Im Sorry Mom פרק 3

03/10/2012 675 צפיות תגובה אחת

היום עבר כרגיל , אני הסתכלתי עלייה כל השיעורים ובהיתי בה כל השיעורים , והיא ? היא דיי התחברה לילדים בכיתה ובשכבה , ואני אפילו חושב שהרבה בנים נדלקו עלייה , אף אחד לא הפסיק להסתכל עלייה כאילו היא מעולם אחר, כאילו היא בכלל לא בן אדם . זה הפריע לי? ברור שזה הפריע לי , כבר מהשנייה הראשונה גילתי שאני אוהב אותה ושהיא הבן אדם היחיד שאני רוצה להשיג עכשיו .
שלא תיטעו .. אני נחשב לילד יפה , אני ממש ממש לא מכוער ואפילו יש בנות שדיי מתעניינות בי . יש לי שיער שטני ועיינים ירוקות . אני נחשב לילד שקט , אני יותר ילד שאוהב לראות דברים מהצד ולא להיות מעורב בהם , לא אוהב להתערבב עם אנשים , יש לי חבר טוב אחד קוראים לו רון הוא גר ליידי , הוא דווקא מ"המקובלים " יש לו הרבה חברים , ואפילו הוא קצת מחובר לבריונים של השכבה…
הבריונים ? הם 4 ילדים . עדן , אביעד , דור , אדיר . הם מנופחים , עם קעקועים , לכל אחד יש פירסינג בגבה ובלשון ובחיים לא תראו אותם בלי כובעי נייק שחורים על הראש , כאילו זה סימן של ה"חבורה שלהם"
אף אחד בחיים לא העז להתעסק איתם , וגם הילד שניסה להתעסק איתם ? הוא … הוא לא נמצא איתנו עכשיו. גם עם אחד מהם ייכנס למעצר , השאר ידעו טוב מאוד במי לטפל ..

– צילצול הביתה –
"בוא הנה " אדיר סימן לי עם היד (אחד מהבריונים)
"מה ? "
"אני רוצה לראות מחר 40 שקלים , ברור לך ? "
"ואם לא? "
הוא בעט בי והפיל אותי לרצפה
"אם לא ? אם לא …………… , אתה רוצה שאני ימשיך חמוד ? או שהבנת ? "
"ה…..ה…ב..נ…ת.י"
"ותקום כבר מהרצפה אידיוט , אתה נראה ככה כמו בחורה "
החזקתי את הדמעות שלי בעיינים לא יכלתי לקום , לא נשאר בי עוד כוח .
"מה הוא רצה ממך ? " אני שומע את הקול של עדי
"אממ … כלום "
"רועי , זה לא כלום , אני ראיתי הכל , אני עמדתי בצד ו………"
קטעתי את דברייה של עדי
"עדי עזבי זה כלום בסדר?"
"טוב אתה מוכן לקום מהרצפה ? " והושיטה לי את היד שלה ,
לקחתי את היד שלה הסתכלתי עלייה על העיינים שלה , ראיתי מלאך , כאילו מלאך עומד מולי .
ניסתי לקרב את הראש כדיי לנשק אותה.. אבל פחדתי , פחדתי שהיא לא תרצה , בכל מקרה היא מכירה אותי ממש קצת זמן ו … אני מעדיף לתת לזה עוד קצת זמן .
"איפה את גרה ? שאלתי את עדי . "
"בצד השני של פארק הכלניות "
"זה ממש לידייי !!! התלהבתי "
"יופי , עכשיו מצאתי לי פרטנר שילך איתי כל יום אחריי בית ספר וחייכה "
הלכנו ביחד הביתה
וכשהגענו עמדתי מולה והסתכלתי בעיינים שלה
"טוב א….מ. ר….ק שת…ד.עי שהיה לי מאוד כי… כיף איתך היו..ם , את את בא..מת מיוחדת עדי 3>"
"אתה גם מאוד מאוד מיוחד " היא אמרה לי
תפסתי לה את היד , ליטפתי לה את הלחי, הסתכלתי בעיינים שלה ו…….


תגובות (1)

תמשיכיי

03/10/2012 16:06
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך