החזק והחזקוק- סיפור מחזמר בעל 7 שירים

26/04/2013 712 צפיות אין תגובות

לפני זמן רב היה ילד חלש ולא מזיק. כל יום היו בריונים שמרביצים לו וחבורה של בנות הייתה צוחקת עליו. כולם קוראים לילד רגל שמאל כי כשהבריונים הרביצו לו לפני כמה חודשים שבר את הרגל.
((שיר מספר 1 הדרך הבריון "שר אותו הילד רגל שמאל".))
"אם ידעתי את דרך הבריונות
אז הייתי חזק מכולם.
אם ידעתי את דרך הבריונות
אז היו לי חיים מושלמים.

אם ידעתי את דרך הבריונות
ואם ידעתי
אם ידעתי את דרך הבריונות
ואם ידעתי.

אם ידעתי את דרך הבריונות
אז בנות היו מסתובבות איתי
אם ידעתי את דרך הבריונות
אז הייתי מחטיף לבריונים

אם ידעתי את דרך הבריונות ואם ידעתי……
אם ידעתי את דרך הבריונות
אז שמי היה ידוע בכל
אם ידעתי את דרך הבריונות
אז הייתי מאושר מכל

אם ידעתי את דרך הבריונות
ואם ידעתי
אם ידעתי את דרך הבריונות
ואם ידעתי ואם ידעתי."

הילד היה עצוב נורא וישב לו בספסל בבית הספר. לפתע הבריונים באו עליו לתת לו מכות והוא ברח והם רדפו אחריו. הוא קפץ לתוך השיחים והם לא ראו אותו ולפתע הילד ראה בידיהם בשר והם אוכלים ממנו. הוא אמר לעצמו:" בשר זה בטח מחזק אותם ומפתח את הגוף שלהם." לפתע בריון אחד תפס אותו והרים אותו וזרק עליו עצם מהבשר שאכל וזרק את הילד לרחוב. הילד כעס וראה לפתע 100 ₪ זרוק באדמה. הוא לקח את ה-100 ₪ וישר רץ לחנות הבשרים ולקח 8 מנות גדולות ואכל אותם תוך חמש דקות. הוא הרגיש שהתפתח קצת ויום למחרת הלך הילד לבריונים וניסה להלחם בהם אך לא היה מספיק חזק והם החטיפו לו. הילד הלך בכאבים ולפתע ראה באמצע הדרך אותו בריון שנתן לו מכות לומד קרטה בריונות בשיעורים פרטיים וראה גם שיש לבריון חגורת שרשרת. הוא חייך והלך הביתה ולאחר כמה שעות הלך להיבחן אצל המאמן לקרטה בריונות.
((שיר מספר 2 אימון קל "שר המאמן והילד".))
"המאמן: תתחיל באמון.
אם אתה רואה בריון מתקרב אליך
תתחיל להחטיף לו מכות חזקות.
אם אתה קורא ספר זה בכלל לחנונים
ואם אתה קונה מוצרי כושר
אז תתחיל להתאמן בחורצ'יק.

בריון זה בריון
בשבילי קרטה זה בריונות
בריון זה בריון
יותר להגנה עצמית.

תשבור קרשים אל תתחרפן
תחיה כמו גבר או בריון
אם משהו תוקף אותך מה תעשה?
הילד: אגן על עצמי
המאמן: לא!

בריון זה בריון
בשבילי קרטה זה בריונות
בריון זה בריון
יותר להגנה עצמית.
הילד והמאמן: בריון זה בריון
אי אפשר לעשות זאת
בריון זה בריון
חושף את עצמו
בריון זה בריון
בשבילי קרטה זה בריונות
בריון זה בריון
יותר להגנה עצמית
יותר….יותר…. להגנה עצמית."

המורה התרשם מאוד מהילד ולאחר יומיים הילד כבר החל לשבור קרשים ולדעת בעל פה את תנועות הלחימה ואפילו הצליח לנצח את המאמן שלו בקרב לחימה. המאמן החליט לתת לילד כבר חגורה שחורה. לילד נוצרו שרירים חזקים וגוף חזק וגם קולו של הילד הפך לקול חזק. בבית הספר הילד הלך לבריונים והבריונים צחקו עליו ואמרו בצחקוק: "הילד הזה רוצה להלחם וזו כבר הפעם השנייה, בטח החטפנו לו יותר מדי במוח." הילד רץ ונתן לבריונים בעיטות חזקות ובוקסים חזקים ולפתע הבריונים התעצבנו והם בכול כוחם נלחמו מול הילד אך הילד היה חמקמק וחזק מדי. כל ילדי בית הספר באו לראות את הקרב ושאלו: "מי זה הילד הגיבור והחזק הזה?" הילד חייך ואז נתן לבריונים את מכת העוצמה שלו והם פחדו וברחו. כל בית הספר הריע לילד וקראו לו מעכשיו ילד השריר. ילד השריר הלך לחבורת הבנות אך הם צחקו עליו. ילד השריר חשב קצת למה הם צחקו עליו ולפתע שם לב שהוא נראה עדיין חנוני מהלבוש והמראה. הוא הלך במהירות בתוך 10 שניות לביתו ושינה בגדים וגם הוריד את החצ'קונים שיש לו על הפרצוף וגם התקלח ושם שמפו, סבון וקונדישנר. הוא חזר לבית הספר והראה לבנות את גופו השרירי והמראה שלו אך הבנות שוב צחקו עליו. ילד השרירים התעצבן וגופו התפתח עוד קצת ולפתע הפך לבריון חזק והבנות נבהלו וברחו. הבריון ילד השריר רץ למנורת הרחוב והצליח להחזיק את המנורה וזרק אותה לתוך בניין בית הספר וילדים ברחו ממנו
((שיר מספר 3 איך נולד בריון " שר ילד השרירים".))
"היו לי חיים טיפשיים
צוחקים עלי
בריונים היו לי מרביצים
ונקמתי בכולם.
אך חסר לי משהו בחיים
ואני ,ואני לא מצליח לקלוט.

בריון זה מחלה מדבקת
בריון זה מחלה שמשנה
לי ולכול אחד את החיים
רק אני לבד."
הבריונים שהפסידו בקרב נגד ילד השריר הלכו להתאמן עוד קצת ועוד עד הלילה. בריון אחד אמר:" וואו אני לא מאמין שהילד הזה ניצח אותנו מה נעשה הוא הפך לבריון יותר גדול ממנו." בריון אחד אמר לשאר הבריונים:" כן וראיתם? יש לו עוד חגורת שרשרת." לפתע הבריונים פתחו את הינעם חזק ואותו בריון שדיבר מקודם אמר בכעס:" מהיפה בדיוק הילד הסיג את החגורה הזאת?" עוד בריון אמר:" יש רק חגורות כאלה אצל המאמן הזה." אותו בריון שדיבר מקודם:" דה באמת! אני הולך לקרוא את הצורה של המאמן הבריונות הזה ותזכרו. אל תוציאו מילה שהמאמן הזה לא חוקי שמעתם?" לפתע בשיחים ליד הבריונים היו אותו שני בנות מחבורת הבנות שצחקו על ילד השריר שמעו והקליטו את מה שהם אמרו והם הלכו בשקט בלי שהבריונים יראו או ישמעו. הבנות הגיעו לבית של חברה אחת ושני הבנות סיפרו לחברה שלהם בשיר
((שיר מספר 4 "שר אותו שני הבנות".))
"בת אחת: מי החכמות מכול?
מי מתוקות וחמודות?
מי אוהבות הלבשה?
משחקים לא בשבילנו

זה אנחנו הבנות,הבנות.
זה אנחנו הבנות,הבנות.

מה בנות אוכלות?
לבנות לא אכפת
יש בנות חוצפניות אבל לא מפריע לנו.
מעולים באתגרים חזקות אנחנו.
הבת השנייה: למה לא לפרגן
אוהבות לקטוף פרחים
מסתכלות על פרפרים
קומו כולם רוקדים עכשיו

שני הבנות: זה אנחנו הבנות,הבנות.
זה אנחנו הבנות,הבנות,ה…ב..נות…."

החברה שלהם אמרה:" אז מה הקלטתם? מה תעשו עם זה?" חברתה אמרה:" את לא מבינה זה נגד החוק קרטה בריונות. אנחנו נאיים על המאמן." חברתה לא אהבה את זה אבל היא לא הפסיקה לפעול. שני הבנות יצאו מביתה של החברה אך שחכו דבר אחד הבנות. היפה הקרטה הבריונות נמצא? כעסו הבנות ולפתע ראו את הבריונים הולכים והם עקבו אחריהם. אחרי כמה דקות הבנות עוד עוקבים אחריהם ולפתע ראו כבר מרחוק את הקרטה. הם רצו יותר מהר מהבריונים ובריון אחד ראה את הבנות וצעק לבריונים שהבנות בדרך לקרטה והבריונים רצו מהר ומהר ופחדו. בבית הספר היה עיתונאי והמנהלת בית הספר והיא אמרה לו:" אני לא יודעת איך זה אפשרי שילד זרק מנורת רחוב לתוך הבית ספר זה בלתי אפשרי." העיתונאי כתב את מה שהיא אמרה והוא אמר:" אנחנו נבדוק את זה. שיהיה לך יום נעים." ילד השריר הלך לביתו לחדר. הוא שנא את מה שהו והוא שבר את חגורת השרשרת וקרא את חולצתיו שלובש. הוא שכח איך להיות ילד רגיל. הוא חשב קצת ונזכר במאמן שלו והוא הלך עירום לקרטה בריונות. הבריונים,הבנות וילד השריר בדרך לקרטה הבריונות.
((שיר מספר 5 ריצה זה לעניין "שר אותו הקריין".))
"ילד השריר בדרך
הבריונים רצים
הבנות ממהרות
יש להם דרך ארוכה.
לקרטה, לקרטה
הבריונים
לקרטה, לקרטה
הבריונים
שנים, שנים שאף אחד
לא יודע על הקרטה
לא יודע על הקרטה
חוקי או לא חוקי
יודעים כבר את הסוד
יותר מדי שוד
יומי אולי יסתיים
יומי אולי יסתיים
יומי אולי יסתיים."

הבריונים הצליחו לעקוף את הבנות ונכנסו לקרטה ולפתע בא אליהם המאמן ואמר:" נו, נו, נו למה בתם אלי בשעה כזאת?" הבריונים לא הספיקו לענות ולפתע הגיעו שני הבנות ואחת אמרה:" גילינו עליך נוכל." המאמן כעס על הבריונים ואמר:" אז אתם גיליתם לבנות אה." המאמן קפץ ונתן בעיטה חזקה לבריון אחד ולפתע הופיע ילד השריר ואמר:" תעזוב אותם." המאמן צחק צחקוק מרושע ולפתע שלף מגבו שני חרבות חדות ונלחם אתם מול ילד השריר. ילד השריר נלחם בכול התנועות שלימד אותו המאמן אך המאמן הכיר תנועות יותר טובות ותנועה אחת עם החרב ניצח המאמן. הוא לקח את הבריונים וילד השריר ולקח ילדה אחת למכונת חיסול והילדה עם ההקלטה השיב אותה על כיסא וקשר חזק אותו. הוא לקח את ההקלטה ושבר אותה והילדה ויתרה.
((שיר מספר 6 ניצחון קליט "שר המאמן".))
"איזה כיף אני ניצחתי
אתם הפסדתם
איך הצלחתי לעבוד על כולכם
אני ניצחתי ואתם הפסדתם
אני יעמוד כמו מלך
כי אני ניצחתי
אתם לא מבינים אני הייתי בקבוצת לחימה
ומגלל כול ההתלהבות
הוציאו אותי משם
ושטפו לי את המוח
אך, אך אני עבדתי עליהם
והתחזיתי למאמן בקרטה בריונות
לא חוקי, לא חוקי.
אני ניצחתי ואתם הפסדתם."

המאמן הפעיל את מכונת החיסול והבריונים וילד השריר היו מאולפים והילדה ערה. הם היו תלועים על חבל והחבל יורד לאט לאט לשמן שורף. הילדה צעקה הצילו אך הם היו במקום סגור ואף אחד לא שמע אותה. המאמן צחק צחוק מרושע ולפתע שמע סירנות של משטרה ונבהל. הוא שמע שהסירנות באים עליו והוא לא ידע מה לעשות. הבריונים התעוררו וילד השריר גם התעורר וילד השריר ושאר התלועים בחבל צעקו כי הם היו במרחק של ס"מ מהשמן. ילד השריר תפס התכופף למלה לחבל ותפס בידיו וקרא את החבל ועמד על הרצפה עם החבל שבו כל האחרים שעוד צורחים. לאחר מכן הם הפסיקו לצרוח והמאמן פתח את הדלת וברח לפני שהמשטרה באה ולפתע ילד השריר בא ותפס לו את הרגלים והמאמן נפל והמשטרה באה והבריונים נתנו למאמן הגרופים. הילדה שחררה את חברתה ושני הם ראו את החברה שלהם. החברה שלהם סיפרה להם שהיא ראתה לאן הם הלכו וראתה שהיה מאומה וקראה למשטרה. השוטרים עצרו את המאמן ולקחו אותו לכלא. בבוקר בבית הספר ילד השריר עוד גדול ושרירי והתחיל להתחבר עם הבריונים ובשבילו הכי טוב שקיבל נשיקה מכול שלושת הבנות.
((שיר מספר 7 סיום משחק "שרים כולם".))

הילד: זהו סוף סיפור
יודעים כבר מה בלתי אפשרי
ילדה מהחבורה:" תמיד תהיה כמו שאתה
כמו שאתה רגיל להיות
בריון:" זה בסדר עם אתה מפחד ממשהו
שלושתם: תמיד תאהב את עצמך

"זהו סוף סיפור
סוף סיפור
נקווה שנהנתה
שואלים אותך רק שאלה אחת
מה לא בלתי אפשרי בסיפור
בלתי אפשרי

המאמן בכלא: אף פעם לא כדאי לכם
לעשות משהו שיכניס אתכם לכלא
ארבעתם: תמיד, תמיד תהיה עצמך
תמיד, תמיד היה עצמך
תמיד….. תמיד….. תהיה…. עצמך………..
סוף!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך