סם החיים – פרק ראשון, המשך …

23/01/2015 627 צפיות תגובה אחת

כמו כל תחילת שבוע, איתו מגיע גם הסוף שלו – סוף השבוע המרגיע והמופלא וכמו שהצעירים של היום נוהגים לכנות אותו כסופ"ש. בו אנחנו הנערים המתבגרים של היום נוהגים להתפרע להנות לשתות ולעשות שטויות, כן ככה זה כמעט בכל מקום.
סוף השבוע מגיע ואיתו גם ההנאה, אמנם אני רק בת 17 ואין לי אישור לקנות או לשתות אלכוהול אבל תמיד יש דרך להשיג את מבוקשי.
היום זו לא בעיה להשיג מה שאנחנו רוצים, העיניים שלנו גדולות והפה פתוח ואנחנו רוצים הכל מהכל ורוצים לנסות ולדעת דברים כדאי שלא נרגיש תחושת פספוס בהמשך החיים.
אנחנו נרצה לעשות הכל ולנסות הכל כדאי שנדע, שנרגיש שנחווה גם אם הדברים הם לא הכי טובים, באותו הרגע אנחנו לא יודעים בדיוק מה אנחנו עושים ומה ההשלכות של הדבר.
בכל מקרה כשהסוף שבוע מגיע ככה גם כל החברים מגיעים ומתאספים ומנסים לעשות איזשהי ישיבה חברתית נקרא לזה, של שתיית אלכוהול מרובה והרבה רעש ובלאגן.
התוצאה? לא משנה להם אף פעם אלא מה קורה בין לבין, ההנאה הצחוקים הרעש הבלאגן וכל שאר ההוואי שמתרחש במהלך אותו ערב.

אז כמובן כרגיל כל החברה נפגשים במקום הקבוע שלנו "פיצוץ מתוק" הפיצוצייה בעיר עם מחירי השתייה הזולים ביותר. כמובן שמכירת אלכוהול היא למבוגרים בלבד בני 18 ומעלה.
כולנו עוד קטינים ילדים כיתה יא' ומכירת האלכוהול אסורה לנו בהחלט, אז תמיד יש את הבחורה היפה והנחמדה שבמקרה שלנו זו אני, שמחפשת איזשהו בחור שנראה יחסית מבוגר ומבקשת ממנו שיקנה לי שתייה כי אינני בגיל המתאים ואני נורא זקוקה לזה ואני אפילו אשלם לו 20 שקל נוספים כדאי שיקנה לי את השתייה הזו.
בסופו של דבר תמיד מוצאים את הבחור הנחמד הזה שקונה את השתייה לחבורת ילדים שממש זקוקים לטיפת האלכוהול הזו וככה מתחיל כל ערב שלנו.
ההורים שלנו לא יודעים שאנחנו שותים, ואם היו יודעים היו תולים אותנו במקום ומרתקים אותנו לבית למשך כמה חודשים טובים.
אז תמיד אנחנו יושבים בגן הקבוע שלנו "גן הפרדסים", הכל אצלנו קבוע ולא משתנה כי אנחנו מעדיפים את הבטוח ואת הידוע למה להסתבך כל פעם בלחפש מקום אחר כשיש כבר מקום אחד שהוא ידוע ושהוא מסתדר לנו בדיוק.

חמישי מתחיל תמיד רגוע, כמה חברים מתאספים קונים את השתייה בדרך כזו או אחרת והולכים לגן לשבת לשתות. שמים קצת מוזיקה ומתחילים למזוג את השתייה לבנות ואחר כך לבנים.
יש תמיד את האחד שאחראי על כל השתייה ועל כל חלוקת השתייה, שזה רון הוא אוהב להיות אחראי על כל הדבר הזה ותמיד גם אוהב לשים כמות יותר גדולה של אלכוהול לבנות, ככה הן משתכרות יותר מהר וככה הוא שם עליהן עין יותר מהר.
רון היה שובב גדול, כל בחורה בשכבה כמעט שכבה איתו, הוא היה בחור מאוד נאה ויפה, הוא היה טעם כמעט של כל אחת אם לא כל אחת.
וכמובן שהוא ידע לנצל את זה לטובתו, ומה שעניין אותו זה רק דבר אחד וזה היה סקס,
אף פעם הוא לא חיפש משהו רציני עם מישהי זה לא עניין אותו והוא לא רצה שום דבר מעבר.
לפעמים הוא היה זורק לי מילים פה ושם ומנסה להחמיא לי אבל אף פעם לא נפלתי בפח שלו ואני גם לא אפול כי אני יודעת בדיוק מה הוא רוצה, ומה שהוא רוצה ומה שאני רוצה שונה לגמרי אחד מהשני.
כל חמישי בערב הוא היה חוזר עם בחורה אחרת מהשכבה לבית, היה מזיין אותה ושולח אותה חזרה לבית, כולם ידעו על זה וכולם שמעו על זה, הוא היה משוויץ בפניי החברים שלו כמה זיונים היו לו בחודש האחרון ואת מי הוא עוד לא השיג וישיג בחודש הבא.
רון היה כוכב ידוע בשכבה שלנו, הוא הראשון שהתחיל לשתות הוא הראשון שהתחיל לשכב עם בחורות הוא הראשון שהתחיל לעשן הוא הראשון לכל דבר בגלל זה כולם תפסו ממנו גבר.


תגובות (1)

את מספרת את הסיפור בצורה כללית מידי. זה לא מרגיש כסיפור. הרעיון נחמד אבל הדרך בה את כותבת את הסיפור הוא כללי למדי.. בסכ אהבתי

24/01/2015 01:32
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך