הכל לטובה

10/04/2020 665 צפיות 2 תגובות

אם היה ביכולתכם את הכוח להחזיר את הגלגל לאחור, ולעשות דברים אחרת , הייתם עושים זאת ?

מה אם לכל אדם הייתה ניתנת האפשרות לעשות את זה , עדיין הייתם נשארים כמו שאתם ?
מה אם אותה טעות שגרמה לכם לשנות את כל אורך החיים שלכם היא זו מה שהפכה אתכם למה שאתם היום, עדיין הייתם קופצים על ההזדמנות ?

כל דבר בחיים קורה מסיבה מסויימת , יש כאלה שהכל הולך להם כמו שצריך, ציונים טובים בבית הספר , הצלחה חברתית מסחררת ,הצלחה בזוגיות , וכל זה בלי הרבה מכשולים בדרך , אני קוראת לזה , הדרך החלשה .
ומה עם אלו שלא הכל הלך לפי הספר ?
מה עם אלו שהיו צריכים להשאר בבית יום יום כדי לקבל 90 במבחן ((במקרה הטוב )) ,
ומה עם אלו שהיו צריכים לעבור שרשרת של לב שבור כדי למצוא את האחד שלהם ?
ומה עם אלו שעדיין עובדים קשה יום יום כדי להשיג מה שיש להם היום ?

החיים לא ממש פיירים לפעמים , אך אם נצליח להסתכל על החיים בדרך מלמדת וחיובית , נוכל להבין שהכל לטובה, כי יש אנשים שפשוט הולך להם , ויש אנשים שצריך לשבור כדי לבנות אותם מחדש, ואל תרגישו רע , 80 אחוז מהעולם ככה , גם אם מבחוץ הכל נראה ורוד ויפה .


תגובות (2)

ראשית זוהר היקר/ה (משיקולי נוחות, אתייחס להלן בלשון זכר, אם טעיתי – תקני אותי) ברוך הבא לאתר.
אתה מוזמן להגיב על סיפוריהם של אחרים, וכך לרכוש לעצמך מכרים וקוראים נוספים.

שנית, שינוי אורח החיים הוא לא בהכרח טעות. שינוי אורך החיים – הוא כמעט תמיד טעות. דרך אגב, את אורך החיים אפשר כמובן לקצר, אך אף פעם לא להאריך.

שלישית, בסרטי 'אפקט הפרפר' ודומיהם, נבחן ההיבט של שינוי פרטים מסוימים בהיסטוריה הפרטית. התוצאה היא כמעט תמיד הרסנית.

רביעית, כהקדמה לסיפור פנטזיה/ מד"ב – הסיפור נהדר. כמבוא לדיון – אני מאמין שלא כאן המקום. אלא שלא דעתי היא שקובעת, אלא כמות ואיכות התגובות שיבואו אחריי.

חמישית, הערות טכניות:
הסוגריים הכפולים מיותרים. סוגר מכל צד מספיקים בהחלט, ולפעמים גם זה מיותר.
את סימני הפיסוק יש להצמיד אל סוף המילה שקדמה לסימן. לאחר סימן פיסוק יש להוסיף רווח.
'פיירים' אינה מילה בעברית. 'הוגנים' מתאימה בהחלט. סיפור אינו יומן רשת, רצוי מאוד שיהיה כתוב בשפה גבוהה יותר מן המקובל בדיבור.

שישית, לא באתי לדכא חלילה, אלא לעודד. אני בהחלט מעוניין להמשיך לקרוא את הסיפור.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

12/04/2020 17:46

    וואו ,
    קודם כל תודה רבה על תגובה כל כך מספקת .
    לשאלתך, אני בחורה .
    אין ספק שאקח את התיקונים לצומת ליבי ואכתוב עוד סיפורים .
    מי יודע ויום אחד תתחבר לתוכן שאכתוב .

    14/04/2020 13:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך