הרוצח של אבא שלי-פרק1

15/12/2011 789 צפיות אין תגובות

כיום אני בן 23,אני עובד במשטרה בתור בלש ועידן אחי הוא מנהל סוכנות "BMW"בארץ.לפני כשנה התקבלתי בתור בלש ובערך כ-3 חודשים אחרי שהתקבלתי התחלתי לפענח את רצח אבי.כיום אני יודע שהרוצח היה רוצח שכיר שכבר חשוד בכמה וכמה מעשי רצח בעיר.יום העבודה שלי הוא די פשוט:קודם אני מגיע ומברר על פשעים נוספים,אם קרו מקרי פשע חדשים אני מפענח וחוקר אותם ואם אין אז אני יושב וממשיך לחקור לגבי הרצח של אבי עד שמסתיים היום שלי.היום זהו היום בו עברה שנה מאז שהצתרפתי למשטרה,כולם חגגו לכבודי כמעט יום שלם,עד רגע קריטי………..
בחוץ נשמע קול ירי,אותו קול ששמעתי כשאבי נרצח ולרגע שקעתי במחשבה:"האם זה אותו אקדח או אפילו האם זה אותו הרוצח?".יצאנו מהר החוצה וראינו חבורת שודדים עם שקי כסף מהבנק אשר נפרץ זה עתה.נכנסנו לניידות ורדפנו אחריהם,חברי הטוב רונן שהיה גם סגן מפקד המשטרה הכריז באינטרקום:"יש לנו מרדף משטרתי".נסענו במהירות של 120 קמ"ש ולא הצלחנו להשיג אותם,אך לפתע פתאום המכונית בה היו השודדים התנגשה בעמוד תאורה.יצאנו מהניידות במהירות כיוונו עליהם עם אקדח ורונן אמר בקול רציני:"לרדת על הברכיים עם ידיים למעלה".שמנו עליהם אזיקים ולקחנו אותם לתחנת המשטרה.לאחר שעה של חקירה נעלנו את השודדים מאחורי סורג ובריח.בסוף היום המתיש הזה המשכתי לחקור לגבי רצח אך איבדתי ריכוז ברגע ושקעתי במחשבה וחשבתי על אותו היום הנורא,חשבתי איך היום איימנו על השודדים עם האקדחים ואיך הנבל איים על אבי עם אקדח.המשכתי לחקור ומצאתי משהו משותף לכל מקרי הרצח בהם משתתף הרוצח השכיר:כל פעם הרוצח לקח סכום מדוייק של כסף בכל אחד מהקורבנות שלו אפילו מאבי.אחרי אותו יום נורא נשארנו בלי כסף בכלל ואימא שלי אמרה לי:"אותו האיש הנורא גנב לנו את הכסף".ואז חשבתי:כנראה יש קשר בין כל אחד מהאנשים אשר נרצחו בידי הרוצח.בסוף היום הלכתי הבייתה עם המחשבה הזו:מה יכל להיות משותף לכולם?
יום למחורת ביקשתי מרונן את כל התיקים בהם הרוצח השכיר היה חשוד והבנתי ש………………………


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך