"היה רע לתפארת"

03/02/2019 565 צפיות אין תגובות

שאול הוכמן הוזמן למסיבת האירוסים של הבן שלו יואב. בנו בכורו מנישואיו למלי.
כי אחרי שנים ארוכות של קושי וסבל, כמו בשיר ההוא של אלכסנדר פן,"היה רע לתפארת",כאילו שיש דבר רע כלכך שהוא משיק לתפארת…אז ככה זה היה. והיום כשיואב כבר בן שלושים פלוס והוא רוצה להתמסד עם עלמה חברתו בארבע השנים האחרונות, שאול מתהדר באשה חדשה ,דנדשה ,בלונדינית שלא באשמתה … מהדסת על עקבי סטילטו ונראית כמו אחות של יואב. אבל לאירונים של הבן הבכור,שנערכים בביתם הפרטי של הורי הכלה,בסביון מצטרפת גם האמא של יואב , מלי . ומלי ,נטולת בן זוג,כרגע, מתחברת לשאול והאשה החדשה הבלונדית גלינה.
אין למלי בעיה,כי היא בחוכמתה הרבה התקרבה לגלינה,ואכן הן חברות קרובות. מוזר ?ממש לא! אז קודם כל גילוי נאות. מלי כבר פגשה את גלינה בחדר הכושר בקאנטרי,והן כבר התחברו עוד לפני ששאול פגש את גלינה.
אז דווקא עכשיו,אידיליה, שאול מגיע עם שתי נשותיו, וצרה היא לא שמה של האשה השניה שלו. שתיהן חברות ואפילו טובות ומלי יודעת הכל על גלינה וגלינה היא אשת סודה.
גם אצל מלי קשה מאד להבחין שהבן הבכור שלה מעל שלושים . כי היא עצמה, לא נותנים לה ארבעים …מצחיק מאד,אבל זו האמת לאמיתה. ואז שאול שמח עם ששתי הנשים של חייו ,ומגיע מגולח ומצוחצח ואת כל השנים הרעות ההן ,והבכי של יואב ושל אחותו ליהיא,הוא מקפל ומכניס לתוך שק יוטה ישן ומעיף בבעיטה לעבר הירקון.
עכשיו הם באים , שלושתם, עם מגש עוגות ,שמלי וגלינה אפו יום קודם לכן. אידיליה ?אמרנו ?כנראה שיש גם סיטואציות כגון אלה. ושאול הוכמן מחכך את ידיו בהנאה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך