כדאי לי להמשיך? [=

הנסיכה הלוחמת – הקדמה

10/10/2011 733 צפיות 3 תגובות
כדאי לי להמשיך? [=

מאז גיל קטן קראו לי סיפורי אגדות, על אבירים ונסיכות…
הנסיכה במצוקה, והאביר בא להציל אותה מן הדרקון הרשע או… מכל דבר אחר המאיים על הנסיכה או על הממלכה של אביה… כל הסיפורים האלו באיזשהו שלב שיעממו אותי מאוד בגיל קטן, כי הסוף היה צפוי! האביר ינצח ויבקש את ידה של הנסיכה והם יחיו באושר ועושר עד עצם היום הזה…
כל סיפור כזה שיעמם אותי מאוד בגיל קטן נורא, אבל סיפור אחד באמת עניין אותי: 'מולאן'.
מסופר על אישה שהאמינה שגם בנות יכולות להילחם והתחזתה לאביה כדי שתצא במקומו למלחמה, בסופו של הסיפור גילו שהיא בת והיא הפכה להיות הגיבורה של סין כולה במלחמה. טוב, אז ככה אני חושבת! נשים בדיוק כמו גברים יכולות להיות לוחמות אמיצות. אם כך מדוע נסיכות לא יכולות להיות לוחמות?
***
היי! אני קתרין, כיום אני בת 18 עוד מעט מסיימת תיכון!
אני גרה בלונדון, יש לי שיער אדמוני ועיניים כחולות.
אני עוד לא ממש יודעת מה אני רוצה לעשות בחיים שלי… אבל זה בסדר, יש לי זמן עד שאצטרך לחפש אוניברסיטה והכל… ולמען האמת אני גם לא ממהרת, כי אני מרגישה שיום אחד אמצא משהו שבאמת נועדתי לו. החברה הכי טובה שלי היא מרגרט. אנחנו הכרנו בתחילת התיכון והתיידדנו מיד! לאומתי מרגרט שחושבת שבתור אישה אני צריכה להשקיע במראה חיצוני שלי יותר, אני חושבת שנשים צריכות לעשות יותר מלטפח את השיער ולצבוע ציפורניים.


תגובות (3)

גכיקאיטראניכגעגכעכעארי
אם לא מגיבים לא אז לא נראה לי שאמשיך >

11/10/2011 04:23

מוזר שלא מצאתי את הסיפור, אבל התגובה הזו הביאה אותי אליו.
בכל אופן – אני לא בת, אבל אני מסכים ביותר ממאה אחוז.
אני לא אוהב את הדרך שמחנכים ילדות קטנות, מלמדים אותם על לקים ועל.. לא יודע.
אני חושב שכדאי לך להמשיך, אני יודע שאני עומד לקרוא :)

11/10/2011 04:45

תודה רבה ^^

11/10/2011 04:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך