הכל הולך

igvedmak 30/09/2015 722 צפיות אין תגובות

אתה חוזר הביתה ממדור משוחררים אחרי שחתך את החוגר. עולה בראשך: "איך אוכל לעשות כסף" או "איך אחסוך כסף". למרות שהרצונות והשאיפות שלך ענקיות, וכל אחד רוצה לפתוח עסק מצליח או אפילו טייקון, אומר לכם חד וחלק, כסף זה לא הדבר הכי חשוב בחיים, אף שזה הדבר שחייבים אותו תמיד.
אתן לכם גם טיפים לעשות כסף טוב לטווח קצר ואפילו ארוך, אולם אבקש מכם לחשוב אחרי זה אם הדבר הוא נכון.
טיפ 1:
אם אתה גבר ממוצא אשכנזי גבוה בלונדיני בעל עיניים כחולות בין הגילאים 18 – 35, גובה 180 ומעלה, לא נשואי, עבר רפואי ונפשי נקי, פרופיל צבאי גבוה, בעל השכלה גבוהה, חברתי ומראה מושלם. אל דאגה, אם אתה ממוצא ספרדי גם ילך. אז כדאי לך להתחיל את עסק תרומות הזרע! אתה תוכל לבדוק באינטרנט ולראות שתמורת תרומת זרע אחת תקבל בסביבות 500 ש"ח. זה לא דורש ממך מאמץ, 5 דקות מול מסך עם סרט כחול ואתה מקבל סכום נכבד. הרבה אנשים ירצו לקבל 500 ש"ח לחמש דקות בלבד. בנוסף, אציין שאין הגבלה לכמות התרומות שתוכל לתרום, משמע שתוכל לעשות משכורת ממש יפה בחודש. הבעיה היחידה שעולה היא שיהיו לך הרבה צאצאים שלך שלא תדע עליהם בכלל.
טיפ 2:
אם אתה בעל יכולת התבטאות טובה ויכולת כתיבה מרשימה, תוכל להתחיל לתבוע אנשים על כל מעשה. הכוונה שלי היא ליצור קשרים עם האנשים הנכונים או לקחת ספר משפטי טוב או למצוא חומר איכותי באינטרנט ולהתחיל לבדוק על מה אתה יכול לתבוע אנשים. אני בטוח שתמצאו מעל ל-100 סיבות תביעה שתוכל לנצל זאת. מה שנשאר לך לעשות, למצוא סיבות שתוכל לקבל בתמורה סכום כספי, להכין את המכתב ולחכות לתוצאות. ללכת לבית המשפט, לקוות לניצחון ולזכות בכל הקופה. אני מכיר הרבה אנשים שעושים זאת והפלא ופלא הם מרוויחים סכומים חד פעמים שמכסים לך חצי שנה ומעל. היתרון בזה שהסכומים גדולים, אבל אתה יכול להרגיש טוב עם עצמך שאתה מחפש אנשים על כל דבר קטן?
טיפ 3:
אם אתה מספיק כריזמתי, בעל שיכנוע ואיש מכירות טוב, ממליץ לך להתחיל במכירות באינטרנט או שמכירות במציאות. אתה קונה כמות רצינית של מוצר כלשהו שאתה בטוח שזה ימכר כלחמניות אשר יצאו מן התנור. לדוגמא ניקח את המכשיר הסלולר – אייפון. מחיר המכשיר שרכשת הוא 100 ש"ח, משוואה את המחירים בשוק. מהממצאים עולה שהמחירים נעים בין 75 ש"ח ל-1000 ש"ח, מתחיל לפרסם שאתה מוכר את הפלאפון ב-1100 ש"ח, אולם החודש קמת על הצד הטוב שלך ומחליט לעשות "הנחה" ועכשיו הפלאפון עולה 500 ש"ח.
חישוב קל ותראו שאתם רווח של 400% על המוצר המבוקש. מבטיח שתעשו "קופה" רצינית, ברם אתם לא חוששים שיעלו על העסק המסריח הזה?
אומר שיש עד אינסוף טיפים שיעשו לכם כסף והרבה כסף, אבל אזכיר לכם ואשאל: "האם זה הדבר הנכון?".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך