לכל מי שבמתח אני ממשיכה

האגדה של ארינה פרק 3

22/10/2013 678 צפיות 2 תגובות
לכל מי שבמתח אני ממשיכה

לארינה שלום,
כאוס אמר שאני חייל מספיק חזק בשביל להיות אחד החיילים שילחמו נגד הקוסם הרשע דרך אגב, למדתי ששמו האמתי של אותו הקוסם הוא "קורנס" כבר שאני כותב לך אני מתחיל להתגעגע. תאחלי לי בהצלחה, כי אני הולך להרוג את קורנס!
מחברך הטוב,
רון.
ארינה הניחה את המכתב על השידה בחדרה. כשהיא חושבת על קורנס זה לא גורם לה להרגיש טוב. "הוא באמת אמיץ" חשבה, "אבל אולי אמיץ יותר מידי?"
עבר שבוע, עברו שבועיים ,עבר חודש , עברו חודשיים וארינה הנערה הבודדה תמיד הייתה שומרת קשר עם בן זוגה האהוב. היא הייתה צוחקת הייתה בוכה, הייתה חושבת, הייתה חולמת.
יום אחד כשיצאה באחד הבקרים, הייתה היא מאוד סקרנית לגבי מכתבו של רון מה הוא יכתוב לה הפעם? כשראתה את טוד בחוץ הרימה את ידה וצעקה לעברו: "היי טוד, יש לך מכתב בשבילי??" טוד הגיע אל ביתה, הניח את תיקו השמן על הרצפה ועיין במכתבים ומצא מכתב אחד קטן שהיה בשביל אינה והוציא אותו "הנה, בבקשה" אמר והושיט לה את המכתב. "תודה" אמרה לו ארינה וחייכה. כשהוא הלך היא חזרה לביתה. היא פתחה את המכתב שלה מרון וקראה מילה אחר מילה:
היי ארינה!
איך הזמן עובר כל כך מהר! כרגע אני באימונים ליום הגדול! כאוס אמר שבעוד חודשיים בדיוק, אני הולך אל אותו ההר מעבר ליער!
אני ממש מתרגש שאני לא יודע בדיוק איך להסביר לך!
בעוד חודשיים בדיוק את תראי אותי עם כתר בעל יהלום ושרביט!
תאחלי לי בהצלחה :)
רון
ארינה קפצה על מיטתה ופרצה בבכי. היא מחתה את דמעותיה וקינחה את אפה ."אתה לא יכול ללכת למלחמה הזו!!" אמרה וחשבה כאילו הוא שומע אותה. "בבקשה, אני לא רוצה שתמות!" דמעותיה זלגו שוב על הלחיים שלה וטפטפו על הכרית. כמה דקות שכבה על מיטתה והרהרה לעצמה עד שמצאה לעצמה רעיון מטורף ביותר:"אני יודעת מה אני צריכה לעשות!!!" אמרה "אני הולכת ל…..


תגובות (2)

להתחפש לבן וללכת למלחמה?

02/11/2013 11:52

זה גם היה לבנות
אבל לא היו שם המון בנות רובם היו בנים.

03/11/2013 06:33
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך