בקטע שלפניכם אני שפחתי את ליבי וכתבתי את כל מה שאני חושבת בנושא השתדלתי מאוד לעדן את הדברים הקשים שאני חושבת על הממשלה שלנו אז יש לי מסר אחד לכל עם ישראל תיתעוררו כי אם זה הי בן של אחד מאיתנו או של אחד משרי הממשלה היינו הופכים עולמות גלעד שליט עדיין חיי והוא כבר לא הילד של שני ההורים שלו בלבד הוא הפך להיות הילד של המדינה ...

גלעד שליט והרבה כאב

05/06/2011 913 צפיות 4 תגובות
בקטע שלפניכם אני שפחתי את ליבי וכתבתי את כל מה שאני חושבת בנושא השתדלתי מאוד לעדן את הדברים הקשים שאני חושבת על הממשלה שלנו אז יש לי מסר אחד לכל עם ישראל תיתעוררו כי אם זה הי בן של אחד מאיתנו או של אחד משרי הממשלה היינו הופכים עולמות גלעד שליט עדיין חיי והוא כבר לא הילד של שני ההורים שלו בלבד הוא הפך להיות הילד של המדינה ...

גלעד שליט…
פעם היה נער שרצה להגייס לצהל ולתרום את חלקו למדינה …
אותו נער שרת בצה"ל אך ביום נורא אחד ,ביום גורלי ואכזרי הנער נחטף…
עבר חודש והנער לא שוחרר…
הגיעו החגים והנער לא נמצא עם משפחתו סביב השולחן…
עברה שנה והנער עדיין בשבי…
עברה עוד שנה כבר שנתיים של סבל …
וכך עברו להן 5 שנים ,5 שנים של סבל 5, שנים של עינוים 5, שנות חושך וכאב…
הימים עוברים הזמן חולף אך הנער לא שב לביתו …
משפחתו של הנער סובלת ונמצאת בדיכאון כבד ויום יומי …
הילד הזה, הנער הזה , הפך מילד של שני הורים…
להיות הילד של המדינה …

למדינה יש אפשרות להפסיק את מסכת העינוים והתעללויות שהנער חווה אבל הם לא מוכנים לשלם מחיר המדינה טוענת שהמחיר כבד מדי ואני חושבת שאין דבר כזה מחיר כבד מדי כל יהודי באשר הוא שווה ליותר מכל המחבלים והערבים שבעולם ואני לא רוצה להישמע גזענית אבל יהודי אחד יהודי יקר החיים שלו הרבה יותר חשובים מחיים של ערבים אחרי כל מה שהילד הזה עבר , ולמה הוא עבר את כל זה , אולי אף פעם לא יצא לכם לחשוב על זה אבל הילד הזה נחטף רק כי הוא רצה להגן עלינו ולשמור על הארץ שלנו "ארץ חמדת אבות"

קשה לי להאמין שאם היה נמצא בשבי הבן של ראש הממשלה או של הנשיא או של אחד השרים , קשה לי להאמין שהוא עדיין היה נמצא בשבי בקיצור כניראה שלמדינה שלנו לא כל כך חשוב מגלעד כי אם היה להם חשוב באמת גלעד כבר היה פה ממזמן

זה ציטוט של גלעד מהקלטת שנשלחה למשפחתו
"אני גלעד בנם של נועם ואביבה שליט…
אח של הדס ויואל…
שגר במצפה הילה…
אני רוצה למסור דרישת שלום למשפחתי…
ולומר להם שאני אוהב אותם…
אני מתגעגע אליהם מאוד…
ואני מייחל ליום שהראה אותם שוב…"

כאב לב הילד הזה חיי וכולם צריכים להאמין ולהתפלל יום יום שגלעד שליט יחזור לביתו ולחיק משפחתו אני מבקשת מתחננת תתפללו רק ככה אנו נזכה לראות את גלעד שליט שוב ובקשה אליך בורא עולם תשיב את הליד הזה לביתו רק אתה יכול ולא הממשלה ולא שום דבר אחר רק אתה הקדוש ברוך הוא הילד הזה לא צריך לשלם את מחיר החטאים שלנו הוא בסך הכול רצה לתרום מאצמו למען הארץ שלנו הילד הזה נלקח בשבי על קידוש ה' … ומשפחתו אביו ואימו הם לא הפסיקו לרגע להאמין בך אלוקים בך ובגדולתך גם על גורלם המר הם עדיים בוטחים בך ויודעים שרק אתה יכול להחזיר את גלעד לביתו …

עם ישראל תיתעוררו גלעד לא נמצא איתנו כרגע באשמתנו כי אנחנו לא מתפללים ותמיד בכל דור יש אנשים טובים שמשלמים על חטאים של דור שלם…

זה שיר של בן סנוף "ושבו בנים לגבולם" שיר שגרם לי להיות עם דמעות בעניים מילים כל כך מרגשות ונוגעות ללב…

אדמה אדמתי
ילדייך גדלים
אדמה אדמתי
הם אלייך קוראים

את כל האהבה שיש רק לך מבטיחים
על גבולותייך קדושתך נשמור נשבעים

ושבו בנים לגבולם
השיבי את כל ילדייך
לתת את דמם את נפשם
שומרים בגופם על הבית
ושבו בנים לגבולם
השיבי אלייך בניך
החזירי אותם אל ביתם
לשמור קדושתך גבולותייך

אדמה אדמתי
ילדייך קוראים
אדמה אדמתי
רק בשמך זועקים

לשמור תורתך זו מן זכות בשבילם
מצווה שעוברת דורות בביתם

ושבו בנים לגבולם
השיבי את כל ילדייך
לתת את דמם את נפשם
שומרים בגופם על הבית
ושבו בנים לגבולם
השיבי אלייך בניך
החזירי אותם אל ביתם
לשמור קדושתך גבולותייך

ולסיכום גלעד עדיין חיי

זה קישור לשיר ושבו בנים לגבולם בביצוע בן סנוף…
http://www.youtube.com/watch?v=fu1xah-zyFE&feature=related


תגובות (4)

אני מתנצלת על שגיעות הכתיב פשוט כתבתי את כל מה שאני מרגישה ולא שמתי לב ושגיעות הכתיב …

05/06/2011 19:20

תקשיבי, כבר דיברתי איתך על זה – אני לא רוצה לשגע אותך או משהו, אין לי מושג איך הגעתי לסיפור הזה, אבל שוב אני אומר – זאת לא הדרך.

01/10/2011 05:59

וואו זה באמת בין הסיפורים הישנים שליי ואמרתי לך כבר ואני אומר זאת שוב לכל אחד יש את דעותיו השונות ואני בסך הכול מביע את דעתי..:D

01/10/2011 06:04

ממש מרגש , וכתוב בצורה ממש יפה !
זה הופיע למטה איפה שהוא אז נכנסתי , וזה כל כך מדבר על התקופה הזאת חחח

13/10/2011 11:19
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך