ומאוד. ההרגשה הזו של חוסר ואנים. של העובדה של כול המזן שקוראים לך "פריקית" או כול דבר אחר.
אני מכירה את זה.
לכן כול כך התחברתי לדמות.
ההקדמה יפה, מלאת שאלות- גורמת לי להתבלב, לחשוב ולהמשיך לקרוא!
הסיפםור שלך השאיר אותי במחשבות!
תודה :)
תמשיכי לכתוב
אלין

11/03/2013 10:07

תודה רבה..אני לא משקיעה כל כך בסיפורים ואני יודעת שאני יכולה יותר,אני אתחיל להשקיע יותר בכתיבה שלי ואני מקווה לתוצאות טובות :)

12/03/2013 05:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך