הבלש קים פרק ב kim rose

אהרון ספיר 24/03/2015 715 צפיות אין תגובות

" איך אתה יודע את זה " שאל מישהו" וזה לא היה מרקו … היה זה משהוא גבוהה משקפי שמש סיגר חשמלי מגבעת עם חפת וזקן צמוד היה זה לא אחר מיריבו הוותיק של קים קראו לו :" אנתוניו" הבלש קים לא מתרגש מדברים כאלה אלה ענה לו :" מה אתה עושה פה בשעה כזאת ? אימא שלך בסוף לא רשמה אותך לצהרון ?"
-" באתי לוודא שיהיה מישהו שישלים את החקירה אתה חה אתה לא עולה בקנה אחד עם המילה להשלים … אה וקים תשיג כרית כי כשאני ישלים את החקירה ואני יעלה דרגה אני יפיל אותך כ"כ חזק "
-" אל תדאג כל מקרה פתרתי בשלמותו … חוץ מהמקרה שבו בן אדם כמוך נכנס למקום כזה שהוא לא שייך אליו אבל אז גיליתי שהמילה " קומבינה" נמצאת איפה שהוא בלקסיקון של הסוכנות .. הלא כך אנתוניו הבן של זימגונד? … ואני ישיג כרית אבל לא כי אני הולך ליפול אני הולך להשיג כרית נוחה כי אני יודע שאחרי שאני ישלים את החקירה אני יוכל לישון בכיף שלא כמוך לא תוכל לסגור עין "
-" מצחיק שיש לך תמיד אבל תמיד מה לענות אבל תבין יש הבדל בין דיבורים לסטטוס קוו הבדל בין מה שאתה אומר לדבר שבאמת קיים "
-" אני יודע את זה או או יודע עוד מהזמן שאמרת שאשתך יפה "
-" אתה אומר שאשתי מכוערת"
" אני לא ראיתי אותה אבל בטח סנדרה יודעת "
" איזה סנדרה מזאת אומרת סנדרה , לא מכיר תזכיר לי ?"
" אני רק אומר אם בגדת עם כונפה כזאת אז כמה מכוערת אשתך שברחת ממנה אליה ?"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך