זה יותר תסריט מסיפור, אבל כמו בסיפורים גם בסרטים יש סיפור לא? אני חושב להיות בעתיד אולי תסריטאי ואת הסיפור הזה אני רוצה להוציא סרט מצויר אם אני אצליח. מקווה ממכם לקריטיקה טובה מקומות לשיפור ועוד תודה :)

The Lost Latter/המכתב העבוד

30/05/2019 554 צפיות אין תגובות
זה יותר תסריט מסיפור, אבל כמו בסיפורים גם בסרטים יש סיפור לא? אני חושב להיות בעתיד אולי תסריטאי ואת הסיפור הזה אני רוצה להוציא סרט מצויר אם אני אצליח. מקווה ממכם לקריטיקה טובה מקומות לשיפור ועוד תודה :)

.יום.כניסה לבניין.
המצלמה מכוונת לדלת ולאחר שניות ספורות יוצאה משם אדם, בחור רזה וצעיר ממהר לאנשיהו. המצלמה ממשיכה להתקדם לכיוון הדלת.
2.לובי
המצלמה מצלמת מזווית מלמעלה, בהתחלה ריק אבל לאחר כמה שניות רואים בן אדם זקן יוצא מהפינה והולך לכיוון תיבות הדואר. הוא נראה זקן, נמוך אם גב מקומט ונשען על מקל. הוא הולך לכיוון תיבות הדואר ומזיז את המקל מצד לצד.
3.תיבת דואר
חושך, שומעים צליל של מפתחות שמנסות להיכנס למנעול ואז מצליחים, התיבה נפתחת ורואים יד שנכנסת ומחפשת דואר, היד לוקחת 2 מכתבים.
4.לובי
המצלמה מכוונת לתיבות הדואר, הזקן הולך משם ובידו ממשש את המכתבים כנראה מנסה להבין מזה משהו, לאחר כמה שניות שהזקןן כמעט יוצא מהפריים, בזמן שהמצלמה זזה קדימה הפוקוס עובר למכתב השוכב מעל תיבות הדואר.
5.כניסה לדירה
המצלמה עומדת מול הדלת ורואים את הזקן מתקדם לכיוון הדלת, בעמצא הוא נעצר ומתחיל לגעת בגב ופרצופו מראה שמרגיש כאב. הוא מסתכל שנייה וממשיך ללכת לכיוון הדלת ואז מתחיל לפתוח אותה. לאחר שנכנס הוא סוגר את הדלת אחריו
6.דירה. חדר כניסה.
המצלמה נמצאת מול הזקן, רואים אותו בדיוק סוגר את הדלת ואז הוא מתנשף, הוא ממשיך לשידה והמצלמה עכשיו מכוונת אליה, הוא מוריד את הנעליים ומחליף לנעלי הבית שלו.
7.סלון
לאחר שהחליף את הנעליים הוא נכנס לסלון ומחכה לו שם כלב שמאוד שמח לראותו, הכלב רץ עליו ומתחיל להשתולל ולהסתובב סביבו, לאחר כמה שניות של בלאגן הכלב כופץ ללקק אותו והזקןן מחייך ומתחיל ללטף אותו. הכלב זז והוא ממשיך.
8.סלון.ספא
הזקן מתיישב על ספא שנראת מאוד רחה ונוחה, הוא מתחיל להתנדנד עליה והכלב מתיישב מולו בזמן זה הזקן מחיך עליו שוב, עכשיו הוא מסתכל על המכתבים שמחזיק אחד בכל יד, הוא שם על ידית הספא מכתב שנמצא ביד ימין ולוקח את המכתב הקטן יותר הנמצא היד שמאל, פותח אותו. רואים אותו מתחיל למשש את המכתב ומעביר מהר אם היד על המכתב, כעבור כמה שניות עושה חיוך קטן של לחץ ואכזבה בה זמנית. הוא מסתכל למעלה כאלו מחפש משהו. לאחר מכן הוא מנסה לקום מהר והכלב מתחיל לנבוח אם נימת לחץ ודאגנות. הזקן קם ומתחיל ללכת.
9.שולחן עבודה
הזקן קם והתחיל ללכת בכיוון האחר מהספא, הוא מגיע לשולחן אם פרצוף לחוץ מתחיל להעביר את היד שלו על השולחן ולהזיז הרבה ראיתים, חלקם הוא לוקח והם העגולים יותר. ואז הוא מחזיר בדבק מראים אותו ומחייך חיוך של רוגע. הוא מקפל את המכתב אומנם רואים שזה לא מקופל טוב, הוא מכניס את המכתב בחזרה למעתפה ואז לוקח ופותח את הדבק, מנסה למצוא את הפתיחה של המעתפה ושם שם דבק, לאחר מכן סוגר את המעטפה. הוא מסתכל לכיוון הכלב שלו והכלב נראה מבוייש. הזקן הולך משולחן העבודה שלו.
10. חדר כניסה
הזקן מוריד את נעליי הבית ומחליף לנעליי חוץ, לאחר מכן הוא ניגש לדלת שומע את כלבו נובח, מסתכל לכיוונו מחייך ויוצא.
11.לובי
הזקן יוצא מהמעלית ולאחר שניות ספורות של הליכה מתנגש בגבר צעיר אם קעקועים ופירסינגים, לבוש לפי האופנה, הגבר עושה פרצוף מעוצבן בזמן שהזקן מחייך חיון מאולץ ואז הגבר ממשיך והזקןן עדייו עומד נוגע בגבו. הוא מסתכל לצד שמאל של המצלמה ואז הולך לכיוון ההוא.
12.תיבות דואר
הזקן ניגש וושם את המעתפה שסגר אם דבק על תיבות הדואר, ואז הוא מרגיש שיש שם דואר אחר והוא חושב אם לקחת או לא ועל פניו עיניים של תקווה. לאחר מכן עוד הפעם כואב לו הגב והוא מחליט להשאיר את המכתב. הוא הולך לכיוון ממנו באה.

13.ערב.דירה
הזקן יושב על הספא שלו ומתנדנד לעט קדימה אחרוה, עיניים סכורות וחיוך קטן, ברדיו רצים שירים של שנות ה-80 ואז לאחר כמה שניות מגיע עליו כלבו ונובח. הזקן לא מקשיב לו אז הכלב מחליט למשוך לו במכנס. לאחר מכן הזקן אכן שם לב עליו ועוצר אותו. הוא מכבה את הרדיו קם ובזמן זה הכלב כבר הלך, הוא הולך למתג ומחבה את האורות אם פרצוף עצוב קצת לאחר שניות הוא עוד פעם נוגע בגב ואז ממשיך האלה ויוצא מהפריים.
14.לילה.חדר שינה
רואים מיטה ואיזו שהיא דמות יושנת עליה מחתחת לשמיכה, אותה דמות עושה צלילים של פחד וגם וזזה מצד לצד אם הראש וקצת אם הגוף. לאחר מכן רואים את החלומות של הזקן, רואים בחורה יפה מול המצלמה יושבת לידנו על ספסל ומדברת אתנו וצוחק, פה ושם מסדרת את השיער ואז החלום עובר למסך שחור רק אם צלילי גשם ובכי. לאחר סצנה זו הזקן מתאורר, מבין שעכשיו הוא במציאות ומתחיל לבכות, הוא קם מהמיטה בזהירות וניגש לשידה, מריםם תמונה ושם עומדת אישה זקנה והוא לידה, הוא מטיל עוד כמה טיפות על התמונה ולאחר ששם לב לכך הוא מנכה אותם אם השרוול שלו ומחזיר את התמונה למקום, הוא נניגש שוב למיטה וניכנס עליה, מתכסה בשמיכה ולאחר שניות כבר נרדם.
15.בוקר.חדר שינה.
הזקן עדיין יושן ואז מגיע כלבו שמאיר אותו, הוא מתחיל לנבוח ולקפץ והזקן קם.
16.מטבח
הזקן מחמם מים בקומקום ואז ניגש לארון משם מוציא קוראסון, לאחר מכ הוא חוזר לתיון מחבא אותו ומתחיל למלאות לכוס שנמצאת ליד. הוא לוכח הכל והולך לסלון.
17.סלון
הזקן מתיישב על הספא שלו ושם את התא אם הקוראסון על ידית הספא, לאחר מכן הוא מדליק את הרדיו ומתיישב, מתחלה להתנגן מוזיקה של שנות ה-80 והזקן שותה תה ואוכל קוראסון.
18.שולחןן עבודה
הזקן יושב בשולחן העבודה וקורא מכתבים בעזרת כתב ברייל, הוא מעביר את היד על כבי המכתב ואז כשסיים לקח מכתב אחר. הוא מתחיל לקרוא גם אותו ואז ולאחר כמה שניות מחייך, הוא מסתכל לכיוון דלת הכניסה לבית חושב על משהו ואז מסתכל למטה.
19.חדר כניסה
הזקן מגיע לדלת מחזיק בידית ואז שומע דיבור של אישה,

אישה
סתכל מה קרה למכתב, חבר שלי שלך אותו מהצבא ומישהו פתח אותו, קרא ואז עוד סגר אותו כל כך גרוע, זה פשוט חוצפה!
הזקן שומע את זה ומתחיל להזיע, הוא עוזב את ידית הדלת וחוזר החזרה לסלון.
20.סלון
הזקן יושב על הספא שלו נח ואז מגיע כלבו, כלבו מתחיל לנבוח ואז למשוך במכנסיו. הזקן מבין משהו, קם ומתחיל ללכת לכיון חדר הכניסה
21.חדר כניסה
הזקן מחליף את נעליי הבית בנעליי הליכה בחוץ ואז לוקח רצועה. הוא שם את הרצועה על הכלב ויוצא איתו.
22.לובי
הזקן יוצא אם הכלב ללובי והוא נעצר שנייה מסתכל לכייוון תיבות הדואר, הוא מתקרב לבדוק אם עדיין יש שם את המכתב מאתמול ומבין שכן, חושב קצת עוזב ויוצא לטייל אם הכלב.
23.חוץ. פארק
הזקן מטייל אם הכלב בלי למהר, משום שהכלב הוא כלב נחייה הוא מבין לאן ובאיזו מהירות צריך ללכת. במהלך הטיול בפארק הזקן נזכר בילדיו ונכדיו שעכשיו לא פה, רואים בהתחלה איך שהוא מתחיל משחק אם בתיו, ואז מחזיק בעיניים, כנראה כואב לו ורואים ממבט צפיה שלו שהוא רואה מטושטש אפילו שלובש משקפיים, לאחר מכן רואים איך שהוא נפרד מהמשפחה אם אשתו מבתו, היא טסה לקנדה אם בעלה ו2 ילדיה. ביתו מתקרבת עליו ומבטיחה שהיא תשלח מכתבים כל חודש, לאחר זכרונות אלה רואים את הזקן מחכה למכתבים אם אשתו אך הם לא מקבלים כלום, ואז הזקן נזכר בתמונה בחדר שלו ומתחיל לנזול ממנו דמעות.
24.לובי
הזקן נכנס לבניין אם כלבו ואז שוב מסתכל על תיבות הדואר, הוא מתקרב לבדוק אם יש עדיין למעלה את המכתב ההוא ונדפק באישה שלא יכל לראות אותה, האישה מתעצבנת ואז היא רואה שהוא עיוור, הזקן מתנצל ואז בודק את המכתב ורואה שעדין שם, האישה לאחר שרואה שהוא בדק ועזב לוקחת את המכתב וקוראת את השם שכתוב עליו, "בשביל קארל", הזקן מסתובב ומתחיל לחייך חיוך קטן, האישה נותנת לו את המכתב ואומרת

אישה(מסצנה 19)
זה מהמשפחה

היא מחייכת ועוזבת אותו, יוצאת מהבניין.הזקן מסתכל על המכתב ואז רץ למעלית.
25.סלון
הזקן פותח את המכתב, כלבו יושב לידו ונובח באושר, ואז הזקן מוציא את המכתב ורואים שכתוב בכתב ברייל. על המעטפה רואים שכתוב "לקארל, אבי היקר *לב*" הזקן מתחיל להעביר את היד על מכתב.

מכתב
שלום אבא, אני יודעת שהבטחתי לך לשלוח מכתב בפעם בחודש, אני עשיתי את זה אבל לא ישר גיליתי שאמא מתה, תמיד חשבתי שאתה ואמא קוראים אותם אבל אחר כך קיבלתי מכתב ובה כתבו לי שאמא מתה לפני חודשיים ושאתה לא יכול לקרוא את המכתבים שאני שולחת, אני יודעת שאתה אוהב לקרוא אותם לפי המכתבים ששלחתם בחזרה ואני מתכוונת לטוס עליך בזמן הקרוב, אני מקווה שאתה לא עצרת ולא נפלת, אני מאמינה, בגלל שאתה אבא שלי אפילו שאתה עיוור אתה עדיין מצליח לחיות חיים מלאים ולא תכנע לעולם.
שלך, הבת האהובה עליך

הזקן מתפרץ בבכי וכלבו מנסה ללטף אותו, לאחר כמה שניות הזקן מחבק את כלבו בזמן.

26.סוף וסצנת הטיטרים


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך