הבלש קים פרק ב kim rose המשך

אהרון ספיר 24/03/2015 662 צפיות אין תגובות

"האו קים תשמור על הפה שלך "
" אני שומר אני שומר על הפה שלי אני שומר עליו רק לאשתי ואני לא מתחלק בו עם שתי כונפות"
"אין בעייה ניפגש בסיבוב באחת הכיכרות חכה תראה "
" חחח אנתוניו האחרון שאמר את זה זה היה יצחק רבין וזה לא ניגמר טוב "
"אנתוניו נאלם דום כמה שניות אז הוא לא אמר כלום סימן לאנשיו לעקוב אחריו ויצאו "
………………………………………………
"אוקי מרקו בא נלך לחפש סימנים "
"מצאתי משהוא " אמר מרקו והביא לקים סמל של ניסן
"יפה מאד העתיד שלך צפוי לטוב " קים התקרב לאחד העמודים ואמר " אנחנו היה פה רכב מעל 4 טון … העמוד הזה הוא עמוד חזק שרק רכב חזק בעל 4 טון יכול להזיז אותו כפי שאתה רואה העמוד נטוי קצת לצד שמאל ופגעו עם הצד הימני של האוטו ולפי חוזק המכה אני משער שהם הלכו למוסך הקרוב "
מרקו הנהן בראשו ותוך כדי הנהון הוא קלט משהוא הוא קלט חתיכת פח לבנה אחרי שהראה את זה לקים קים אמר " איזה קטע אנחנו מחפשים אחרי שלושה אנשים שנוסעים בניסן לבנה אני משער ניסן nt500 על גודל 4 טון עד 4.5 למרות ש nt500 יכולה להגיע ל6 טון אני חושב שזה 4.5 "
"איך נמצא אותם אחרי הכל יש פה שתי צדדים "
" א " אמר קים " בצד הזה יש אבנים מבולגנות שאילו בצד השני הם כמו מסודרות מכיוון שהמשאית דחפה את האבנים באופן קצת מסודר וזה מחזק את הטענה שלי שזאת משאית… דבר שני תראה את סימני החריקה שפה מראה כאילו הם עשו פרסה לצד ההוא "
"אז לאן עכשיו הולכים ? "
"למוסך הכי קרוב מצד ימין למוסך הבדואים "


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך