הרוצח של אבא שלי-פרק2

16/12/2011 727 צפיות אין תגובות

הבנתי שכל האנשים אשר נרצחו ע"י אותו הנבל היו קשורים בהימורים אבל לא הבנתי איך אבי היה קשור בהימורים.התחלתי להיזכר בריבים שהיו בין אבי לאימי,תמיד בערב אבי היה חוזר מאוחר ואימי הייתה כועסת עליו.מידי פעם הייתי מתעורר והולך לחדר ההורים אך הם היו אומרים שלא קרה כלום ושאחזור לישון.הבנתי שאבי היה מעורב מהימורים אך השאלה הייתה מתי והיכן,התחלתי לחקור והיו 3 מקומות בהם קרו מקרי הימורים והמשטרה ידעה על זה.מקום אחד בקצה בעיר שנסגר למעלה מ-30 שנה,מקום שני שהיה מתחת לביניין הרוס ובו עדיין קיימים מהמרים ומקום שלישי היה דירתו של מהמר קבוע אשר היה עובר ממקום למקום בכדי שהמשטרה לא תתפוס אותו.אל המקום הראשון לא ניגשתי כי היה סגור אז התחלתי לחקור את המקום השני.קראתי לחברי בכדי להיכנס למקום ולמצא רמזים,בפה אחד כולם הסכימו ונסענו לשם.כאשר הגענו ראינו את הביניין ההרוס ואת הכניסה למקום.פרצנו את הדלת ונכנסנו פנימה אך לא היה שם דבר,רק רשימות של מהמרים קבועים וגם מכונות להימורים.לקחתי את הרשימה לתחנת המשטרה.התחלתי לקרוא את הרשימה ולבדוק האם שם אבי מופיע שם,אך לא מצאתי דבר.יום למחורת ביקשתי שנערוך חיפוש אחר אותו המהמר אשר קיים את כל משחקי ההימורים בדירתו.בדקנו את כל הדירות אשר אותן השכיר ומצאנו את המקום.המקום היה דירה קטנה בביניין נמוך והרוס,לא ידענו איזו דירה הם היו ולכן בדקנו דירה דירה ובסוף הגענו לדירה האחרונה ושם………………..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך