הכי אני

יובל 11/11/2016 850 צפיות אין תגובות

לפעמים אני רוצה לברוח.
לפעמים אני רוצה לקחת את הרגליים שלי ולגמוע מרחקים ארוכים כאילו היו צעדים ספורים. ואני עושה את זה, לפעמים, אני יוצאת מהבית, ואני רצה. אבל זו לא הריצה שדמיינתי לעצמי, ריצה שאחריה ארגיש מאושרת, או שקטה, או רגועה-זו בסך הכל ריצה, וגם אם אני מנסה להפוך אותה ליותר, היא הכי שהיא יכולה, וזה מספיק.
כשאני רצה אני לא מחזיקה הרבה זמן מעמד, בעיקר בגלל הריאות, הן דפוקות, אבל פועלות, והן שלי. אז גם אני צריכה להקפיד לנשום כמו שצריך כשאני מתאמצת, כי אחרת יכאב לי, וגם אם אני צריכה להזכיר לעצמי לנשום לפעמים, כי הן לא עושות את זה לבד, הן הריאות שלי, והן טובות בשבילי, הכי טובות שאפשר.
אני רוצה לצרוח, אני רוצה לרוץ מספיק רחוק כדי לצרוח, אבל לא תמיד זה מספיק רחוק בעיני, ובכל זאת הבעיה היא לא המרחק. אני לא צועקת, ואני לא צועקת כי אין לי מספיק אומץ. אז אני פחדנית, אבל לא לגמרי, כי אני בכל זאת יוצאת לריצות האלה למרת שאני יודעת מה הן גורמות לי, ובכל פעם כשיש כלב ברחוב אני מבועתת, אבל בכל זאת ניגשת ללטף אותו, כי אני אוהבת כלבים. אני אוהבת כלבים ומפחדת מכלבים, אבל הפחד לא שולט בי, כי אני מספיק אמיצה כדי להתמודד מולו. ואני מספיק אמיצה כדי לשמור על מי שאני אוהבת, כמה שאני יכולה, ויותר מכל, אני מספיק אמיצה כדי להיות לא בסדר. אז אולי אני לא הכי אמיצה, אבל אני משתדלת, וזה הכי טוב שיכולתי לבקש מעצמי.
כשאני מסתכלת במראה, אני לא רואה את הבחורה הכי יפה בעולם, אבל אני רואה אותי, ואני רואה מישהי שיודעת שהיא יפה, היא יודעת שהיא יפה לא כי שחצנית, אלא כי מקבלת את עצמה, בדיוק כמו שהיא, וזה הופך אותה להכי יפיפייה שיש.
כשאני רואה את המשפחה שלי, אני יודעת שאני אוהבת אותם, ולא משנה כמה אצעק, ואכעס, ואריב, ואציק, אני אוהבת אותם. אני אוהבת אותם כל כך, ויותר מפעם אחת זה החיה והרים אותי מתהומות. ולמרות שאני לא הבת או האחות הכי טובה אני יודעת, שאיתם, הם עושים אותי בת המשפחה הכי נפלאה.
וכשאני עם החברים שלי, כשאנחנו צוחקים וצועקים ומשתוללים, כשאנחנו מאושרים כמה שאנחנו יכולים, לא משנה אילו דברים אנחנו עושים, כשאני רואה אותם אני יודעת שלעולם לא ארצה לעזוב, שלא ארצה להיפרד מהם, אני יודעת שלא ארצה להיות מישהי אחרת שנמצאת בחברת אנשים אחרים, כי אני הכי שאני רוצה כבר עכשיו.

ואני הכי אני שיש, וגם אם זה לא הכי הכי, זה הכי בשבילי, כי זה כל מה שאני יכולה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך