קטע קצר שכתבתי ממזמן ורציתי להראות לכם.

-everybody-hate-me- 18/01/2013 980 צפיות 4 תגובות

לא אמא , אני בסדר .
לא אבא , אני בסדר .
לא עולם , אני בסדר .
לא חברים , אני בסדר .
לא מורים , אני בסדר .
לא אנשים , אני בסדר .
בעצם , אני לא .
למה אף אחד לא מבין את זה ?
למה אף אחד לא רואה שמאחורי "החיוך" הזה יש פנים עצובות , יש פנים בוכות .
למה אף אחד לא רואה שאני שבורה , שאני עצובה , שאני בסכנה .
למה אף אחד לא רואה שאני באמת *לא בסדר?*
למה אין לי אף אחד שיעזור לי , מישהו שאוכל לספר לו את כל מה שעובר עליי , את כל מה שאני חווה בימים הקשים האלה .
למה אף אחד לא חושב שקשה לי ? שאני לא כזאת חזקה כמו שאני נראית .
את האמת , אני בכלל לא חזקה .
אני חלשה , אני רוצה למות .
אני לא יכולה לחיות יותר בהרגשה שכולם שונאים אותי , שכולם מקללים אותי ויורדים עליי כל יום .
קשה לי . קשה לי לחזור הביתה בוכה ולהגיד עוד פעם ' אני בסדר ' .
קשה לי שאף אחד לא מבין אותי , קשה לי שכל אחד אומר לי את הדברים הכי פוגעים .
קשה לי שאף אחד לא מבין את הסיפור שלי , ואף אחד לא יודע מה עברתי בחיים שלי .
ולא , אני לא מסכנה , ואני לא מרחמת על עצמי . אני ילדה רגילה .
ילדה רגילה שרוצה חיים כמו של ילדה רגילה , ילדה רגילה שלא רוצה למות היום ..


תגובות (4)

די למה את מדברת ככה :( כולנו באתר פה לצידך ! אם את צריכה עזרה אני רוצה שתדעי שאת יכולה לפנות אליי בכל דבר. אליי או למשכית או לכל אחד באתר. כולם מה מעריכים אותך ועוזרים לך! אז אל תחשבי שאין תקווה. תמיד יש איזושהי תקווה קטנה..
ולמה אנשים לא רואים? אני מכירה את ההרגשה.. הבנתי שהם פשוט חיים בבועה משלהם. לא תמיד אכפת להם. הם לא מנסים אפילו. זה משהו בשכל. משהו באינטליגנציה. הם לא מצליחים לראות מתחת לפני השטח.. אבל יש כאלה שכן..

18/01/2013 03:17

אבל את בסדר עכשיו.. נכון?
תגידי לי שאת בסדר..

18/01/2013 03:19

רובנו מרגישים ככה, זה הרגשה נורמטיבית לגמרי, אז ככה שאל תרגישי שאת שונה , כי כולנו כאלו…

18/01/2013 04:22

מי לא הרגיש ככה.
אני מבינה שזה היה בתקופה פחות יפה בחיים שלך, ואני מקווה שעברת אותה כבר.
כי אם לא, יהיה חבל לפספס אותך. את כותבת מדהים!
את יודעת לשים את האצבע על המקומות הנכונים.
יש לך תיאורים כל כך מדויקים ונכונים, אבל עדיין במידה הנכונה.
אז בבקשה תגידי שעברת את התקופה הרעה, כי לאבד כתיבה כזאת, לא הולך ברגל

28/01/2013 05:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך