בקי


כל הכבוד ♥♥

3 ימים ועוד יום פרק ח'

בקי 31/07/2012 583 צפיות אין תגובות


כל הכבוד ♥♥

יום העבודה של סיגל ודורון הגיע לסיומו ושניהם כהרגלם חזרו יחדיו הביתה.

"מה יש לך בקופסא הגדולה הזו שאל דורון את רעייתו"???

"לא תאמין כשהייתי בחדר שלי הגיע שון העובד שלנו ומסר לי את הקופסא הענקית הזו"?

"ומה יש בה וממי קיבלת אותה שאל בעלה"??

"יש בה עוגה ענקית מאלה שהמלון מזמין לאירועים מיוחדים מי כמוך מכיר את העוגות האלה והשולח הוא לא אחר מאשר יוני מור בן זוגה של בתך מזה 3 שנים".

"דורון – תקשיב אלי ותקשיב אלי טוב אנחנו לא נאכזב את הבת שלנו – את בבת עינינו"

"ניכנס הביתה והבנים ישמחו גם לעוגה אבל ראשית כל לבן הזוז של אחותם שכה אוהבים".

לאחר שנירגע אני ארים אליו טלפון ואודה לו על העוגה ואבקש ממנו כי רווית תתקשר אלינו , שתהיה בטוחה שלא נעשה לה כלום בפרט כשהיא נמצאת הרחק הרחק מאתנו"

"מה דעתך דורון"???

"צודקת"

"תודה רבה בעלי היקר בעלי שתמיד מבין את הזולת ותמיד סולח".

ההורים הגיעו הביתה והבנים שמחו כל כך על הבשורות בקשר לאחותם ולא פחות שמחו על העוגה הטעימה והענקית שכבר קיבלו על חשבון החתונה חחח.

בטרם הספיקה סיגל לפרוס את העוגה צלצל הטלפון ורווית הייתה מעבר לקו.

"מאמי אני יודעת שאין מלים להתנהגות שלי אך אנא בקשי מאבא שיסלח לי כי פשוט לא ידעתי כיצד לבשר לכם כשהזמן רק הלך וחלף אז אנא אני אוהבת אתכם מעמק לבי ובעוד זמן מה אנחת בארץ ואז שנינו נתייצב בפניכם כפי שיאה להורים שכמותכם להתנהג."

"מאמי הוא שכר את הסוויטה הענקית במלון מלכת שבא וישמח מאד באם תתקשרי אליו ותגידי לו מלה טובה".

"הוא שכר את הסוויטה חזרה סיגל על דברי בתה ואוו , טוב מותק כמובן שאנו שמחים בשמחתך ומה שהיה כן אמרת לא אמרת הכל כבר פאסה החשוב הוא שתהיי מאושרת איתו והיכן תגורו וכל זה אתם ילדים גדולים ולבטח אם החלטתם לחיות יחדיו ודאי החלטתם גם היכן תגורו".

אוהבים אותך וזוללים את העוגה שקיבלנו ע"ח מהפרופסור המלומד, באיי מתוקה ולהת'".

המשך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך