הסיפור בגדר דמיוני בלבד !! ..

Im Sorry Mom – פרק 1

28/09/2012 673 צפיות אין תגובות
הסיפור בגדר דמיוני בלבד !! ..

"דייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי עזבי אותי "
"לך לחדר שלך, אני לא רוצה לראות אותך יוצא מפה שמעת?!?!"
הרגשתי מועקה בגרון , הדמעות עמדו לי בעיינים , רציתי להתפרץ עליה , רציתי לשבור עלייה דברים להפוך עלייה את הכל !!! , אבל אני יודע , אני יודע שהיא…שהיא בהשפעת אלכוהול כן ,אמא שלי היא אלכוהוליסטית..
"נמאס לי כבר , אני עוזב את הבית !! " אני שומע את הקול של אבא שלי .
"תעזוב!! תעזוב כבר!!!!! נמאס לי ממך ומהילד שלך תיקח אותו איתך. יודע מה מצדי ? מצדי שתשרפו ביחד."
המילים שלה , המילים של אמא שלי חתכו אותי כמו סכין , רציתי לקפוץ מהחלון , רציתי להתאבד לברוח מהכול .
זה קורה כל לילה כשאמא שלי חוזרת הביתה , היא פשוט לוקחת בקבוק של סוג מסויים של משקה חריף וגומרת אותו , מתמסטלת ומעיפה דברים , מרביצה לי , ולרוב זה מכות חזקות . מכות שאין אפשרות להתנגד אליהם .
2 הסבתות והסבים שלי נפטרו , המשפחות ניתקו איתנו את הקשר , המשפחה של אבא שלי נתקה עם אבא שלי כי הוא התחתן עם אלכוהוליסטית , והמשפחה שלה ניתקה איתה את הקשר כי היא עברה כבר כל גבול !!
"בוקר טוב רועיקי!"
"בוקר טוב אבא"
"קום חמוד כבר 7:30 "
אני קם בשקט בשקט ובזהירות לא להעיר את אמא שלי כי אני יודע שהאלכוהול עדיין זורם אצלה בדם.
אני עושה הכל בשקט , קם שוטף פנים , שותה את השוקו ויוצא אל בית הספר .
"בוא הנה , תפתח את התיק ותוציא את כל מה שיש בו !! "
"תעזבו אותי בבקשה , לא הבאתי היום כסף ! "


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך