גילוי חטיפת הכלבים הגדולה פרק 3

עדנה מוזס 18/02/2013 635 צפיות אין תגובות

הילדות ושאר הקייטנה הגיעו לחורשה. המדריכות פרסו מפה וכול אחד הוציא מהתיק כריך, חטיף, פרי ובקבוק מים. מורן, אילה ומיקה התיישבו קצת רחוק מהאחרים , כדי שלא ישמעו על מה הן מדברות. "צריך לחשוב על תוחנית" אמרה מיקה. "אולי ניקרא למשטרה?" הציעה אילה "לא יאמינו לנו" אמרה מורן. "אנחנו רק ילדות, טוב אז בו נחשוב על תוכנית". "אולי נבקש עוד עזרה?" שאלה אילה היא ידעה שצריך לשטף עוד אנשים בזה. "טוב אבל קודם צריך לגלות איפה גרים כל השודדים ומי עוזר להם, הרי ברור שמישהו פה עוזר להם למצוא את הכלבים אחרת הם לא היו יודעים איפה נמצאים הכלבים" אמרה מורן. "איך נגלה?" שאלה מיקה. "נחשוב על תוכנית" ענתה אילה שלמרות שלא היה לה כלב היא רצתה לעזור "אני יודעת !" קראה מורן "האיש שעוזר לשודדים לתפוס את הכלבים בטח בודק איפה נמצא כל כלב נכון?" מיקה ואילה הסכימו איתה. "צריך להביא כלב כפיתיון לחקות איתו בטחנת האוטובוס ואז כשתבוא המכונית השחורה נתחבא וכשהם ייקחו את הכלב נרדוף אחריהם עד שנגיע לבית שלהם" אמרה מורן "מה וניכנס להם לבית?" שאלה אילה . "לא אבל הצעד הראשון הוא לגלות איפה הם גרים" ענתה לה מורן. "סליחה?" הן שמעו קול. הן הסתובבו וראו ילד גבוהה עם שיער חום. "שמעתי על מה אתן מדברות ואני רוצה לכן כי הכלב שלי נחטף ליפני יומיים. קוראים לי רון איך קוראים לכן?" "מורן,מיקה ואילה" הן ענו לו "נשמח עם תעזור לנו" אמרה לו אילה. "שמעתה את התוכנית שלנו?" שאלה מיקה. "כן" ענה לה אורי. הוא התיישב לידן והם המשיכו לדבר.
"נכון התוכנית הזאת שלכן, באיזה כלב נשתמש?" "בו נשתמש בכלב הנשכן של אור" הציעה מיקה. "כן כדאי כולם שונאים אותו אפילו היא והמשפחה שלה" אמר רון. אבל אסור לגלות לה למה אנחנו צריכים אותו"
אמרה מורן. הן התקדמו אל אור. "היי אור" אמרו מיקה, מורן, אילה ורון. "עדין יש לך את הכלב הנשכן הזה?" שאלה אילה. "כן למה?" שאלה אור. "אני והמשפחה שלי רוצים כלב" שיקרה אילה. "בסדר נמסור לכם אותו היום ואין לנו שום אחריות אליו יותר" "טוב" "תבואי אלי היום אחרי הקייטנה ותיקחי אותו" "טוב". בסוף הפיקניק כולם הלכו הביתה. רון, מורן, מיקה ואילה פסעו לעיתם אל ביתה של אור לקחת את הכלב. בדרך הם דיברו: "אולי נעשה מין חבורה?" שאל רון "טוב" ענו לו הילדות. "מה היה השם שלה?" שאלה מיקה. "אולי חבורת הכלבים?" הציעה אילה "או אולי כלבי הקסם?" הציעה מורן. "אולי מצילי הכלבים?" הציעה רון. "כן זה שם טוב" אמרו שלושת הבנות. "מצילי הכלבים" הגיעו אל ביתה של אור הם לקחו את הכלב והלכו לביתה של מורן. "טוב יש לנו את הכלב עכשיו אנחנו צריכים לעשות את זה" אמר רון. "נעשה את זה מחר" אמרה מורן. בינתיים בבית של אור קרה דבר אחר. "הלו בוס זאת אור נוכל עכשיו לגנוב את הכלב שהיה שלי כי מסרתי אותו ואף אחד לא יחשוד ויתחיל לחקור כי הוא לו באחריותי יותר. מה? אה כן אל תדאג אני יגיד לך מחר איפה הכלב נמצא. זאת תהיה החטיפה הכי קלה שלנו"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך