אהבתם?

תאומים בתוך טירוף – פרק 1

10/12/2012 742 צפיות 2 תגובות
אהבתם?

ליליאן יישרה את מבטה לתקרת המבנה. למרות היותו בית חולים, איננו היה מרשים. היא הייתה עם תרופות מועטות, אלה שהוצאו עד כה כדי שלא יכאב לה. זהו החודש התשיעי. בכל רגע יכולים להוולד התאומים. היא נשמה עמוק. כאב לה נורא. בכל רגע הם יוולדו. היא מרגישה בכך. בעלה החזיק בידה. שיערו הארוך, בצבע כסוף עם מעט שערות חומות, היה קלוע בקוקו ברישול ושיערו הסתיר מעט את פניו. לאומת בעלה ג'ייקוב, שערה הג'נג'י המכסיף ברובו היה מסודר, אך פזור. היא הביטה בעייניה התחולות בעינייו החומות. היא לחצה בחוזקה רבה יותר את ידו. זה בהחלט חיזק אותה. שיירה של רופאים נכנסו לחדרה. הם היו חייבים להגיע – למרות שזה שש בבוקר, הם מלך ומלכה, אין עליהם לאחר ללידתה של המלכה – אם לא יהיה להם מפגש עם הגליוטינה. הם היו חייבים לעשות כרצון המלך.
"התינוק יוולד עוד מעט" הכריז הרופא. לילאן חשה שמחה רבה, אך גם פחד רב. הם החליטו להוליד ילדים כי הם מזדקנים. כבר בני 56 הם. אין להם את התרופות שיחזיקו אותם לגיל גבוה יותר מ70. היא פחדה ממותה, ובאותו הזמן גם שמחה כי ילדים יהיו לה. דמעה בודדה זלגה מעינניה. היא ידעה כי עוד שנתיים, כפי שהחליטה עם בעלה, היא תפרד ממנו, כדי שיכין את הבת שתוולד מלכה והיא תהיה כבת כפר פשוטה, ותגדל את הבן . הם ידעו שיהיו בן ובת כי כך הייתה בכל שושלת המלוכה. היא הייתה שמחה יותר אם היה ילד אחד. כך הייתה ממשיכה להיות עם בעלה. היא לא ידעה מדוע הם עוים זאת. בעלה טען כי "כך זה בכל הדורות, מי אנחנו שנפר את השושלת?" היא החלה להתנשם בכבדות. כאב לה יותר מכל כאב אחר. היא לחצה את יד בעלה חזק אפילו יותר. עוד מעט התאומים יוולדו. וכך היה. בדיוק דקה לאחר שהחלו הכאבים, יצא התינוק הזכר. דקה לאחר מכן הנקבה.
"מזל טוב! " צעקו כל הרופאים בשמחה. רופא אחד ניתק את חבל התבור, ולאחר מכן יצאו כולם לנקות את התינוקות. ליליאן נשמה לרווחה. זה נגמר. כל הסבל נגמר. היא שמחה בכך. הרופאים החזירו את התאומם לידיהם. המלכה אחזה בתינוק בידיה. המלך אחז בתינוקת. אכן, הבכי היה בלתי נסבל, אבל הצליחו לסבול אותו. הוחלט כי לתינוק יקראו ליאו ולתינוקת רוז. ישר מלידתם היה לתאומים שירות טוב. פינקו אותם בבקדים חמודים, ומאכלם שהעל חיוך בפניהם. התאומים יותר מהכל – היו מחוברים מאוד זה לזה. לילאן היתה מודאגת לכך. כאשר יפרידו ביניהם, המחיר יהיה כבד מנשוא.ג'ייקוב סיפר לרוז כי תהיה נסיכה גדולה, ואילו ליליאן ספרה לליאו שכשיגדל יוכל להיות מי שירצה. התאומים רצו להתחלף בגורלם – לרוז נראה מגניב לבחור מה שהיא תרצה ולליאו נראה מגניב להיות נסיך. אך ההורים לא הרשו להחליף בגורולות שלהם. התאומים החלו לגדול. בקרוב יהיו בני שנתיים.


תגובות (2)

תמשיכייי

10/12/2012 13:27

אני ימשיך מחר או מחרתיים או שיהיו שתיים שלוש תגובות..

10/12/2012 13:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך