ABIGAIL SCHMIDT
הוצאתי את מה שיש לי להוציא!!

מוקי- דני ניב "המרושע הידוע"

ABIGAIL SCHMIDT 24/12/2013 1099 צפיות תגובה אחת
הוצאתי את מה שיש לי להוציא!!

היי, אתם בטח שואלים למה אני כתבתי בכותרת "מוקי".
באתי לדבר, ולהוציא את כל מה שנמצא בליבי.
אנשים שונאים אותו סתם, בגלל שהוא שולל אנשים בכוכב הבא, אני אישית לא רואה הכוכב הבא וגם לא רואה תוכניות ריאלטי כי הכל צפוי וגם נמאס.
אנשים מזלזלים בו סתם ומקללים אותו, הוא אדם מקסים, אני מכירה אותו לפני הכוכב הבא אני מכירה אותו מתחילת הקרירה שלו אפילו שעוד לא הייתי "בתכנון" הוא היה בלהקת "שבק ס." אחת הלהקות הכי מצליחות לדעתי, להקה מתוצרת ארצנו איזו גאווה?! צריך להיות גאה שיש כאלה אנשים בארצנו כמו שאני הייתי גאה שיש את אריק איינשטין, ואת ספי ריבלין ועוד..
"אלבום זה זכה להצלחה רבה, נמכרו ממנו כ-25 אלף עותקים והוא הגיע למעמד של אלבום זהב תוך זמן קצר. " ציטוט מויקיפדיה, קולטים?! 25 אלף עותקים.

לפי דעתי מוקי יוצר מהנשמה שיריו יפים ומדברים על החיים בדקתי כמה וכמה שירים שלו וכמעט ולא שיריו מדברים על אהבה, בקושי מדברים על אהבה.

שירו "מדברים על שלום" ממש נוגע לליבי, "כולם מדברים על שלום,אף אחד לא מדבר על צדק ,לאחד זה גן עדן לאחר גיהינום,כמה אצבעות על ההדק? "
כמה משמעות בכמה מילים?! אולי אינכם מבינים על מה אני מדברת.

תגובות על שירו החדש:
"אתה בכלל לא יודע לשיר ומעביר ביקורת על זמרים מעולים!!! יום אחד הם אלה שיצחקו עלייך"
"דודו טסה ענק, כואב הלב שהוא עובד עם האפס הזה"

התשובה שאני ממש אוהבת:
"אני קוראת פה את כל התגובות המסריחות האלה
ופשוט מזדעדעת
מה קרה? הוא לא העביר את המתמודדים שאתם אוהבים? זו סיבה לדיבור המסריח הזה?!
מוקי הוא יוצר מדהים, הקול שלו הוא רק תוספת ענקית למילים המדהימות שהוא כותב ושר.
אתם חושבים שהוא עשה בחירות שגויות? הבעיה אצלכם- זה לא כל כך משנה למישהו במקצת את סדר היום רק גורם אנרגיות שליליות, אז בבקשה תחסכו אותן לדברים חיובים יותר.
מוקי הוא אומן אשר יודע לעשות את הבחירות שלו ובטח שעל טעם וריח אין מה להתווכח כי זו דעתו.
יאללה תיהנו מהשיר ותירגעו קצת- בכל זאת אחד השירים הטובים ביותר שנבראו :)"
ביוגריפה חשובה:
דני ניב (נולד ב-2 במרץ 1975 בראשון לציון בשם דניאל נייבורגר), הידוע בכינוי מוקי, הוא זמר יוצר ושחקן ישראלי.


תגובות (1)

מוקי הוא בן אדם כנה ומדהים. אני אישית אוהבת את השירים שלו ["ילד של אבא" בעיקר]; הם אמתיים ולא מדברים על אהבה קיטשית בין זרים. אלא על האהבה החזקה בעולם – אבא ובן. על הרגשות של האב ומה שהילד לא רואה.
מוקי מדהים^^

16/09/2014 23:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך