היי שמי דניאל במקצוע שלי אני מאמן אישי לאורך חיים פעיל ובריא, בזמני הפנוי ספיקר ועוזר ללקוחות שלי גם בתחום המוטבציה.

איך להצליח בחיינו? פשוט וקל.

22/07/2017 1106 צפיות אין תגובות
היי שמי דניאל במקצוע שלי אני מאמן אישי לאורך חיים פעיל ובריא, בזמני הפנוי ספיקר ועוזר ללקוחות שלי גם בתחום המוטבציה.

איך להצליח בחיינו? פשוט וקל.

כולנו מכירים את הרגע שאנחנו למשל רוצים להתחיל להתאמן, שבוע שבועיים מתאמנים לאחר מכן כבר לא רוצים להמשיך כי אין את מה שיניע אותנו, מוכר לך?

כולנו מכירים את הרגע שאנחנו חולמים שעה שלמה על ביזנס משלנו ועל מליונים שיורדים עליינו בקצב אחיד ופסיבי אבל לבסוף יום למחורת קמים לעבודה שאנחנו כל כך מתעבים, בישביל מה?

יש לנו, לאדם את התכונה להגיד: אני רוצה, יואו איך בא לי, הלוואי עלי..
אז לא.
אתה לא רוצה. אתה חייב.

לדוגמא: אני חייב לנשום כדי לחיות, אני חייב לעבוד כדי להתפרנס, אני חייב להתחתן כדאי להמשיך את הדור של המשפחה שלי, אני חייב לכבד את ההורים כי הם נתנו הכל בישבילי.
אז למה כשזה מגיע לרצון שיעשה רק טוב בישבילך אז אתה אומר שאתה רק רוצה ולא חייב?

מהיום תפסיק להגיד אני רוצה, כי אם אתה רוצה אתה גם חייב.
אני חייב להתאמן, אני חייב לפתוח עסק, אני חייב להצליח, אני חייב להתמיד, אני חייב לעבור נפילות בישביל לקום חזק יותר.

כמה אנשים קמו עם המוטבציה לעשות שינויי בחייהם ונפלו?
גם אתה תיפול אני לא אשקר לך, אבל אתה תיהיה חייב לעלות כי אתה רוצה להצליח.
אדם שלא מחייב את עצמו להגיע להצלחה זה אדם שישאר בתחתית כל חייו.

אז למה אתה מחכה?! רוץ והתחל את חייך בדרך חדשה!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך