סיפורים

27/06/2014 510 צפיות תגובה אחת

סיפורים

הרבה סיפורים נכתבו עלייך. אחד מהם אני כתבתי, ודווקא הוא היה האחרון. ולא התיימרתי להיות מישהו אחר. ולא ידעתי שתקראי אותו. בסך הכל הייתי אחד מתוך רבים שניסו לדבר ולא הצליחו אף פעם.

השתיקות המביכות של השכנים, לא מפריעות לך. אפילו שאת יודעת שמתי שאת מתקלחת הם מציצים. שלא נדבר עליו, שהוא בכלל שמח שיש לו את החברה הכי כוסית בתל אביב. מי יודע אם זו איזו התערבות, ואולי בסוף החודש הוא יעזוב. אבל את בשביל אבא, תמיד היית ותמיד תישארי הילדה היפה עם השיער הזהוב. את לא בן אדם של מסיבות, אף פעם לא היית. כשהוא אוחז לך ביד ומוביל אותך למקומות בסופי השבוע, את כמו מטפחת לבנה נקייה, עפה עם הרוח, מבלי להתלכלך.

גם ציון השכן אמר לך את זה פעם. גם לציון קראת ״חרמן״. והכי הכי הוא אוהב אצלך, זה את המבט העמוק בעיניים והסיפורים המסובכים. אומר שזה פשוט ה״קיק״ של׳ו. בבוקר של היום הולדת שלך מישהו יקנה לך זר, בטח סבתא תרים טלפון ותברך אותך בלי להפסיק. כשיגיע הערב ותסיימו את הקניות, את והוא, הוא ייקח אותך למרינה בהרצליה ויקנה לך משהו בניסיון לא להיות נדוש, כמעט כמו בכל שנה. שם כולם יחכו לך, יסחפו אותך לערב שלא תשכחי אף פעם. חלק יהיו שם סתם כי בטח ירצו לשכב איתך, חלק יאמרו לך מזל טוב וילכו ישר אחרי האוכל. מי שיפלוט מילה לא במקום, יחטוף ממנו אגרוף ישר לתוך הפרצוף. מי שיגרום לך לבכות, גם. אבל לאף אחד את לא מספרת למה באמת את בוכה, כשאת בוכה.

ואולי הסיבה היא שהעליבו אותך. אולי כי חברה שלך יותר יפה ממך. אולי זה כי את לא אוהבת אותו וקצת כואב לך לאמר לו את זה אחרי כל ההשקעה. ואולי, רק אולי, זה בגלל שמי שאוהב באמת, לא נמצא כאן ביום הולדתך. ואותו את לא הפסקת לאהוב. קראת הרבה מכתבים שלו, פעם, בעבר הרחוק. אולי גם שמעת עליו סיפורים ואת יודעת שהוא לא כאן יותר. ציורים שצייר על ספרים שוכבים שם עמוק במדף, והוא נמצא איפשהו. וגם הוא חצי מאושר. בדיוק כמו אלפי אחרים שכתבו עלייך סיפורים.

הרבה סיפורים נכתבו עלייך. אחד מהם אני כתבתי, ודווקא הוא היה האחרון. ולא התיימרתי להיות מישהו אחר. ולא ידעתי שתקראי אותו. בסך הכל הייתי אחד מתוך רבים שניסו לדבר ולא הצליחו אף פעם.


תגובות (1)

ואוו איזה כתיבה יפה כול כך עמוקה ואמיתית אהבתי מאוד
יש לך משהן בסגנון שמזכיר לי מישהו
אבל זה פשוט יפה
שבת שלום :)

27/06/2014 10:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך