ילדים נהרגים והמדינה שותקת.. – לעילוי נשמת חיילנו שנהגו

michal$malik 18/08/2014 677 צפיות תגובה אחת

הוא היה רק בן 23! 23! הוא היה צרייך להתחתן עוד כמה חודשים.. אבל ארוסתו ואנחנו המשפחה ליווינו אותו לקבורה במקום לחופה! ליווינו אותו לדרך האחרונה שלו שהוא בתוך ארון ודגל ישראל מונח על הארון מתוח..
הוא היה ילד יפה, ילד גבוה, ילד חייכן ומלא שימחת חיים.. הוא היה בן דודה מעולה! צחק איתנו דיבר. אייך שידענו שהוא הציע לחברתו נישואין לפני 7 חודשים שמחנו שימחה רבה.. במיוחד אני.. החתונה הייתה צריכה להתקיים ביום הולדת שלי.. השנה היום הולדת שלי לא יהיה כזה שמח.. הבגדים שכולם תכננו ללבוש אויי בן דודה יקר! חזור אלינו!!
באותו לילה שהודיעו לנו שהוא נהרג בעזה אמא שלי צרחה בבית 'נתן נהרג! נתן נהרג' אני ישנתי.. אבל שמעתי אותה בוכה וקיוותי להאמין שזה חלום.. שזה לא אמיתי שהוא חי. שהתבלבלו בגופות! אבל אין סיכוי שהתבלבלו בגופות הוא לא נשרף, הוא לא נדרס, הוא נהרג מצלף! צלף ירה לו לראש והוא מת ישריות נפל לתוך הטנק בחוסר הכרה..
דודה שלי ביקשה מבייבי שהוא לא יפסיק את המלחמה עד שכל האירגון החמאס יפסיק לפעול ויפול כי הבן שלה הבכור לא נהרג לחינם הוא נהרג כדי להציל את הארץ! את הארץ שלנו! ועכשיו עוד מעט החודש שלו.. ועשו הפסקות אש! כדי שמה?! שהחמאסניקים האלו יוכלו להתחמש כדי להרוג עוד ועוד חפים מפשע וחיילים!
אני יודעת שבן דודה שלי נהרג גיבור אבל הוא יכל לא לאהרג בכלל!
לעילוי נשמת סר"ן נתן כהן בן דודתי היקר תנוח על משכבך בשלום…


תגובות (1)

זכרונו לברכה

29/08/2014 15:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך