יהיה המשך בקרוב. ♥.♥.♥ זהו המשך לחלק הראשון של מפוצלים . החלק הראשון נמצא בסיפורים שכתבתי פה אם לא קראתם אותו עדיין אתם מוזמנים .

¤ מפוצלים ¤ #פרק 2 – החלום וגילוי האהבה.

07/04/2014 928 צפיות 2 תגובות
יהיה המשך בקרוב. ♥.♥.♥ זהו המשך לחלק הראשון של מפוצלים . החלק הראשון נמצא בסיפורים שכתבתי פה אם לא קראתם אותו עדיין אתם מוזמנים .

נסחפתי עם המחשבות עד לרגע שבו עיני נעצמו מבלי ששמתי לב לכך , זה קרה בטבעיות .
עיניי נפתחות , אני במקום לא מוכר , אני מבולבלת 'איפה אני ?'
אני סגורה , אני אטומה , אני בתוך קופסא לא ידועה .
הכל מסביבי לבן אני לא מבינה מה קורה , לבי פועם במהירות , הדופק עולה.. לפתע, מים פורצים לתוך הקופסא אני צועקת בקולי קולות ' הצילו , שמישהו יעזור …בבקשה !' אך ,אין מענה רק הרקע הלבן נמצא לו שם והיא מנסה לשרוד .
המים ממלאים את הקופסא ….. זה עולה… זה עולה… היא צועקת היא נושמת במהירות , אין לה זמן לחשוב היא חסרת אונים אף אחד לא שם , רק היא , המים מילאו את הכל כל הגוף שלה צף ונע בלחץ בלתי פוסק ,היא דופקת את ידייה בקופסת הזכוכית אך ללא הצלחה , היא לא נושמת היא מתחילה להרגיש שהיא נחנקת , הדופק יורד.. אלו השניות האחרונות של חייה היא מסתכלת על הרקע הלבן מבעד למים המטשטשים את הראייה שלה , היא בקושי מצליחה לראות משהו הכל מסביב זורם באיטיות היא מרגישה שלאט לאט היא לא יכולה להיאבק במים היא לא יכולה לנשום ובמאית השניה , לפני שלבה הפסיק לפעום היא ראתה אור לא ידוע זוהר כמו השמש הוא סינוור אותה עד מוות , פתאום נשמעת מוסיקה לא ידועה , גלי הקול שוברים את הזכוכית הדקה , זהו נס !
פתאום הבחינה במישהו מרחוק ,מישהו זר , היא ניסתה לצעוק אך לא הצליחה הוא היה באופק , פתאום הוא התקרב במהירות הוא היה כמו נקודת חושך שהתקרבה לעינייה, היא התחילה להרגיש זעזוע , הכל הסתבב סביבה היא הרגישה כאב ונפלה עד שראתה חושך מסביבה.
שניה עברה , היא קמה בבהלה היא התחילה לבכות ,היא הבינה שזה היה חלום היא לא הפסיקה לחשוב על מה שקרה שם,עד שלפתע טאי נכנס לחדרה , היה בינהם רגע של מבטים ושקט היא לא הבינה מה הוא עושה שם עד שהוא התקרב אלייה ואמר שהוא בא לאסוף אותה במקום אח שלה , ג'ייסון שלא יכל . הוא התיישב על המיטה ןהסתכל על גופה, הגופייה שלה הייתה שקופה היו רגעי מבוכה ,היא ידעה שיש לה משהו כלפיו ,היא רק לא ידעה מה זה הרגש הזה בבדיוק אך היא רצתה שהתחושה הזו תימשך לעד .


תגובות (2)

פרק מדהים זה מזכיר קצת את הפחד של טריס ממפוצלים
תמשיכי

07/04/2014 18:55

תודה לך ! יהיה המשך , מקווה שקרוב :)

07/04/2014 19:08
סיפורים נוספים שיעניינו אותך