ביטחון עצמי

Elinor10020 02/01/2013 723 צפיות 3 תגובות

הייתי ילדה חסרת בטחון,לא היה לי בטחון,התפללתי לאלוהים לבטחון,מה רציתי?להיות גאה במי שאני?לאהוב את עצמי,אז לאלא אוהבת את עצמי,אבל לפחות הצלחתי להשיג בטחון,ושוב אני חוזרת על 'הצלחתי'..
שמיינו לכם ילדה קטנה,ילדה קטנה וחמודה,שמתחילה לבנות מגדל שלוקח לה המון זמן לבנות,היא הצליחה לבנות מגדל גבוה מאוד,ואז בא הילד הזה,שהראה לה כאילו היא כל העולם שלו,לקח קובייה אחת קטנה וזרק אותה על המגדל,המגדל נהרס,נפל,הילדה צריכה להתחיל לבנות הכל מהתחלה,עכשיו מה שנשאר לילדה זה רק בכי,כאב,היא סמכה עליו,היא אהבה אותו,והוא בא והרס לה את המגדל,חסר רחמים!
אז הנה אני,הילדה עם הכאב,הילדה שהצליחה להשיג המון,ובא הילד שהרס הכל.
אהבתי אותו,הוא היה חייב לקרוא לי מכוערת?הוא היה חייב להרוס אותי?אני מודעת לכיעור שלי,אני לא צריכה שתספר לי על זה.
גם ככה כואב לי כל יום שאני קמה בבוקר ומסתכלת במראה,אני לא צריכה שאתה תגיד לי את המובן מאליו!
עכשיו אני מרגישה ריקה.אין בי כלום.רק כאב,בכי,אני מצליחה להרגיש מאושרת,אבל אז אני נותנת לעצמי לחשוב,ואני נהרסת שוב פעם מחדש..
אני רק צריכה מישהו שיגיד לי שאני יפה.זה הכל.באמת שזה מה שיספק אותי.לדעת שיש מישהו.בן אחד בעולם שחושב שאני יפה.אני מקווה שזה רק בגלל שאני שמנמנה כי זה יעשה אותי מאושרת לדעת שזה בגלל זה..


תגובות (3)

את ממש לאאאאאאאאאא ! כל אחד יפה בדרכו אף אחד לא מושלם
אני למדתי לאהוב את עצמי ומודה לאלוהים כל בוקר שנתן לי את היופי הזה ולא אחר
בשביל להיות יפה את לא צריכה להיות בר רפאלי !
תהיי את מי שאת נכון זה נשמע נדוש אבל זה ממש ככה
יש לי עיינים חומות נכון הייתי מעדיפה ירוקות או כחולות אבל אני מודה שישי לי כאלה עיניים ובכלל שיש לי עיניים יש אנשים שהיו מתים שיהיו להם חצי ממה שיש לך
אולי את לא מקובלת , אין לך איפון או מותגים הכל שטויווות !!!!
את הכי יפה איך שאתתת !!
והילד ההוא את יודעת ממה זה נובע ? מחוסר בטחון שלו !
הוא יורד על אחרים בשביל להרגיש מסופקות בשבילו הוא זה שמכוער !

02/01/2013 07:17

אויש.. באלי לחבק אותך :(
תקשיבי לי, אף אחד לא מושלם.. אבל גם אף אחד לא מכוער..
אני קוראת את זה עם דמעות בעיניים!!
את יפיפייה מפנים! את לא צריכה אף אחד שיבוא ויגיד לך אחרת!
אני אומרת לך עכשיו! גם אם אני לא ממש מכירה אותך
את שווה יותר מהילד הזה
אם הוא חושב את עצמו בתור אחד שיקבע מה יפה ומה לא
הוא טועה.. הוא פשוט טועה..
הוא סירב לראות את היופי שבך, והוא מפסיד!
לא את!
הבנותי אותי? :)
לעולם אבל לעולם אל תתני למישהו אחר לדרוך עלייך
כי אם תתני.. יהיו עלייך הרבה פיסעות של בוץ!
אל תוותרי אף פעם!

02/01/2013 11:55

תודה רבה!! העליתן לי חיוך על הפנים!! נחמד לדעת שיש אנשים שבאמת אכפת להן מאחרים,תודה ♥

03/01/2013 03:30
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך