סיפור מלחמה

liran raz 19/09/2015 1263 צפיות אין תגובות

חבר, אין לי חשק לכלום..
לא לאכול, לא לעבוד
אין לי חשק להתאמן, לא לשחק
להגיד את האמת.. גם לא לאהבה.
ולא בגללך.. אני לא דואג לך, אתה גם לא דואג לעצמך אני מכיר אותך, מה שבטוח אני סומך עלייך!
אני בטוח שאתה יודע מה תפקידך, גם אני הייתי בתפקיד הזה, בסרט אחר, יותר ישן מהסרט שלך, סרט שונה, פחות עקשן, פחות מתח לא היו הרבה יריות אבל היה מעניין ברובו.
וכמה הייתי רוצה להיות איתך, לצידך, לחזק שצריך, להתפלל כשאפשר, להילחם כשחייב, לרוץ כשאומרים ובסוף לשכב כשנגמר.
אין בי פחד, אין בגופי חשש אני לא מכיר בזה. לא להיפצע ולא להיהרג, רק לעשות מה שחונכנו, להילחם כמו שאומנו, להאמין ולאהוב כמו שלמדנו. לאהוב את ארץ ישראל, את אזרחייה, את ערכייה, לדעת למה אנחנו פה ובשביל מי אנחנו עושים זאת. לא חוזרים עד שמסיימים.
אסור לך להסתכל ימינה ושמאלה! אתה צריך להסתכל קדימה לעבר המטרה לחפש את האוייב. ואח״כ להסתכל אחורה, חייב להסתכל אחורה.. להיזכר מאיפה באת ולאן תשוב, להסתכל אחורה כשחשוך, להתסתכל כשקשה וכואב.
כשתסתכל אחורה תראה מיליוני מעריצים ומעריצות.
ובין כולם.. אחת מוארת, מישהי דואגת, אישה לוחמת, היא רק שלך, אמא שלך.
זה שמולך לא כמוך, אתה ניזון מאהבה ואמרתי לך כבר.. אתה מסוגל לכבוש את העולם, אז זה? זה שטויות בשבילך.
תשמור על עצמך חבר! בשבילי, בשביל משפחתך, בשביל כולנו.
יש בנו אהבה והיא תנצח!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך