היי אני חדשה כאן זה סיפור הפרקים הראשון שאני כותבת אני מקווה שתאהבו אותו ואני מקווה שתגיבו :))

האגדה של ארינה פרק 1

21/10/2013 714 צפיות 5 תגובות
היי אני חדשה כאן זה סיפור הפרקים הראשון שאני כותבת אני מקווה שתאהבו אותו ואני מקווה שתגיבו :))

הרחק הרחק מעבר ליער היה הר גבוה אך דק ותלול. שם חי קוסם רשע בעל כוחות עוצמתיים ביותר. את כוחו כמובן השתמש לרעה והמפקד כאוס החליט לשלוח אל אותו הקוסם העוצמתי חיילים מספיק חזקים שיוכלו לנצח אותו ולהפיג כמה שיותר מהר את שלטונו. אך אף חייל אינו הצליח להרגו ורוב החיילים מתו. כאוס החליט לשלוח לעוד כמה נערים צעירים למחנה האימונים שלו כדי שיהיו לו מספיק חיילים בשביל להילחם בקוסם הרשע…
"רון אתה בטוח שאתה רוצה להיות חייל ?" שאלה ארינה את חברה הטוב רון. ארינה ורון היו חברים מאז הגן וכבר היום הם זוג צעירים אוהבים.
"אינני יכול לסרב לבקשה הזו הרי את כבר ראית כמה חיילים מתו, צריך עוד המון חיילים למלחמה"
ארינה ניסתה למחות את דמעותיה למרות ששמרה אותן בפנים.
"אל תדאגי" לחש לה רון ואחז בידה "אני אהיה בסדר גמור".
במשך שבוע רון הכין את בגדיו וחפציו לקראת מחנה האימונים ארינה שהייתה ממש מתוסכלת מכל העניין, ניסתה בכל מיני דרכים אפשריים אך רון פשוט התעקש ללכת הוא רצה לעזור לכאוס.
ביום השביעי רון ניסה להרגיע ולעודד את ארינה אך ארינה נשארה מתוסכלת. "אני תמיד אשמור איתן קשר גם כשאני לא בבית" אמר "אני תמיד אשלך לך גלויות על מצבי וגם את תוכלי לכתוב לי" ארינה החזיקה חזק את ידו של רון אך רון הצליח להתנגד, לקח את תיקו והלך. ארינה הסתכלה עליו הולך דרך החלון. דמעות התחילו לטפטף על ידה. היא נאנחה והניחה ראשה על ידה.


תגובות (5)

ממש יפה אני מקווה שתמשיכי!

21/10/2013 05:47

יפה בהחלט!

21/10/2013 06:02

תודה רבה לכם! אני עושה עוד פרקים.

22/10/2013 11:08

מהמם! אני חייבת לומר שזו אחלה התחלה!:)

02/11/2013 11:45

וואו !
סיפור ממש יפה :)

12/12/2013 08:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך