רציתי להוסיף שאת האשראה מסיפור זה קיבלתי מקרן (מישהי שהיא גם רשומה באתר) קראתי את הכותרת של אחד הסיפורים שלה ועלה לי רעיון בראש רציתי ממזמן לכתוב ספור על מישהו שהף ושקראתי את שם הסיפור של קרן אז נזכרתי אז תודה לקרן ואני אשמח לשמוע את התגובות שלכם ביי.
נ.ב
הז'אנר של הסיפור אני לא יודעת אם הוא מטעים פשוט לט מצאתי ממש ביי יום נעים.

אני רוצה לעוף

29/01/2012 890 צפיות 9 תגובות
רציתי להוסיף שאת האשראה מסיפור זה קיבלתי מקרן (מישהי שהיא גם רשומה באתר) קראתי את הכותרת של אחד הסיפורים שלה ועלה לי רעיון בראש רציתי ממזמן לכתוב ספור על מישהו שהף ושקראתי את שם הסיפור של קרן אז נזכרתי אז תודה לקרן ואני אשמח לשמוע את התגובות שלכם ביי.
נ.ב
הז'אנר של הסיפור אני לא יודעת אם הוא מטעים פשוט לט מצאתי ממש ביי יום נעים.

שלום לכולם קוראים לי דני והלוואי ויכלתי לעוף כמו מטוס או ציפור אם כן אני אשמח לעוף מהר או אפילו לאט העיקר לטייל בשמים זה ניראה כמו חלום אם זה יקרה אני אתאלף משמחה.רק על תגלו לאף אחד כי זה סוד כי אני לא רוצה שיאמרו שזה טיפשי כי זה לא יכול לקרות ואז יגידו לי מילות לא יפות אפילו את ההורים אני לא משתף נכון שאם נגיד להם לא לגלות הם לא יגלו אבל הם עלולים לצחוק על זה בלי שהדע אני כבר חוויתי חוויות כאלו אז תאמינו לי זה לא כדי טוב נחזור לחלום שלי אני פשוט מאוד רוצה מאוד לעוף אני אפילו טסתי במטוס כי חשבתי שזה ירגיש כמו שעפים (לא שאני יודע איך מרגישים) אבל הכל היה סגור והכל היו צעקות כאב ראש ובכלל לא הרגשתי טוב אני מאוד מתעניין עכשיו במטוסים ובדברים שעפים חשבתי לעצתמי אולי אני ידביק לעצמי כנפיים וינפנף בהם עד שאמרו לי שרבים ניסו את זה וזה לרוב הסתיים במוות מי שסיפרו לי את זה היו לי סיוטים שאני מת או שהסודות מתגלים בקיצור לא רציתי לישון יום אחד ישנתי אצל חבר ויש לו בבית לא פחות מ5 קומות וישנו בקומה החמישית ובאותו לילה הסיוטים פסקו שמחתי מאוד עד שלא היו לי סיוטים בכלל טוב התחלתי לגדול ולהתפתח ועכשיו אני בכיתה ד' אז אמצתי אומץ וגיליתי לאמי את החלום שאני עדיין כל כך רוצה היא בכלל לא צחקה וגם היא לא נראתה בכלל מיתאפקת היא הגיבה לזה כאילו זה יכול ליקרות והיא אמרה לי שזה אולי יקרא לי אבל אינני הבנתי את כוונתה. התחלתי לגדול תפתח ואני כבר אחרי צבא ואני אם משפחה שהקמתי בעצמי ואני הבנתי למה אמי התכוונה שאני אולי יוכל לעוף ואיפשר להגיד שאני עף אני עובד בעבודה סמכותית שאני מנהל אותה ואני הכי מצליח שם אני מרוויח הרבה ואני ממש מצליח הבנתם למה אמי התכוונה טוב אבל אני גם רוצה להסביר לעוף ממש עם כנפים ולהיות באוויר זה בלתי אפשרי אבל לעוף כמו שאני הצלחתי זאת אומרת להצליח עד שאני יגיע גבוה ואני אפשר להגיד שהגעתי גבוה לא? טוב אני מקווה שאני אזכר לעולם ביי.


תגובות (9)

שלום לכותבת,
אני רואה שלא למדת הרבה מהתגובה שלי לסיפור הקודם שלך.
את חוזרת על אותן טעויות: אין סימני פיסוק (מה שהופך את חווית הקריא לסבל נוראי), יש הרבה שגיאות כתיב שאת מסרבת להגיש למישהו לתיקון ואת לא מתארת.
אם את מתכוונת להמשיך במסלול הזה, אני ממליצה לך להודיע מראש כדי שלא אנסה לעזור לך, יש עוד אנשים שאני מנחשת שמבקשים עזרה, ואני לא אוהבת לעזור לאנשים שמקבלים את העזרה, אבל לא מיישמים אותה.
נסי לכתוב מחדש, או תפני אל מישהו אחר שיודע לכתוב בשביל תיקונים.
ממני, ליסה.

30/01/2012 00:36

טוב, דנה, את חברה שלי, אז אני אומר לך את האמת, לסיפור יש מסר והוא יפה מאוד, רק ישנה בעיה אחת, אין ניקוד. הנה אני אראה לך את סיפורך, אבל עם ניקוד.
שלום לכולם!,
קוראים לי דני, והלוואי ויכולתי לעוף כמו מטוס, או ציפור. אם כן, אז אני אשמח לעוף מהר, או אפילו לאט, העיקר, לטייל בשמיים, זה נראה כמו חלום, אם זה יקרה אני אתעלף משמחה!
רק אל תגלו לאף אחד, כי זה סוד, כי אני לא רוצה שיאמרו שזה טיפשי כי זה לא יכול לקרות, ואז יגידו לי מילות לא יפות. אפילו את ההורים אני לא משתף. נכון, שאם אגיד להם לא לגלות, הם לא יגלו, אבל הם עלולים לצחוק עלי מבלי שאדע, אני כבר חוויתי חויות כאלו אז תאמינו לי, זה לא כדאי. טוב, נחזור לחלום שלי?, אני פשוט מאוד רוצה לעוף, אני אפילו טסתי במטוס, כי חשבתי שזה ירגיש כמו שעפים (לא שאני יודע איך מרגישים.) אבל, הכל היה סגור, והיו הרבה צעקות ורעש שגרמו לי כאב ראש, ובכלל לא הרגשתי טוב. עכשיו, אני מתעניין מאוד בדברים שעפים כמו מטוסים, ואפילו חשבתי לעצמי שאולי, אם אני אדביק לעצמי כנפיים, ואנפנף בהם. אבל המחשבה הזאת נגמרה כאשר אמרו לי שרבים ניסו את זה ולרוב זה נגמר במוות. מאז שסיפרו לי את זה, היו לי סיוטים שבהם מתתי, או שחלומי התגלה. הסיוטים נמשכו, ולא רציתי לישון, עד שישנתי אצל חבר, בבית ובו חמש קומות ואנחנו ישנו בקומה החמישית, ובאותו הלילה הסיוטים פסקו. שמחתי שהם פסקו. התחלתי לגדול ולהתפתח, ונהייתי בכיתה ד' אזרתי אומץ וסיפרתי לאמי על החלום שלי לעוף. היא לא צחקה, ולא נראה שהיא מתאפקת שלא לצחוק, אלא, היא הגיבה כאילו שזה באמת יקרה ואמרה שזה עלול לקרות, אך לא הבנתי את כוונתה.
ושוב גדלתי והתפתחתי ועברתי צבא, ואני עם משפחה שהקמתי בעצמי והבנתי למה אמא התכוונה בלעוף, אני עף, אני עובד בעבודה סמכותית שאני מנהל, ואני מצליח שם ומקבל הרבה כסף. הבנתם למה אמי התכוונה? אני אסביר אם לא הבנתם, לעוף ממש גבוה עם כנפייםולהיות באויר זה בלתי אפשרי, אבל לעוף כמו שאני עפתי זאת אומרת להצליח ולהגיע גבוה בהצלחה, ואפשר להגיד שהגעתי גבוה לא? טוב, אני מקווה שאני אזכר.

30/01/2012 10:00

נ.ב
תעתיקי את מה שכתבתי ותעלי מחדש, אבל גם תקראי כדי לראות איפה טעית, וגם, תקראי לעצמך בקול את הסיפור לפני שאת מעלה, איפה שאת נעצרת לנשום תעשי פסיק, אבל אם משפט נגמר, תעשי נקודה.

30/01/2012 10:03

אוייש ממש חפרתי אה? טוב רציתי להוסיף:
העצה שנתתי, אז זו שכתבה את התגובה הראשונה נותת אותה בד"כ.
אבל מכיוון שהיא לא נתנה, אני כתבתי לך. 

30/01/2012 10:13

קרן,
לא נתתי את העצה הזו לכותבת מפני שהיא צעירה מדי מכדי להפנים אותה.

ליסה.

30/01/2012 22:08

קרן אני לא ממש רגילה לכתוב עם סימני פיסוק לא על דפים ולא במחשב! אבל בכל זאת תודה!

31/01/2012 04:19

דנה,
אני מבינה שאת לא רגילה, אבל כשרוצים שמישהו יבין אפילו משפט אחד בסיפור, משתדלים וכותבים סימני פיסוק, אחרת אנשם פשוט יימנעו מלקרוא את הסיפורים שלך.

בהצלחה. ליסה.

31/01/2012 05:11

כל הכבוד דנה כיף לך שיש לך תגובות כאלה ולי לא אני ממש מכנה אבל קרן עוזרת לי!
:) חחחחחחחחחחח
אוווו איזה כיף לי!!!!!!!!!!!!!
אבל כל הכבוד חך באמת ידעתעי שתצליחי באמת!
מימני דנה חברתך התובה!!!!!!!!!!
וחוץ מזה נוחל ליפעמים לדבר פו ולא בפלפול זה יותר טוב:)

31/01/2012 07:54

תודה דן ואני ינסה להפנים את השיטות

10/02/2012 08:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך