בקי
בילוי נעים ומרגש במועדון הגימלאים של עולי בולגריה בבת ים.

אנרגייה חיובית

בקי 03/06/2011 743 צפיות אין תגובות
בילוי נעים ומרגש במועדון הגימלאים של עולי בולגריה בבת ים.

שבת שלום לכולכם חברי היקרים

כתבתי לכם סיפור לפני זמן מה ובו תיארתי את מועדון הגימלאים בבת ים. היום אשוב ברשותכם ואספר על אותו מועדון אבל האירוע היה הרבה יותר מאותגר.

במועדון היום ( והכוונה כמובן למועדון הגימלאים בבת ים ורב חבריו נמנים על יהודי בולגריה. היום הוזמנתי להתארח ושמחתי שנעתרי להזמנה מאחר שהמועדון אירח משלחת משגרירות בולגריה בישראל. האורח הראשון והאהוב היה שגריר בולגריה בישראל לשעבר כי בינתיים הוחזר לבולגריה ונתמנה לתפקיד של ס/החוץ הבולגרי – בזמן הקדנצייה שלו בארץ הוא יצר קשרים הדוקים ולבביים עם המועדון והיה משתדל להגיע מדי יום שיש כשבמועדון נערכת מסיבת "טברנה" כשבחלק האומנותי שרה זמרת בעלת קול זמיר כשמלווים אותה שני מוסיקאים דגולים האחד מנגן באקורדיון והשני בגיטרה.

השגריר לשעבר בהגיעו למועדון בימי שישי היה עולה על הבמה ושר בקולו הערב שירים יחודיים שמתאימים להשמע כשכל חברי המועדון מסובין לצדי שולחנות שהיו מלאים מכל טוב הארץ. לפני מספר ימים הוא שלח מיילי למועדון שהוא מגיע לישראל לימים ספורים ומאד מבקש להתארח במועדון. האישיות השנייה היתה ס/השגריר המכהן כיום מר פליפוב אך לשגריר החדש לא התאפשר להגיע מאחר והיה עסוק. גם הוא השגריר החדש ביקר מספר פעמים במועדון. ונהנה מאד בנוסף לאישים אלה התארחו במועדון גם יו"ר ארגון עולי בולגריה ורעייתן וכן המזכיר של עולי בולגריה מלווה ברעייתו.

האוירה היום היתה מאד נעימה ולמיותר לשאול באם השגריר הקודם עלה לבמה לשיר ? נכון ניחשתם עלה גם עלה והצטרף לזמרת ומלוויה. אני רוצה להוסיף משהו חשוב חברי המועדון שגילם הממוצע הוא לדעתי בין 75 ל -90 פלוס לא הפסיקו ולו לשנייה לרקוד במעגל מסביב לשולחנות והשמחה ששררה על פניהם נראה כמה הם מרוצים כמה הם נהנים – ולהסתכל בהם – הלב מתמלא רנה ואני מאחלת להם עוד שנים רבות ובריאות וימשיכו לרקוד. כן אנשים יקרים – מה אמר המשורר" את המנגינה הזו אי אפשר להפסיק ואני ברשותכם אוסיף עוד 3 מלים וגם את הריקודים !!! !

מה התכוונתי בספרי לכם סיפור זה ובכן אסור להכנע לכאבים, לדיכאונות ולכל מיני דברים לא נעימים צריך לצאת מהבית בכח וללכת למקום שממנו שואבים אננרגייה חיובית ואכן מועדון זה מלא וגדוש באנרגייה חיובית והחברים ימשיכו ולא יפסיקו לשיר לרקוד ולהנות מכל דקה ודקה.המועדון פתוח גם בימי חול ואנשים מבוגרים אלה משתדלים להגיע מדי יום ביומו ומדברים אחד עם השני, מתוכחים על נושא זה או אחר ובשעה 13.00 שבים לביתם כשניצלו את הבקר להיות בין חברים.

ברשותכם אוסיף משהו מאד חשוב ומחמם את הלב כשהשתוללה השריפה הגדולה ביערות הכרמל ס/שר החוץ (מיודעינו השגריר לשעבר) ארגן משלחת גדולה של כבאים מנוסים והוא בראשם וכולם הגיעו ונתנו את כל הידע והרצון כשברשותם צינורות ענקיים ועוד כלים ועזרו לשכך את אותה שריפה .

תודה רבה לבן זוגי האהוב עלי למעלה מיובל שנים (חמסה) הוא פשוט יתעקש שגם אני אבוא ועל כך מודה לך איש מתוק שלי.

באהבה בקי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך