תפסיקי

alaska 29/12/2016 839 צפיות 6 תגובות

תפסיקי להגיד שאת רוצה את הגבר ההוא, את הגבר הפשוט ההוא, שיהיה עצמו, ואז להגיד את כל התכונות הנסיכיות האלה.
שידאג לך, שיחמם אותך, שילטף אותך, שינשק אותך, שיסתכל עלייך, שישמור עלייך, שיאהב אותך, שיכין לך, שיהיה כנה איתך, שיהיה ספונטני איתך, שיכיר אותך, שיתקרב אלייך, שיאהב את המשפחה שלך, שיהיה רציני איתך, שיחבק אותך, שיתן לך יד, שישתעשע איתך, שיקבל את השגעונות שלך, שיקשיב לך, שיהיה שם בשבילך, שידבר איתך, שלא ילחץ עלייך, שיפתיע אותך, שיקנה לך, שיתחשב בך.
הוא לא אמיתי.
הוא לא קיים.
את רוצה דמות מצויירת מאיזה סרט ילדים ישן.
את רוצה ולא תקבלי.
תתפשרי.
תאהבי.
תזרמי.
תנסי.
תחווי .
תני לו צ'אנס, גם אם הוא לא כזה.
תנשקי אותו גם, תלטפי אותו, תדברי איתו, תראי לו שאכפת לך, בדיוק כמו שגם את היית רוצה.
תני לו את כל כולך, והוא יתן לך את כל כולו.
גם אם הוא לא הגבר 'הפשוט' הזה שרצית מלכתכילה.
הוא הרבה יותר טוב מזה.
כי הוא אנושי
והוא מי שאת
אוהבת


תגובות (6)

האמת שאני רואה בנות כאלה כילדותיות וחיות בסרט, דיברתי עם כמה גברים על הנושא והם נשארו מבולבלים. הן לא באמת יודעות מה הן רוצות. אבל זו רק דעתי. הכתיבה פה מצויינת, אהבתי.

29/12/2016 22:15

    אני יכולה להגיד לך שבתור אחר שקצת חיה בסרט שקיימים גברים כאלה- אני מאוד לא מבולבלת, אני פשוט מושפעת מדי מכל הסרטים ומכל הפרסומות שמציעות שקרים על אהבה

    29/12/2016 23:51

אני מזדהה עם כל מילה שכתבת. אין אף אחד מושלם! כתיבה באמת מצוינת.

29/12/2016 23:36

    אחד האנשים שאני הכי מחכה לתגובה שלנם- כל פעם מחדש. המון תודה:)

    29/12/2016 23:52

אבל אנחנו לא היחידות, יש גם הרבה גברים שמחפשים את הבחורה ה"מושלמת", וכולן מנסות להתאים את עצמן לדבר השיקרי הזה. אני חושבת שיש הרבה דברים שמשפיעים על זה, מבעד לסיפורים ואגדות, מוכרים לנו מין שקר כזה שאם נהיה מושלמות נקבל את הגבר המושלם. כל פעם מחדש אני מתרשמת מיכולות ההבעה העצמית שלך, את מדהימה לדעתי!

31/12/2016 13:25

    מסכימה אתך לגמרי, כולנו חיים במרדף אחר השלמות שבעצם לא קיימת. תודה רבה על התגובה^_^

    01/01/2017 14:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך