יובלוש הסטומי:)
http://www.youtube.com/watch?v=ltun92DfnPY

עד היום הזה…

יובלוש הסטומי:) 23/03/2013 900 צפיות 5 תגובות
http://www.youtube.com/watch?v=ltun92DfnPY

בטח שמתם לב לז'אנר ..
סיפורי גבורה אתם בטח שואלים את עצמכם
'סיפורי גבורה? לא אלו סתם טרגדיות'
הם אולי עצובים, ואולי לפעמים יש להם סוף רע. וכן, רובם טרגדיות אבל לא! אלו הם סיפורי גבורה!
כי כל ילד שעובר דבר כזה הוא גיבור!. על כך שהוא לא מותר! שהוא יודע שהוא צריך להמשיך, למרות מה שכולם אומרים לו…
שהשמות והמילים האלה עד כמה שהן פוגעות ומצלקות הם לא ינטשו אותו אך גם לא נפשו.
אומרים שחלקנו פשוט לוזרים כאלה שלא יעשו כלום… חסרי כוח, חסרי ערך!
אבל לא. כי כל יום עם אותם אנשים אותם ילדים שקוראים לנו, הוא יום לחימה!
וכול יום שאנחנו שורדים אפילו עם נפגענו ואפילו עם כל החומות נפלו ואין מישהו שיהיה לידנו..
ניצחנו…

אני, כשאני הייתי קטנה.
קראו לי מוזרה כי באמת הייתי ככה לא הייתי כמו שאר הבנות מעולם לא אהבתי וורוד, או פחדתי מעכבישים ,הייתי ספורטיבית והייתי מתלבשת מוזר כן.
אבל רק לאחרונה הבנתי שזה לא דבר רע! אני מי שאני, אני לא מוטציה מגעילה… אני בת אדם ודווקא נורמלית, אולי אני לא מושלמת אבל גם הם לא.

גם קראו לי מכוערת.
אני מניחה שאני מכוערת כן יש לי אוזניים גדולות, שער גלי חום ומכוער אף טיפה סולד וגבות עבות ושתי צלקות על הפנים. אוקי אני מכוערת, הבנתי.
אבל… אתם יודעים מה? אני יפה מבפנים :) וזה מספיק טוב לי עם לא לכם? אין לכם מה לדאוג זה לא הפרצוף שלכם.
ובכלל… למה לשפוט אדם על פי חיצוניות? זאת סתם קליפה שבסופו של דבר תירקב כמו שלכם…

לאחרונה קראו לי חולת נפש.
אני מצטערת להודות שזה גרם לי לבכות די הרבה :)
חשבתי שככה רואים אותי ,הדבר שאני הכי לא רוצה להיות.
אבל אז הבנתי, גם אם אני כן וגם אם אני לא מה הם שיחליטו זאת?
כלומר תודה על האבחנה הרפואית אבל אני חושבת שאני אלך עם זה לרופא אמיתי.
ובכלל, מי הם שישפטו אותי?

תקראו לי מפלצת אבל בסופו של יום אתם המפלצות האמתיות…
אתם נהנים מלראות אחרים סבלים מרעיבים את עצמם למוות, מתאבדים, מתמכרים.
זה לא אנושי! זה פשוט לא אנושי להיות כל כך אכזרי!.
השמות שהדבקתם עלי ישרו עד היום הזה והבאה.
אבל אייתם… גם החוזק לשרוד שהכרחתם אותי לפתח כי עם לא הייתי מפתחת אותו… מי יודע איפה הייתי היום… http://www.youtube.com/watch?v=ltun92DfnPY


תגובות (5)

בבקשה תקראו
אני לא כותבת בשביל שתגיבו לי אני כתבתי את זה כדי
שתבינו כמה דברים ותאמינו שאתם יפים כי זה חשב לי שתבינו כי כל אחד מכם אפילו עם אני לא מכירה אתכם אתם חשובים לי! מאוד !!

23/03/2013 18:38

בבקשה תקראו
אני לא כותבת בשביל שתגיבו לי אני כתבתי את זה כדי
שתבינו כמה דברים ותאמינו שאתם יפים כי זה חשב לי שתבינו כי כל אחד מכם אפילו עם אני לא מכירה אתכם אתם חשובים לי! מאוד !!

23/03/2013 18:38

את גם חשובה לנו מאוד (לפחות לי)
זה באמת סיפורי גבורה. לשרוד את כל זה… זה באמת לא קל.
אני מודה שעד כמה שאני חושבת שלי קשה, זה בחיים לא קרה לי.
לא קרה לי שקראו לי בשמות או משו, פשוט היו אומרים לי שאני מוזרה וזהו. כאילו, זה מסביר הכל.
את ממש חזקה ![=

23/03/2013 23:12

את לא מוזרה.
לא לפחד מעכבישים,או לא לאהוב וורוד לא מעיד על שום דבר.
אף אחד לא קבע שבנות חייבות לאהוב וורוד.או לפחד מעכבישים.או בכלל-לאהוב אופנה וכאלה.
אלו הם דברים שעם השנים נקבעו על ידי האדם לעצמו,ולמעשה (ולצערנו)הוא הפך אותם לחוקים בשביל בנות.
לאהוב וורוד,לפחד מזוחלים,להתאפר…
אל תשימי לב אל זה.אם את רוצה לדעת מה זה נקרא מוזר,את צריכה לראות אותי בשיעורים בביצפר ;)
את לא מכוערת.שיהיה לך ברור.
גם לי אנשים קוראים מכוער.גם לי יש פאשלות פה וחלקים סבבה שם.אבל מה אכפת לי בכלל?כל פעם אני אומר לאיזה אחד שאומר לי משהו,'אמר מי שיש לו שפתיים שנופלות' או נגיד 'אמר מי שאף שלו רחב' וכו וכו וכו…
וחולת נפש?הם חולי נפש שהם בכלל אומרים לך שקר כזה.
את אחת הבנות הכי טובות,אכפתיות,שאני מכיר.
ואני לא אומר את זה סתם.
אז את יכולה לשים עליהם *** כי הם באמת לא שווים את העצב.
תשארי חזקה.הכל בסדר :)

23/03/2013 23:25

תודה :)
אתה בטח אדם הבנים הכי נחמדים לא שופטים עוזרים אכפתיים שאי פעם הכרתי תודה :)
וספיר את כזאת חמודה גם לי ממש אכפת ממך!!
ולפי דעתי להיות מוזרה זה תואר כבוד זה אומר שאני שונה ושונה זה מיוחד :)

25/03/2013 04:49
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך