קטע קריאה על בריונות – 1

-everybody-hate-me- 16/01/2013 1977 צפיות 7 תגובות

אמא ואבא נכנסים אל הבית וקוראים בשמך, אך אין מענה. הם קוראים עוד כמה פעמים ועדיין, אין מענה. אמא עולה לחדרך ורואה את המזוויע מכל, אותך, תלויה בחבל. אמא מתחילה לצרוח ולקרוא לעזרה. אבא עולה ורואה את 'הבשורה' ומתחיל לבכות. אחייך הקטנים עולים ולא מבינים מה קרה, אמא ואבא אומרים להם ללכת משם. הם לא רצו להגיד להם דבר שבחיים לא יחשבו שיקרה. אמא מתקשרת למשטרה תוך כדי בכי. המשטרה מגיעה ורואה אותך מתה. כעבור שבוע, יום ההלוויה שלך מתקיים. אמך לא מפסיקה לבכות, ואביך, שבחיים לא ראית אותו בוכה, היום הוא בכה. כל הילדים האלה שחשבת שלא אכפת להם ממך? הנה, הם באו להלוויה שלך. הילדים שירדו עלייך וזרקו לך מילים רעות? היום הם הולכים לפסיכולוג על מה שהם עשו. הילדה הזאת שהייתה החברה הכי טובה שלך? היום היא חותכת, והכל בגללך… אז חשבת שלאף אחד לא אכפת? הנה, תראי מה קרה…


תגובות (7)

:(

17/01/2013 01:19

אני מקווה שאם כתבת את זה.. אז את מבינה שלהתאבד זה הדבר הגרוע ביותר שאפשר לעשות :(

17/01/2013 04:57

it is so SAD

17/01/2013 05:01

ואוי זה כול כך עצוב….
TT.TT

17/01/2013 05:03

כן זה אני כותבת אני לא מעתיקה מאחרים… זה באמת הדבר הכי גרוע שאפשר לעשות אבל כרגע זה נראה לי הדבר הכי נכון לעשות…

17/01/2013 07:27

לא ! לא ! לא !
זה לא נכון לעשות עכשיו בכלל !
תקשיבי ,
האתר מחכה לך ! מחכה להכיר אותך ולמנוע ממך כזה גורל נורא . אל תעשי את זה , זה לא נחוץ . יש פה ילדים , ילדות , נערים , נערות ואפילו מבוגרים שישמחו לקחת חלק בחייך ולעודד אותך , גם קדימה וגם לכל איזה-שהוא מקום טוב יותר .
שימי פס , או *** , או מה שבא-לך על הילדים האלו . מצידי , שילכו ל****** !
למה , מי הם ? אין להם זכות לגרום לך להרגיש ככה !

17/01/2013 07:33

אני מצטער אם זה לא במקום, אבל יש בדיחה של וודי אלן שאומרת שאם חשבת שלאף אחד לא יהיה אכפת אם תמותי, תנסי להחסיר שני תשלומים שהתחייבת לשלם.

17/01/2013 10:32
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך