מקווה שאהבתם את הפרק :)

האגדה של ארינה פרק 7

03/12/2013 635 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם את הפרק :)

…ידיה התחילו לרעוד ולאט לאט קירבה ידה אל המגירה הגדולה ,האפורה ומלאת האבק. היא ידעה כי תיקייתו של רון נמצאת בפנים. "אם אראה את תיקייתו אני בטוח אדע עליו הכל!" ארינה הסתכלה על חלון החדר וראתה כי השמש עומדת לזרוח ושהאורות שהיו לאורך הכביש לאט לאט נכבו.
ארינה ניסתה בכל כוחה לעצור את רעידות ידה ובמהרה לקחה את ידה אל המגרה ופתחה אותה בכוח עד שהמגרה הגיעה קרוב לגופה.
היא דפדפה בין התיקיות הרבות והעבות ובינן מצאה את תיקייתו של רון. היא אחזה בתיקייתו של רון והעיפה בחוזקה את אותה התיקייה העבה על הרצפה מה שהעיף המון גרגירי אבק קטנטנים לאפה.
היא דפדפה בדפים שהיו בתיקיה אך עצרה בדף אחד. הדף של ההערות של כאוס. "הוא תוקפני ומאוד פיקח, אוהב אתגרים ולהיות מאותגר תחת מלחמה. אחד הלוחמים החזקים ביותר בקבוצה והוא בעל אמונה גדולה להצלחה"
ארינה ראתה כי יש עוד כתוב בתחתית הדף היא הסתכלה למטה וראתה טבלה:
ציון עבור צורת לוחמה: 100
ציון עבור פיקחות בתנועות הלוחמה: 100
זמן עד ללחימה: חודשיים
ארינה הסתכלה לרגע בשורה האחרונה בעודה עומדת מול החלון. למרות שהיא ראתה את זה במכתב והיא ידעה שהוא הולך בעוד חודשיים אך הצית את מחשבה החותמת. החותמת הענקית והאדומה על גב התיקיות שראתה באמצע הלילה.
היא לקחה את תיקייתו של רון סגרה אותו והפכה אותו על גבו ומרוב דמיונה על החותמת האדומה והגדולה, היא ראתה את החותמת הגדולה והאדומה על התיקייה של רון. ארינה איבדה את שפיותה והרגישה סחרחורת ובעוד שהשמש זרחה היא הפילה את תיקייתו של רון מידיה והתמוטטה על רצפת החדר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך