hnbbvfcc
זה מנקודת המבט של הבובה, שיעמם לי. אל תישאלו.

רציתי לעשות משהו,לא הצלחתי,אני חסרת תועלת.

hnbbvfcc 19/07/2013 729 צפיות תגובה אחת
זה מנקודת המבט של הבובה, שיעמם לי. אל תישאלו.

הבובה ישבה שם,לא עושה דבר. הילדה שבחדר הצהוב-כחול כבר שעות יושבת במחשב. ובוהה. הבובה לא יודעת מה זה,כי היא לא שומעת,משום מה היא התחילה לראת ביום אחד. הסדר יום של הילדה הוא בדרך כלל אותו דבר,אבל עכשיו היא בוהה. בלי שום סיבה. אחרי שהיא מסיימת היא קמה ושוכבת על המיטה,היום שלה חזר למבנה הרגיל,היא בוהה בתמונות ובכוכבים המצויירים על הקירות,חושבת. היא חושבת על הכול,לא מפספסת דבר. אחר כך היא פשוט מתחילה לצווח בשקט,למחוץ את מפרקיה שמלבינים,ולבכות. אף אחד לא נכנס לחדר. הבובה הייתה היחידה איתה,ניסתה כמה שיותר להבין אותה.אחרי כמה דקות הילדה מפסיקה לבכות, מוחאת את הדמעות מלחייה,וממשיכה בסדר חייה. היא קוראת או רואה תוכניות מפגרות בטלויזיה. לעיתים נדירות היא אפילו יוצאת מהחדר. אבל היא לא בוכה כול יום,רק כשקשה לה. וקשה לה כשהיא נזכרת,וחושבת,על הרבה דברים. לדעת בובתה מוחה היה כבר צריך להתפוצץ בשלב הזה,אך הילדה עדיין כאן. אפילו היתה פעם שהיא לקחה מספריים מספריים,אחר כך המספריים היו אדומות כדמה של הילדה,זרוקות בצד. לפעמים היא גם יוצאת.לפעמים. לרוב היא מתבשלת בבית,בדמעותיה שלה. היא גם יושבת במחשב הרבה,עים אוזניות הקשת השחורות שלה ומנגבת את עיניה מאינסטינקט בלי שהן יתחילו להיטרטב בכלל. הבובה מנסה בכול כוחה למתוך את קימורי פניה להבעת עצב,אבל ללא הצלחה. היא שנאה את עצמה על זה,אחרי שנים שהילדה חסרת החברים שיחקה בה,ועשתה כול מיני עם שאר הבובות,שכנראה יושנות עכשיו, לא יכלה לעזוב את הילדה,עכשיו,לבד,ברגעה הקשה הזה,ובשאר רגעיה הקשים.גם לבכות היא לא הצליחה.כשהילדה מדברת בטלפון לרוב היא מחייכת,היא מדברת בכמה שפות עם אנשים בטלפון,אבל לרוב היא פשוט מקלידה בטלפון. כנראה היא מעדיפה להישאר בשתיקה שעופפת את חייה. אבל כשהיא מדברת עם סבתא בטלפון או שהיא מחייכת או שהיא בוכה,בוכה מעצב שסבתא לא איתה יותר. הבובה לא יכלה לעשות שום דבר,וכאב לה על הילדה,שאת כול האנשים החשובים לקחו לה. כאב לה,כאב פיזי ואמיתי,בלב הזה שאפילו לא צויר בגופה הלא רציונלי. יום אחד הילדה שמה את כול הבובות בשקית שחורה,ושמה אותה במקום מסוים בביתה. הבובה לא יכלה לעקוב יותר על הילדה,אך היא קיוותה,קיוותה בשבילה שהכול יסתדר בסופו של דבר. מכול ליבה.


תגובות (1)

:'(

28/07/2013 12:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך