אבודה עונה 3 – פרק 26 חלק ב'

yarden10 22/04/2012 747 צפיות 9 תגובות

"איך תעזרי לו?" דון שאל, "גם ככה הוא ימות בתוך מספר דקות"
משהו חם זלג על הפנים שלי ובאימה הבנתי שאני בוכה. שמעתי את עצמי צועקת: "סתום את הפה, ויטו!"
הוא נראה מופתע משהו כי הוא נרתע לאחור.
סובבתי את מאור ככה שפניו יופנו כלפי מעלה ובחנתי את פניו, הן היו מצולקות וסימן סגול כהה נראה ליד העין שלו.
"מה עשיתם לו?" שאלתי בשקט, נחנקת מדמעות.
"מה שהגיע לו" ויטו אמר, "הוא ניסה לרמות אותי"
"לרמות אותך…" מלמלתי כמעט בלחישה ועצמתי את עיניי. ואז שאלתי, "על מה אתה מדבר?"
"החבר שלך ניסה להביא לי חומר מזויף" ויטו אמר, "אני חייב להעריך את אומץ הלב שלו אבל גם לומר לך שהוא מטומטם, אם הוא חשב שאני אפול בפח הוא טעה. ומי שטועה צריך לשלם על הטעויות שלו"
'מי שטועה משלם על כך' אבא שלי נהג לומר בכל פעם שבתור ילדה קטנה הכיתי מישהו בבית הספר כי הוא התגרה בי. עכשיו נזכרתי בו וכעס גאה בתוכי.
"אז להרוג אותו?" שאלתי בכעס, "זאת הדרך לשלם על טעות?"
"המכות שהוא קיבל מהחברים שלי, זה היה העונש שלו" חיוך מרושע עלה על שפתיו, "אבל המוות הקרוב שלו? לחלוטין באשמתך".
לרגע חשבתי שאני זאת שנעצו בה את הסכין. הפסקתי לנשום והרגשתי כמו מפלצת.
בגללי מאור שוכב פה כמעט חסר חיים? התשובה הגיעה תוך רגע – לא. זאת לא אשמתי.
"זה לא נכון" אמרתי וניערתי את ראשי. ואז שמעתי צליל נעים כל כך, פעם הצליל הזה הפחיד אותי, כי הוא סימן את הסדר והחוק בזמן שאני הייתי רחוקה ממנו. היום התענגתי על הצליל דווקא בגלל הסיבה הזאת.
"משטרה.." ויטו מלמל, "מה חשבת לעצמך?" הוא פנה אליי.
"שתסתלק" אמרתי בשקט
"אני באמת אסתלק" הוא אמר ואחד מהבחורים שלו תפס בזרועותיו של מאור, "אבל לא לבדי"
ואז הוא נעלם.
כשנוימן מצא אותי שוכבת על העפר, בוכה, לקח לו הרבה זמן להבין שהבן שלו נחטף.


תגובות (9)

תמשיכי בבקשה את סטלה!!!!!!!!!! בבקשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

22/04/2012 13:14

תמשיכיייייי מיייייייייייייייייייייייייד ואווו קראתיי את כל הפרקים והם מדהייימיים ואני דורשת המשך..!

23/04/2012 07:23

תודה רבה,
ואני אמשיך את סטלה הכי מהר שאני יכולה :)

24/04/2012 06:54

וואו ! סימן חיים ממך! סופסוף ! הגיע הזמן שתחזרי לכאן, לא?

24/04/2012 06:58

איזה פרק!!!!
אני מתה על הסיפור הזה!
ואת ממשיכה את מלחמת האלים 2??

24/04/2012 06:59

תודה רבה.
וכן, אני אמשיך להעלות את מלחמת האלים. אפילו ברגעים אלו ממש.

24/04/2012 07:04

לא המשכת עברה שנה אני היום התחלתי לקרוא את הסיפור הוא מדהים

25/08/2013 09:17

אין המשך. ):
זה לדעתי הסיפור הכי טוב שקראתי מבין כל הסיפורים שקראתי באתר הזה.
אם כבר לא תמשיכי, אז בכל מקרה, לדעתי זה סיום טוב לסיפור.
אבל חבל. טוב, אתמול התחלתי לקרוא את הסיפור הזה, באיחור של שנתיים,
ועכשיו אני הולכת לקרוא אותו שוב.
הכתיבה שלך נהדרת.
באמת.

01/07/2014 10:08

אני לא יכולה עם זה, אני חייבת המשך, לעזאזל!

01/08/2014 23:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך