המאיה – מזלות ודמויות

G-dragon 24/10/2016 1320 צפיות אין תגובות

~~~~~~~~~~~~~~~~
הטבע:

מרוכזים בהונדרוס

יאקס: ה-22 בינואר עד ה-10 בפברואר
מלאים באהבה לטבע. אתם עדינים ודואגים מטבעכם ונוטים להיות דיפלומטים מעולים ושוכני שלום. אתם מנסים ליצור הרמוניה בכל מקום אליו אתם הולכים.

קה: ה-3 במרץ ועד ה-22 במרץ
בעלי מזל קה אוהבים את הטבע, אף נוטים להיות פעילים בעד הסביבה. הם מזוהים עם האש, וצבע הכוח שלהם הוא אדום. מדיטציה ביערות מסייעת ליצוק נשימה חדשה ושלווה לרוחכם. חיית הטוטם שלכם היא הצבי.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
מסתוריים לחלוטין, והחדשים בעניין:

בליז – מקסיקו.

מאק: ה-23 במרץ ועד ה-11 באפריל
אנשי המאק הם המסתוריים ביותר מכל מזלות המאיה. ייתכן ותיראו כמלאי חידה לאחרים, כאילו אתם מסתירים איזה צד בכם. 3 היא ספרת הכוח שלכם, והמספר 3 מציין איזון ואלוהות.

וו: ה-15 באוגוסט ועד ה-3 בספטמבר
וו הם בעלי דמיון למזל הסאק והצ'א'ן. הם מרוויחים את תבונתם משעות הלילה אך גם שואבים את כוחם מן השמש. אתם נוטים לתור אחר מסתורין סביבכם.

וואייב: ה-21 ביולי ועד ה-25
אנשי הוואייב הם א-נורמליים בקרב מזלות המאיה, כיוון שישנו חלון צר מאוד עבורם להיוולד. אנשים אלו נולדים כדי להביא איזון לשאר המזלות. בדרכים מסויימות, וואייב הם השעירים לעזעזל, נושאים על גבם את המזל הרע והשליליות של האנשים. ישנה סבירות גבוהה שיש להם תפיסה על חושית.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~;
צוות המנהיגים:

מקסיקו

מוואן: ה-2 במאי ועד ה-21 במאי.
בעלי מזל מוואן נמשכים לאלמנטים המנוגדים מים ואש. סופות רעמים מסייעות להגברת הכוח והאנרגיה בכם. חיית הטוטם שלכם היא הינשוף, עם היכולת לראות בחשכה ולאתר את האמת.

פאקס: ה-22 במאי ועד ה-10 ביוני.
אנשי הפאקס הם המנהיגים מלידה האולטימטיביים. הם שואבים את כוחם מהאנשים שסביבם ונוטים להיות ישירים. האלמנט שלהם הוא אידוי מים, תערובת של אדמה, מים ואש.

סיפ: ה-4 בספטמבר ועד ה-23 בספטמבר
סיפ ידועים בחסדם ובאצילותם. יערות עמוקים, טחובים ולחים הם מקורות העוצמה שלכם, וחיית הטוטם שלכם היא האיל. סיפ הוא מזל הנוצר מתהליך דעיכתה של סופה.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
נודדים לבדם, כולם קוראים להם "הנביאים"

אל סלוודור – גואטמלה.

סול: ה-3 בנובמבר ועד ה-22 בנובמבר
אנשי הסול קשורים בעולם הרוחות יותר מכל אחד אחר. הם מזוהים לעתים קרובות עם חיית הטוטם, הכלב, מאחר ונטען כי כלבים מוליכים את בני האדם לחיים הבאים. אתם נאמנים, חזקים, ומסורים למשפחתכם.

יאקסק'ין: ה-23 בנובמבר ועד ה-12 בדצמבר
אנשי היאקסק'ין נולדו כתוצאה מקרבה לאל השמש אה-קין. אתם מספקים הגנה לאחרים מחשכה ומחלות. אתם הילרים מלידה אך יכולים להיות לא החלטיים.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך