בקי
בואו נתפלל כולנו - תפילות לעיתים מתממשות אז לא להפסיק להתפלל!!!! תודה ממני מכל הלב בקי ☻

יום הזכרון לחללי מערכות ישראל

בקי 01/05/2017 789 צפיות 3 תגובות
בואו נתפלל כולנו - תפילות לעיתים מתממשות אז לא להפסיק להתפלל!!!! תודה ממני מכל הלב בקי ☻

ערב טוב לחברותי וחברי באתר♥

הערב צפיתי כפי הנראה כמו רבים וטובים בטקס המרשים שנערך ברחבת ככר רבין בת"א.

עיני לא נשארו יבשות פשוט ישבתי ובכיתי בכל הטקס כולו. לשמוע את הנקישה בדלת
ולראות מולך 3 אנשים לובשי מדים , יותר אין צורך להסביר מדוע ולמה הגיעו.

לשמוע את ההורים, את האלמנות , את האחים , האחיות זה פשוט אוכל את הלב והנשמה.

כתבתי לכם כי חוויתי (תודה לאל לא לגבי) אך לגבי השכנים המתוקים שלי ואני יודעת מה זה השכול.

ליאור אשכנזי המדהים הגיש את הטקס בצורה אצילית שאין כמותה.

לבי לבי עם המשפחות אך זו מדינתנו ויש לנו את הצבא הכי גבור בכל העולם כולו ובזכותם אנו חיים.

אסיים בתפילה הלוואי ולא יהיו יותר חללים בצבא הגנה לישראל הלוואי ולא יהיו יותר בכי, יותר אבדון, הלוואי וכולם ישובו בשלום לביתם ,אל בית ההורים, אל משפחתם, אל ילדיהם, אל נכדיהם ולא נדע יותר מצער .
אמן אמנם זו משאלת לב אך לפעמים חלומות מתממשים הלוואי !!!!!!


תגובות (3)

בקר של התייחדות עם חללי מערכות ישראל!!!!

תודה מכל הלב ל- 18 האנשים אשר טרחו וקראו את מה שכתבתי – תבורכו ♥

אינני כותבת לשם קבלת תגובה כותבת זאת לעצמי (סוף סוף הבנתי בלי לכעוס ,)

ממני בקי והמבין יבין !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

01/05/2017 10:00

    אני לא מבינה למה אין לך סבלנות?!
    אני (לדוגמה) לא נכנסת לאתר בכל רגע ובכל שעה…
    אנשים יכנסו ויקראו בזמן שלהם… תני להם צ'אנס.
    חוץ מזה, יש באתר כל כך הרבה מה לקרוא אז אין לי זמן להגיב.

    01/05/2017 12:04

ל Phoenix

סליחה באם נפגעת ואם אין לך זמן אנא מוותרת על התגובה שלך

מאחלת לך יום עצמאות שמח לך ולכל בני המשפחה ממני בקי ♥♥♥♥

01/05/2017 16:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך