בקי
מחר בערב נפתח יום הזכרון לחללי צה"ל באויר בים וביבשה וכן לנופלים בכל מערכות ישראל ואני מדגישה את הבלתי אפשרי אך הוא בהחלט אפשי שעם תום טקס יום הזכרון לאחר שבריר שנייה מתחילות חגיגות יום העצמאות !!!!!!! כך ממש !!!!

קדה קידה למשפחות השכולות !!!!!!

בקי 07/05/2011 809 צפיות אין תגובות
מחר בערב נפתח יום הזכרון לחללי צה"ל באויר בים וביבשה וכן לנופלים בכל מערכות ישראל ואני מדגישה את הבלתי אפשרי אך הוא בהחלט אפשי שעם תום טקס יום הזכרון לאחר שבריר שנייה מתחילות חגיגות יום העצמאות !!!!!!! כך ממש !!!!

שבוע טוב ומבורך לכל חברותי, חברי והעושים במלאכה של האתר "סיפורים"

מחר בערב יחל יום הזכרון לחללי צה"ל ובמערכות ישראל באויר בים וביבשה . יום זה הוא קשה מאד מאד לכל עם ישראל ועל אחת כמה וכמה לאלה שאיבדו את היקר להם מכל, סבא, אבא, בעל, בן או בת אח -אחות חבר וחברה.

אני מצדיעה לכל האנשים הללו שחרף האובדן האישי שלהם וחרף כל מה שמתחולל בתוך ליבם ובנשמתם פנימה הם ממשיכים לנהל את חייהם ממשיכים ללכת לעבודה, ממשיכים לטפל במשפחה משתתפים בשמחות של קרובים חברים שכנים וכו' כשעל פניו נראה שהם התאוששו.

חברות וחברים יקריםן האבל, "המכה האדירה שחבטה בהם ,הגעגוע הענק שנותר בתוכם ,רק הולך ומתעצם ואין זה נכון "כאילו הזמן מרפא" , לא ולא נהפוך הוא הזמן רק מחדד את הכאב ושולט בלא רחמים בליבותיהם של האבלים .

ולמה כותבת אני לכם דברים כאלה הלוא לכולנו לכל עם ישראל הכל ידוע מוכר כאב עצוב זה אני כותבת זאת מאחר שעם תום יום הזיכרון במעבר חד ללא שנייה של הפסקה מתחילות חגיגות יום העצמאות. רק במדינתנו הקטנה הנאורה והלא מתפשרת – תם יום הזכרון – ובאותה נשימה נפתח ברב הדר יום העצמאות.

מה אומר לכם יקירי המעבר החד שתיארתי לעיל אולי זו הדרך ל"קום לאסוף את השברים" ולהמשיך הלאה. לחגוג עם כל המדינה כולה יום עצמאותה.

אני בטוחה שיום הזכרון הוא הנותן ביטוי ממלכתי לטקסי אבלות לעלייה לקברי הנופלים להתייחדות עמם אך לגבי המשפחות השכולות יום ויום שעה שעה הם זוכרים והם נוצרים בליבם עד לפעימת חייהם האחרונה את זיכרם של יקיריהם אשר הלכו ולא ישובו לעד. .

משפחות יקרות יהא זיכרם של הנופלים – אהוביכם לעדי עד לנצח נצחים.

שלא תדעו יותר מצער !!!!!!!! אמן!!!!!!!!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך