The One That Got Away
1). כמובן שהסיפור לא אמיתי, הוא רק מבוסס על סיפור אמיתי ש,כרגיל, קרה לי. אני ישנה עם אחותי במיטה, בגלל זה יכלתי לתאר את זה ככה אבל את שאר הדברים קצת שיניתי. 2). סליחה אם דיכאתי אותכם יותר מדי. 3). מי עוד ישן עם אח במיטה?? ;))

3 ילדים ו-2 מיטות

The One That Got Away 19/04/2014 939 צפיות 11 תגובות
1). כמובן שהסיפור לא אמיתי, הוא רק מבוסס על סיפור אמיתי ש,כרגיל, קרה לי. אני ישנה עם אחותי במיטה, בגלל זה יכלתי לתאר את זה ככה אבל את שאר הדברים קצת שיניתי. 2). סליחה אם דיכאתי אותכם יותר מדי. 3). מי עוד ישן עם אח במיטה?? ;))

אנחנו 3 ילדים,(שתי בנות ובן) ויש 2 מיטות מה שמכניס את אחותי שקטנה ממני בעשר שנים כל לילה למיטתי לחלוק איתי סדין וכרית למשך 8 שעות בכל יום (בכל לילה יותר נכון).

ואפילו שבקיץ מזיעים ובחורף היא גונבת את כל השמיכה, לא הייתי מחליפה את השינה איתה בעד שום הון שבעולם.
ואפילו שתמיד הברך שלה בצלעות שלי, היד שלה באוזן שלי, השער שלה בפה שלי והנשימות הקצובות שלה על הצוואר שלי מוציאות אותי מדעתי כל לילה מחדש, לא הייתי מחליפה את השינה איתה בעד שום הון שבעולם.
ואפילו שהיא תופסת את כל המיטה, ואת כל הכרית, והמון פעמים חלמתי שאני נופלת לתהום וקמתי על הרצפה, לא הייתי מחליפה את השינה איתה בעד שום הון שבעולם.
ואפילו שהיא מרטיבה במיטה, מה שהופך בקרים שלמים למסוייטים, לא הייתי מחליפה את השינה איתה בעד שום הון שבעולם.
כי אני יודעת שאכפת לה ממני.
בניגוד לאבא שלי, כששמע שעומד לבוא לעולם ילד שלישי על שמו, הוא ארז את החפצים שלו ומאז לא ראיתי אותי יותר. לבנאדם הזה לא אכפת ממני. ואם לו לא אכפת ממני, למי לעזאזל אמור להיות אכפת ממני?
ואני יודעת שהיא דואגת לי.
בניגוד לאמא שלי, כשקצת נשברה תחת העול של גידול שלושה ילדים לבד, היא קפצה מהחלון ובמקום לעשות לכולם טובה ולהסתלק מהעולם, היא "רק" שברה את הגב והפכה את החיים הגרועים ממילא שלי לגרועים עוד יותר. בנאדם שדואג לגורל של שלושה ילדים חסרי אב לא קופץ מהחלון.
ועכשיו בכל בוקר עליי להוריד במדרגות שלוש קומות כיסא גלגלים, ואז לעלות במדרגות שלוש קומות, ואז להוריד במדרגות שלוש קומות אישה בת 30, שעשתה איי שם בגיל 15 טעות שעד היום אני משלמת עליה, וילדה אותי. וזה רק כדי שהיא תוכל לצאת לעבוד ולהביא לנו קצת כסף. שלא לדבר על מקלחות, בישול, ניקיון וטיפול באחים שלי שאני צריכה לפנות זמן ולעשות. מדי פעם אני מוצאת זמן לטפל במישהו לא חשוב כל כך, בי.
כי אני יודעת שאחותי אוהבת אותי.
אוהבת אותי במקום כל הסבים והסבתות שמפנים עורף לילדים הסוררים האלה, שמדי פעם הם ההורים שלי, ולא באים אף פעם לבקר, להגיד מה נשמע, להביא מתנה.

וכשאני מסתכלת על פרצוף של טרוריסטית קטנה ישן, היא נראית פתאום כמו המלאך הכי רגוע בעולם.
וכשהיא מעירה אותי בבוקר בלחישה (למה את לוחשת כשאת מעירה אותי? בשביל שלא תתעוררי!!), כאילו כל הסבל שלי נמחק.

מה שילד קטן יכול לעשות לעצב גדול.


תגובות (11)

המשך!

19/04/2014 20:45

    אני מצטערת…
    אין לי המשך כרגע לסיפור הספיציפי הזה.
    גיבורה עם סיפור חיים די דומה תוכלי למצוא ב-the one that got away אם זה מעניין אותך.
    אבל תודה לך, באמת!

    19/04/2014 21:13

א. לא דיכאת בכלל. זאת..אני *מוסיקה דרמטית, ציפורים עפות, קריאות מאיימות של עורבים, פוזה הירואית*
ב. הרבה הסברים יש בסוגרים. זה מיותר. כשאת מסבירה מהם בקרים ומסוייטים, את צריכה להסתמך על האינטיליגנציה שלנו שנבין את זה. אנחנו אמורים להבין. ואם לא – זו בעיה שלנו. בנוסף, אל תשתמשי במאזכר (היא) על גוף שהזכרת שתי פסקות קודם לכן. פשוט תכתבי 'אחותי'.
ג. בנוסף, אל תכתבי 'מחרפנות'. זה סלנג, וזה קצת הורס.

19/04/2014 20:57

    תודה רבה לך! אני שמחה שקראת, ומצאת זמן להשתין לכיוון שלי ולתקן אותי.
    מעריכה אותך ברמות!
    קיבלתי הכל ושיניתי, תודה >3

    19/04/2014 21:15

    עכשיו זה טוב יותר. שמחה ששיפרת :)

    21/04/2014 11:23

ריגשת אותי! לפני השנה הזאת כל החיים שלי שנאתי את עצמי והרגשתי שאני אוהבת יותר את האויווים שלי מעצמי. צריך לתת צ׳אנס לחיים ; )

19/04/2014 21:02

    סליחה ממש על הבורות…. מזה אויווים??
    טוב, אני לפחות משתדלת לתת צ'אנס לחיים… כדי לכולם לנסות.

    19/04/2014 21:16

זה ממש יפה, תנסי לשלוח את ז לבחירת העורכים, אהבתי מאוד.
כל הכבוד !

19/04/2014 21:14

    תודה תודה תודה לכולם!
    ברצינות, שימחתם אותי מאוד….

    19/04/2014 21:17

אהבתי את הרעיון, קצת מוגזם (ואיפה הרשויות?) אבל נחמד. יש כמה שגיאות הקלדה וכול'. הערה: מספרים בסיפור לא רושמים במספר אלא במילים. למשל, היית צריכה לרשום 'שלושה ילדים ושתי מיטות'.

19/04/2014 21:57

    תודה שאת אומרת לי…
    עכשיו קצת מאוחר מדי, אז אני ידע לסיפור הבא :))

    19/04/2014 22:09
סיפורים נוספים שיעניינו אותך