פגישות

סינדרלה 24/05/2018 678 צפיות תגובה אחת

עידן: "נכנסו לשם בלי לחשוב יותר מידי, את יודעת ככה זה בצבא עם כמה שזה קשה חייב לעשות את זה, כל הפלוגה הייתה מאחורי זיו, נכנסנו לשם לאט לאט בלי שהמשפחה תרגיש, זיו החליט שהוא, חן טל ומיכאל יכנסו מצד שמאל, בכר, שאול, דני וברווז יכנסו מימין ואני גיא ופאלפל נשגיח במחוץ, זיו הוביל את הקבוצה שלו מצד שמאל אל החצר השמאלית לבית ובכר הוביל את הקבוצה של מצד ימין אל החלק האחורי של הבית לאחר כמה רגעים שמעתי ילדה בוכה בכי נוראי, ראיתי מרחוק את חלק ממשפחתו של אל פאדי מתקרבת, עמדנו מחוץ לבית ולא זזנו, שרקתי את השריקה הקבועה שלנו כאשר אנחנו רואים אנשים מתקרבים, איך שהפסקתי לשרוק שמעתי ירייה כבדה תיארתי לעצמי שזיו פגע בו, בלי יותר מידי זמן המשפחה הגיע אל פתח הבית ראיתי את הילדים הקטנים בוכים מנסים להכינס ולהרביץ לנו בזמן שהסבתא מנסה בכוח להעיף אותנו, הייריות התחילו הבנו שאל פאדי לא לבד שם, אז לא זזנו הייתה שם נערה אחת משלושת הילדים בערך בגילי, שלא עשתה צרות אלא רק עמדה, רגועה, אך דמעות זלגו על לחייה היא נגבה את הדמעות והסתכלה לי ישירות לעיניים לרגע איבדתי את התחושה, בהייתי לה בעיניים לא יכולתי להזיז את עיניי מעינייה ולרגע שכחתי איפה אני ומה אני עושה פה בכלל, הילד הקטן הצליח לעקוף אותי, הוא רץ לכיוון הבית וגיא מנסה לתפוס אותו ותוך כדי הייריות נמשעו יותר חריפות גיא לא הצליח לעצור אותו זה כבר היה מאוחר הילד נכנס אל הבית, לא הבנתי מה קרה לי ובשנייה ראיתי את הנערה הזאת מנסה לעקוף אותי ומרביצה לי כדי לתפוס את אחייה הקטן, ראיתי את העצבות שבעינייה לא יכולתי לראות את זה, פתאום שמעתי את חן צועק לי: "עידן חילוץ עכשיו תודיע בקשר שהנשר נפל והגוזלים צריכים פינוי דחוף" לא ידעתי מה לעשות הירייות הפסיקו ושמעתי בכי מטורף של הילד לא ידעתי אם ללכת לבדוק מה קורה איתם בתור ראש קבוצה או לקחת את הקשר אז החלטתי בשניות שפאלפל ידבר בקשר שגיא יחליף אותי ואני אכנס, הכל קרה בשניות, בזמן שאני הולך אל הבית אני כבר שומע את פאלפל מדבר בקשר, המשכתי ללכת הסתכלתי לאחור וראיתי את גיא עוצר בכח את הסבתא והילדים הקטנים ובאותה השנייה הנערה התסכלה לי שוב ישירות בעיניים החלטתיתי שהפעם לנסות להתעלם מאשר לשקוע בשקט המטורף שהיה לה בעיניים, נכנסתי אל הבית הסתכלתי סביבי ולא הבנתי מה קורה לא הצלחתי לשמוע כלום הזעתי כמו שבחיים לא הזעתי, אפילו בטירונות לא נכנסתי ככה ללחץ, הסתכלתי ימינה וראיתי את זיו על הריצפה מדמם מהבטן ומהרגל ושטל מנסה לטפל בו ולהשאיר אותו ער, הסתכלתי שמאלה וראיתי את שאול עם ירי בכתף מנסה להרים את בכר שהוא עם כדור בגב פתאום ראיתי את חן הסתכלתי עליו ולא הבנתי מה הוא רוצה ממני ראיתי את השפתיים שלו זזות אבל לא הבנתי מה הוא רוצה פתאום ראיתי מעבר לכתף שלו את אל פאדי שוכב על הבטן עם כדור בראש והילד הקטן לידו עם חתך קטן בראש והוא בוכה, פשוט יושב ובוכה על אביו, היו שם עוד שלושה אנשים שתיים מתים גם ועוד אחד במצב שלא יוכל לצאת ממנו כבר, החזרתי את המבט אל חן והוא צעק לי: "עידן מה אתה עושה פה אמרתי לך להיות על הקשר?, עידןןןןןןן" ישירות חזרתי לעצמי אמרתי לו: "מה?, אמרתי לפלאפל להיות על הקשר הייתי חייב להיכנס" חן התחיל לצרוח עלי: "איך הילד הזה נכנס לפה זיו ביקש שאף אחד לא היכנס איך נתתם לזה לקרות?" עניתי לו: "מצטער זאת אשמתי" חן בא להגיד לי משהו אך ישירות עצרתי אותו ו… "רגע איפה זיו מה קרה לו אני חייב ללכת אליו" המילים עפו לי מהפה רצתי לזיו בלי שחן יענה לי בכלל, מצבו של זיו היה קשה ירד לו דם ברמות מטורפות זה היה פשוט מפחיד, פתאום הוא אמר לי: "עידן אני לא אשרוד את זה, אני רוצה שתמסור לדקלה שאני אוהב אותה לא משנה מה ותשמור עליה" "זיו אתה תגיד לה את זה בעצמך אתה שבוע הבא בברית של הבן שלך ואתה תצחק ותשתה כמו שאתה, אתה תשרוד את זה כמו גדול!" אמרתי לו פתאום הוא לא הצליח לדבר, הוא נחנק ועינייו נסגרו, ניסינו להעיר אותו אבל זה לא הצליח, כאב לי שרגע אחד אני אומר לו שהוא יעבור את זה ורגע אחרי הוא נופל לי בידיים.
חן עזר לשאול לצאת מהבית וברווז עזר לבכר קראתי לדני שעזר לילד הקטן טל ואני לקחנו את זיו, כל השאר בינתיים הביאו את הרכב ולחיכו לנו בחוץ.
שיצאנו החוצה ראיתי את גיא ופאלפל עדיין על השמירה כשפאלפל ראה אותנו הם נתנו להם להיכנס אל הבית, הם בכו בטרוף ורצו אל אל פאדי אך רק הנערה עמדה שם עדיין בוכה ומנגבת את הדמעות ומסתכלת עלינו הולכים יוצאים משם ישירות אל תוך האוטו, התחלנו לנסוע הסתכלתי אחורה וראיתי אותה עומדת ולא זזה מסתכלת עלינו עוזבים, נסענו משם בלי יותר מידי לבזבז זמן הגענו חזרה אל ישראל.
כשהגענו לקחו את זיו, בכר ושאול באמבולנס."
מורן: "אני מתאת לעצמי שדבר כזה יכול להפחיד או לגרום למצב טראומתי"
עידן: "כן זה היה קשה אבל… עוברים דבים כאלה לצערינו בצבא הלך לנו חבר מפקד שהיה צריך להיות איתנו היום והוא כבר לא.."
מורן: "אני מבינה הכל רק דבר אחד אני לא הבנתי.. מה קרה לך עם הנערה ההיא, מי היא?"
עידן: "היא ביתו של אל פאדי היא.. היא הייתה כל כך רגוע ושלווה שהיא הרגיעה אותי בכל הלחץ הזה"
מורן: "אני מבינה… אתה יודע מה זה אומר?"
עידן: "מה זה אוומר?!, זה אומר שזאת הייתה טעות להכניס אותי לשם וביגללי כמעט ילד קטן מת…"
מורן: "עידן תקשיב אני מכיה אותך כבר תקופה מאוד ארוכה ואני יודעת שאתה תחפש אותה עד שתמצא, הבחורה האחרונה שגרמה לך להיות ככה כמעט התחתנתם"
עידן: "וזה לא קרה בגלל מה שקרה אני לא אחפש אותה היא פאקינג בת של אחד המבחלים הגדולים ביותר תגידי מה עובר עליך מורן?, קצת ראליות, גם להזכירך כל מי שהייתה איתי, נפגעה וברחה"
מורן: "חוץ מיסמין"
עידן: "מורן, יסמין זה דבר אחר לגמרי, להזכיך יסמין מתה מ ת ה !!!!!"
מורן: "אני יודעת"
עידן: "ואם שכחת יסמין מתה בגלל מחבל כמו אל פאדי, את זוכרת שסיפרתי לך על זה שהיא חזרה מהעבודה בטרמפ ופתאום נעלמה שעות חיפשנו אותה, שעות ובסוף מצאנו אותה בתוך אוטו שהיה בדרך לעשות פיגוע בתל אביב…. אני אמרתי לה לא לעבוד כל כך רחוק, אני אמרתי לה לקחת את הכסף לומרות הריב המטופש שלנו והיא לא לקחה היא… היא … היא החליטה לסוע ככה לעבודה.. מי היה מאמין בכלל שזה מי שיקרה מייייי????"
מורן: "קח טישו, עידן אתה עדיין חולם עליה?"
עידן: "כן, אני רואה אותה כל לילה, כל לילה מחדש אני נושם אותה, מרגיש אותה, אוהב אותה כמו פעם שהיא הייתה איתי"
מורן: "וחלמת עליה יום אחרי הפשיטה על ביתו של אל פאדי?"
עידן: "האמת.. באותו הלילה חלמתי על יסמין חלום מוזר, אני ויסמין מתחת לחופה, היא לבושה לבן עם שובל אורך ארוך, ואני עם חליפה שחורה וכיפה, בדיוק שברתי את הכוס בחתונה באתי לנשק אותה וראיתי את העיניים של הנערה ההיא ביתו של אל פאדי נישקתי אותה נשיקה ארוכה וכשפתחתי החתונה הייתה בתוך הבית של אל פאדי רק שהפנים של יסמין חזרו לעצם הסתכלתי סביבי וראיתי את זיו שוב מול עיניי הלכתי לעזור לו וכשזיו הסתכל עלי היה לו את הפנים של המחבל הבן זונה הזה שרצח לי את יסמין"
מורן: "ומה יסמין עשתה בזמן שאתה הלכת לטפל בזיו?"
עידן: "היא צחקה וזה היה נראה לה חתונה נורמאלית כאילו אנחנו לא בבית של אל פאדי וזיו זאת אומת נביל מת לי בידיים"
מורן: "אני מבינה, תגיד עידן אתה לוקח עדיין את הכדורים שהבאתי לך או שהם נגמרו?"
עידן: "אני לא יכול לקחת אותם מורן הם הורסות אותי אני כל הזמן עייף ובגלל הכדורים האלה חזרתי לעשן"
מורן: "קודם כל, אתה חייב לקחת את הכדורים האלה אתה יודע מה קוה לך כשאתה לא לוקח אותם ודבר שני, חזרת לעשן בגלל שאתה מלא געגועים אל יסמין לא בגלל שום דב אחר"
עידן: "די יסמין כמה פעמיים אני יכול להגיד לך שהעישון עוזר לי להירגע וזה לא בגלל אף אחד"
מורן: "עידן קוראים לי מורן, ואם אתה רוצה לחזור לחיים הנומאלים שלך ולא להיות תקוע עוד איזה חצי שנה בתוך אברבנל אז תיקח את הכדורים האלה, לא בשבילי אלא בשביל יסמין תאמין לי שהיא הייתה רוצה שתחייה את החיים שלך"
עידן: "את לא תגידי לי מה יסמין הייתה רוצה את בכלל לא הכרת אותה!"
מורן: "אז אתה תיקח את הכדורים שלך?"
עידן: "כן ורק שתדעי, את עושה לי את זה הרבה יותר מהבת של אל פאדי"
מורן: "להתראות עידן"


תגובות (1)

מושלם!! חייבת להמשיך!

24/05/2018 23:16
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך