מעשה אצילי וחשוב של כמה בני נוער נפלאים

בקי 09/04/2011 1102 צפיות תגובה אחת

מזה שבועות מספר בימי שישי כשאני יוצאת לערוך קניות אחרונות לקראת שבת נפגשת במספר נערים שפשוט עשו לי טוב הלב. הם פתחו שולחן מתקפל פרשו עליו מפה לבנה ועליו הניחו בקבוק גדול של מיץ תפוזים (מרוכז) שרוול של כוסות חד פעמיות קלקר עם מים צוננים וחבילת וופלה פתוחה. בפעם הראשונה כשנתקלים בהם נגשתי לשאול אותם את פשר המעשה.
ובכן גבירתי כך ענה לי אחד מהם אנחנו "מכבדים" את עוברי האורח בכוס מיץ צוננת ואם ירצו כמה אפשר לכבדם בוופל . אוקיי עניתי אבל למה ? מה היעוד שלכם במעשה זה ? וכך המשיך הנער להסביר לי. אם את גרה בסביבה ודאי נתקלת בימי שישי שמובאים הנה חיות מחמד (בעקר כלבים) מהאגודה של צער בעלי חיים וכן מהאגודה "תנו לחיות לחיות" נכון עניתי אבל כיצד אתם קשורים לחיות המחמד הללו. ובכן המשיך הנער אנחנו קנינו את התרכובת מדמי הכיס שלנו ואת כל מה שאנשים טובים יתרמו בסופו של יום אנו מעבירים למטפלים שהביאו את החיות כשכוונתם לבקש מהקהל לאמץ חיות מחמד חמודים אלה. הסכום שאנו נאסוף יעדו שתנאי הכלובים בעמותות אלה יהיה טוב יותר, שאפשר יהיה לחסן אותם בעת הצורך וכשיביאום לכאן בעוד שבוע יראו טוב יותר ומקווים שהאימוץ יהיה גדול יותר.
אני התרגשתי מאד מאד מאד מהמעשה ההומני הזה כמובן "תרמתי" את חלקי והבטחתי להם שאשוב לבקרם.
גבירתי המשיך הנער שהסביר לי הכל אולי גם את רוצה לאמץ כלבלב חמוד ? הסברתי לו שמסיבות אישיות אינני יכולה להכניס כלכלב כזה הביתה אך כשאני מתארחת אצל בתי יש להם גורה יפהפייה וכידוע החושים של הכלבים חדים ביותר והיא קולטת שאני אוהבת אותה מאד מאד ומיד "מזנקת" עלי ורוצה רק שאלטף אותה (ולא פעם יצאתי משם "פצועה" מרב אהבתה אלי) אך זה כמובן לא רציני. נכדותי המתוקות אוהבות אותה אהבה עזה וכל ערב הגב' נסיכה ישנה באחת המטות יחד עם אחת הנכדות.

זהו זה קוראי החביבים האם גם בעיניכם מעשה אצילי זה ראוי להערכה ???? לדעתי כן.

המון תודה לאתר זה שבו ניתנה לי ההזדמנות הן להודות לנערים הנפלאים הללו וכן לבקש מי שיכול ואוהב חיית מחמד אנא תאמצו הם מביאים לבית שמחה ואושר.
ואוסיף עוד משפט – אם המאמצים הנם אנשים לא צעירים כבר ולא תמיד יש להם חשק לצאת לרחוב ולעשות טיול קצר – הכלכלב הזה יכריח אתכם לצאת אתו לפחות פעמיים ביום אז זכיתם גם בצעדה וגם במצווה.


תגובות (1)

מדהים כמה שלאנשים אכפת!

06/05/2011 16:09
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך