השם המיוחד והבדוי :)
* הפוסט בלשון נקבה אבל מתיחס לנקבה וזכר כאחד.

איך להצליח בלימודים

* הפוסט בלשון נקבה אבל מתיחס לנקבה וזכר כאחד.

זאת שוב אניי , השם המיוחד והבדוי :)
איך להצליח בלימודים ?? טוב זה שאלה מאוד מורכבת ישבתי וחשבתי עם עצמי באמת איך אפשר להצליח בצורה הטובה ביותר ? והגעתי לכמה מסקנות , הנה כמה טיפים מקווה לעזור לכם :)

טיפ 1 – רוצות לחזור מהחופש הגדול רעננות ומוכנות ללמידה בצורה הטובה ביותר ? הכלי הכי חשוב שיעזור לך גם בחיים בכלל זה סדר . יש לכן חודשיים בשביל לסדר את החדר ואתן לא יודעות איך?? אז ככה :
ארון- הוציאו את כל הבגדים מהארון ותעשו 2 ערמות , נשאר בארון ולא נשאר בארון , את מה שלא נשאר בארון הכניסו לשקית ותתרמו מה שנשאר תקפלו ותמינו לפי קיץ חורף .
*אם יש לכן תלבושת אחידה רצוי לקנות חדשות שיהיו נקיות לקראת שנה הבאה

מגירות – סדרו את כל המגירות , השאירו מגירה אחת או שתיים (גדולות) שיהיו לכל הדברים הלימודיים,

אם החדר שלכן בלגן אחד גדול , התחילו מלהרים את כל הבגדים שבריצפה ישר לכביסה , אחר כך את כל הדברים על השולחן והמדפים למגירות ולמקומות שליהם , אחר כך הרימו את כל מה שעל הרצפה למקום, סדרו את המיטה תקרצפו את החדר והנה החדר מסודר !

טיפ 2 – דאגו לפני שנת הלימודים לעשות רשימה ולקנות את כל הציוד הדרוש .

טיפ 3- הגעתן לבית ספר ? אתן מוצאות את עצמכן מסתרבלות עם תיק מבולגן ? כל הדפים שחילקו לכם מתחת לספרים מקוצ'צ'ים בתוך התיק ? ממש לא ! אל תשכחו לקנות תיקיות לכל הדפים שמחלקים לכן , תהיו מסודרות נקיות ומודל לחיקוי !

טיפ 4 – HOME WORK !!!! , טוב אז ככה , אני יודעת שלפעמים זה נראה לכן סתם אבל שיעורי בית לא נועדו ליופי , שמעו זה לא חוכמה להגיד לעצמכן שתעתיקו מחברה חרשנית את השיעורים , כי כמה שזה משפט חרוש אבל – השיעורים לא בשביל שהמורה תהיה מרוצה אלא בשביל שאתם תלמדו.
חשוב מאאאוד – יש כאלה שאומרות לעצמן , אני באמת יכין אבל מחר כי היום אני עסוקה ! או בסוף שבוע אני יכין ! מגיע סוף שבוע ושום שיעורי בית לא מוכנים . אז אל תדחו , אתן לא יודעות איזה תוכניות יצוצו פתאום . באותו היום שאתן מקבלות את השיעורים תכינו אותם !!

טוב אז זה כלהפוסט לבנתיים..
בטח אתן שואלות את עצמכן , מה אם אני יעשה את כל אלה אז אני יצליח בלימודים ? אבל מה עם להתכונן למבחנים ? מה עם ניהול סדר יום ? עמידה בקשיים ולחצים ? ריכוז ? אם הייתי חולה ואני לא יודעת את החומר ?? אבל רגע יש עוד הרבה דברים שפספסת !!!

אז צודקות !
אם אני יראה שיש כאן מעל 6 תגובות אני יראה שיש לי סיבה להמשיך לכתוב ואני יכתוב את שאר הטיפים !!

אוהבת מאוד
השם הבדוי והמיוחד :)


תגובות (6)

תודה!!!
אני עולה שנה הבאה לכיתה ז' בבית ספר אחר יותר קפדני ממה שהייתי (שזה לא חוכמה כל כך גדולה) אני ישתדל לעשות מה שאמרת למרות שהחדר הארון וכל שאר הדברים אצלי מסודרים…
לאב יו <3

21/07/2013 07:26

לא הבנתי איך לסדר את החדר יעזור לי להצליח בלימודים, ובכללי, עכשיו חופש, לא אכפת לי בכלל מללמוד XP

21/07/2013 07:28

ל- sapir13
כשאת מסודרת יותר קל לך להתנהל בדברים שלך אם זה למצוא איפה כל דבר נמצא לארגן מקום לכל דבר ובכלל כשהחדר מבולגן יש המון הסכות דעת שיפריעו לך כשאת לומדת אותי לפחות הסדר יותר דיברן ללמידה הראה לי שדווקא השולחן והכיסא זה לא מקום לשים עליהם בגדים ודברים אלא לשבת וללמוד , הבגדים בארון החפצים במגירות . ואני חושבת שכדאי לא להזניח את הלימודים במהלך החופש למען ההצלחה שלך בעתיד !! מקווה שעזרתי :)

21/07/2013 07:32

בכללי אני מסודרת, אני פשוט לא אוהבת ללמוד (אני מעדיפה לסמוך על ידע בעל פה, עוזר לי הרבה יותר)
והצלחה בעתיד.. אנחנו לומדים רק כדי לעשות בגרויות שרק חצי מהתלמידים הולכים בכלל לעשות משו בעתיד עם הידע (כאילו, בגרות בתנך? בחשבון? באזרחות?) עדיף ללמוד את מה שאתה רוצה לעשות בעתיד וזהו, למה צריך את כל השאר…?

21/07/2013 07:37

אני לא מבינה מה הקשר בין לסדר את הארון להצלחה בלימודים?
וכמו שספיר אמרה, עכשיו חופש..
ויש אולי מדריך לכיתה מדעית (מקוללת?) ….כי אני חושב שחוץ מלחרוש חומר שאת אמורה ללמוד רק עוד שנה, את לא עושה כלום..
ובשביל החומר שפספסתי אפשר לגשת למורה או להתקשר לחברה,
ועמידה בלוח זמנים די קלה..
ולא לכול האנשים יש מספיק כסף לקנות חולצת בית ספר..חדשה כול שנה.
ולי אין יותר מ20 חולצות בית ספר, כי גם ככה אני באה עם עליונות, על מיני צעיפים דקים וכו'…

21/07/2013 07:37

אבל מה לימודים מה? =(
ואין סיכוי שאני יעשה שום דבר ממה שכתבת XD

21/07/2013 07:40
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך