מסע אל אבא

09/08/2011 725 צפיות 2 תגובות

אבא זה כבר ארבעה חודשים שאני מסתובב בעולם ועדיין לא הגיע ממך מכתב. אני נמצא בעיר גדולה ונוצצת, קצת מבוהלת ,קצת פוחדת מעצמה. הגעתי לפני כשבוע, ברכבת לכאן הכרתי איש עסקים שחי כאן כבר שנתיים הוא בעסקי התיירות ומכיר כאן כל חור ,אתמול הוא לקח אותי לסיבוב בעיר והיינו גם בקרקס. היה שם נמר כזה, קצת מנומנם אבל אם פרצוף מאיים שהפחיד את הנמרים הקטנים ונזכרתי איך היית עושה לי פרצופים כאלה וצוחק ואני הייתי פוחד מהם.
עוד יומיים יש לי יומולדת ואני מקווה שיש מכתב בגובה 4000 רגל שעושה דרכו אלי.

אבא שלום
מה שלומך? אצלי הכול בסדר, החורף נגמר ואיתו החרדות, אני בכפר דייגים קטן על האוקיינוס השקט, אני מתארח אצל נדאל, פרואני אחד שהצלתי מטביעה ברפטינג, אימא שלו כל הזמן מאכילה אותי בדגים מטוגנים, הם רוצים פה שאני אתחתן עם אחות של נדאל .השמים פה מלאים שחפים וראיתי אפילו נץ גדול שתופס את הגוזל שלו בצוואר ועף איתו בשמיים. נזכרתי איך היית מושיב אותי על הברכיים שלך ומצמיד אותי אליך ושנינו על האופנוע הגדול שלך במושב, פחדתי וכעסתי עליך נורא. תמיד שנאתי את המושב.

אבא היקר שלום מה קורה אצלך? אני מתגעגע. כבר שנה שאין קשר בינינו. אני דואג לך וחושש לעצמי בלעדייך.
אני נמצא בעיירת רפאים, כמעט ואין כאן אנשים, רק כלבים המון כלבים. הכרתי אישה אחת, מבוגרת ממני ב12 שנים, היא לקחה אותי לקרבות תרנגולים, היה מזעזע. תרנגול שחגג ניצחון על יריבו רכן מעליו והזכיר לי איך היית נושא אותי על כתפייך בקניונים הומי אדם ואני הייתי מתמלא פחד ובהלה. ברחתי ממנה לפני שהספיקה להתאהב. ברחתי ממך לפני שהספקנו להכיר.

אבא שלי שלום חזור אלי, אני צריך אותך, צריך להרגיש עוצמתך גוברת על חולשתי היום הוא יום הולדתי ואני לבדי במדבר רדוף רוחות, כבר למעלה משבוע שלא ראיתי נפש חיה. השמיים מכוסים עורבים שרק ממתינים שאמעד . חלמתי שאני עובר ושאני שוחה באוקיינוס של אימא, זה הזכיר לי שהיינו לוקחים שנורקלים ויורדים לצלול בסיני, רק שמשום מה לא זכרתי את פניך, אתה היית שם איתי אבל ללא פנים. אני עוצם עיני ומנסה ללא הצלחה לדמיין את פנייך.


תגובות (2)

ריגשת אותי!
אתה כותב ממש מדהים.

09/08/2011 09:20

מסכימה עם סיזי.

10/08/2011 15:07
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך