נקודת מבט מגן העדן…

31/05/2013 594 צפיות תגובה אחת

חברייה של טליה מספרים עלייה;

דניאל:כשאני חושב על טלייה אני נזכר בשערה המתולתל שמתנוףף לו ברוח ואת החיוך הכובש של פנייה ותמיד אזכור את העזרה לזולת …

יעל:כשהדמות של טליה עולה לי בראש אני ישר נזכרת במתיקות ובעדינות שהיה בה…

שני:טליה ילדה שלא משנה מה תמיד החיוך היה על פנייה המלאכיות….

בן זוג של טליה אראל:כשאני רואה את טליה אני רואה מולי אהבה אן סופית .טליה שלי היא הייתה כל היקום שלי הייתי נותן הכל בשביל להיות דקה במחיצתה של טליה שלי הכל.את טליה אני בחיים לא אשכח.

מבט מגן עדן טליה מדברת:היי חברים שלי אני כאן למה אתם מדברים עלי בלשון עבר??אראל חיים שלי אתה כבר איתי רגע מה קורה כאן..בעצם אני יודעת טליה רועדת ומתחילה להיזכר בקטעי קטעים.והנה התמונות חולפות לאם בשבריר שנייה.תמונות בקטעים לא מובנים.מסיבה חברים אלכוהול ומכונית!!!!.ברגע שהמכונית מוזכרת .טליה.כבר מבינה שאת חבר שלה היא לא תחבק שוב.המציאות מכה בטליה ללא רחמים.כעת טליה כבר בן מלאכים..טליה כעת בשמלה לבנה ארוכה.אך לא בשמלת חתונתה אם אהוב ליבה.בשימלת מלאכים שנתפרה לכבודה….

אריק גורם התאונה:טליה אני כה מצטער אלכנו כולנו לבלות במועדון.טליה אני זוכר שרקדת כאילו אן מחר נהנת וצחקת בכל רגע..אבל עכשוו טליה אני שבור למה לא הקשבתי לך כשאמרת לי שתית אל תנהג.מדוע נהגתי ולא השארתי ליעל שהייתה צלולה ממני בטוח.מדוע לקחתי את חייך.טליייההההה אני מצטער מעמקי נשמתי.אך הסליחה לא תחזיר אותךךך.עכשוו עולות בי התמונות של הרגעים האחרונים שלךך..אפילו לפני המוות נשאת אם החיוך שלךך….


תגובות (1)

וואוו השארת אותי עם פה פעור. תמשיכי כך!!!!
אני הייתי מתייגת את הסיפור בקטגורית סיפורים עצובים.
שירה

31/05/2013 23:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך